úterý 23. září 2014

Výživný krém Uriage Toléderm

Přeji Vám krásný den moje milé čtenářky! :)

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na krém Toléderm od značky Uriage. Je to moje úplně první zkušenost s touto značkou a proto bych vám o ní ráda něco málo řekla. Uriage patří mezi 4 nejvýznamnější světové dermokosmetické značky, k dostání je ve více než osmdesáti zemích světa. Základní složkou všech přípravků je termální voda Uriage, která pramení v srdci francouzských Alp. Díky svým léčivým, hojivým a hydratačním účinkům by měla termální voda Uriage pomáhat nejen při léčbě kožních problémů (dermatitidy, lupénky, akné nebo atopie), ale také dokonale pečuje o všechny typy pokožky. Produkty značky Uriage jsou k dostání pouze v lékárnách Dr. Max.




Já jsem si z jejich nabídky vybrala krém Toléderm, který je ideální pro potřeby přecitlivělé až alergické pleti, trpím totiž kolem úst atopickým ekzémem.
  Balení je jednoduché, typické pro lékárenskou kosmetiku. Fajn je, že obsah krému je 50 ml, což je více než u krémů, které běžně používám. Co musím ocenit je to, že tento krém je hypoalergenní a nekomedogenní, bez parfemace, barviv, alkoholu i parabenů. Konzistence je řidší než jsem čekala, ale na pleti je moc příjemný, neštípe, nepálí, nepne, trošku déle trvá než se úplně vstřebá, ale to je přirozené u hydratačního krému. Já osobně si ho aplikuji na noc, přes den by na měl byl moc mastný.
Tento produkt slibuje téměř zázraky, ale po prvním týdnu používání jsem myslela, že ho snad budu muset vyhodit. Ze začátku mi opravdu vůbec nesedl, pleť jsem po něm měla strašně vysušenou místo toho, aby byla hydratovaná, kolem úst a nosu jsem měla suché šupinky a vypadalo to hrozně. Asi to nemůžu svádět jenom na tento krém, ale také na ženský cyklus. Musím říct, že asi tak po týdnu nebo deseti dnech už se to zlepšilo. Zklidnil se mi ekzém a pleť se zbavila šupinek a je opravdu hezky hydratovaná. Není to špatný krém, řekla bych, že je průměrný, ale určitě žádný zázrak. Za cenu 550 Kč bych čekala určitě něco více. S krémem od Biodermy Atoderm nutritive jsem byla spokojená mnohem víc, ten mi ekzém opravdu léčil, tento pouze zklidní projevy, znovu už bych si ho nepořídila.

Máte nějakou zkušenost se značkou Uriage? Mimochodem zrovna probíhá akce, kdy je jejich micelární voda k sehnání za 99 Kč místo původních 349, jen takový tip pro Vás.
Mějte se krásně! :)

1 komentář:

  1. Teď tak přemýšlím, jestli o té značce náhodou neslyším poprvé :D. Doma mám z lékarny jen značku Eucerin (ta byla v časopise) a pak jsem teď u Tebe vyhrála tu Biodermu. Tak já do lékárny na kosmetiku nechodím, tak pak to neznám :).
    No za tu cenu by to už zázrak teda mohl být :) Moc pěkná recenze
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)