čtvrtek 15. ledna 2015

Olio di Argan - zázrak pro mé vlasy!

Ahoj holky, vítám Vás u dnešního článku! :)

Dnes si dáme zase jednu recenzi, ráda bych vám představila jeden produkt na vlasy, který jsem si zamilovala a nevím, co budu dělat až mi dojde. 


Tento sprej jsem si pořídila, když jsem byla v létě v Benátkách. U nás bohužel není k dostání a ani jsem ho nenašla na žádných e-shopech. Značka se nejspíš jmenuje Olio di Argan a je pro mě neznámá. I přesto bych vám o něm však něco málo řekla, protože si to zaslouží a když třeba pojedete do Itálie, tak budete vědět po čem v drogerii sáhnout :)
Moc se mi líbí balení. Je to bytelná skleněná hnědá lahvička se super rozprašovačem. Samotný obsah je obyčejná čirá tekutina, není dvousložková ani nic podobného, prostě obyčejná vodička. Sprej obsahuje výtažek z arganového oleje a kdo jste nějaké produkty s arganovým olejem zkoušel, tak víte, že zrovna moc nevoní. Ani parfemace tohoto výrobku není nijak extra příjemná, ale nevadí mi to, protože ve vlasech už není cítit. Hlavní je pro mě ten efekt, nepříjemnou vůni mu dokážu s klidným srdcem odpustit. Samotný výrobek slibuje dodání objemu a lesku, což plní na 100 %! Já ho používám večer po umytí vlasů, vysuším je ručníkem, následně do kořínků i po celé délce aplikuji tento sprej, zapracuji ho a poté vysuším fénem. Výsledný efekt je pro mě neskutečný. Vlasy mají opravdu mnohem větší objem, jsou super lesklé a hlavně, když si do nich sáhnu, mám pocit, že jsou hustější. Vím, že to zní divně, ale opravdu mám pocit, že mám skoro dvakrát tolik vlasů než obvykle! S běžnými bezoplachovými kondicionéry se to vůbec nedá srovnat! Já jsem z něj vážně docela nadšená i po několikátém použití je ten efekt stejně super jako poprvé.
Jedinou nevýhodou je to, že poměrně rychle ubývá a jak už jsem zmiňovala na začátku, nedá se u nás sehnat. Pokud ho ale někde uvidíte, určitě doporučuji vyzkoušet!





Používáte bezoplachové kondicionéry a spreje na vlasy? Budu ráda, pokud mi dáte nějaký tip, abych si mohla pořídit náhradu za tento super produkt, až mi dojde :)

Krásný den!

6 komentářů:

  1. Mně moc bezoplachové spreje nesedí. Buď nedělají nic, nebo mi vlasy mastí. To už mám ráda rovnou oleje jako třeba Mythic Oil. Ale tohle vypadá skvěle, zaúkoluji kamarádku, až pojede v létě do Itálie :D Chudák, už mi vozí koření, a teď ještě kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mythic oil také používám do konečků a jsem s ním moc spokojená. Tak to bude mít kamarádka radost :D

      Vymazat
  2. Já si teď na olejích ujíždím dost :) Mám teď od Yves Rocher a je super, ale ten je před mytím, pak používzám ještě po umytí od Syossu a ten je taky super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oleje před umytím vlasů jsem ještě žádné nezkoušela, to je pro mě novinka :)

      Vymazat
  3. Teďka mám zrovna nový olej od nuspread, bude na něj pak recenze na blogu :) A jinak jsem byla spokojená i s olejíčkem od matrix (ten jsem kupovala na parfums)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten olej od Matrix jsem četla samé kladné recenze, docela mě také láká k vyzkoušení :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)