pátek 27. února 2015

Sleek Oh so special!

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Jak se máte? Já jsem si včera při basketu způsobila podvrtnutý kotník, mám to celé oteklé a fialové, ale naštěstí to už moc nebolí. Zítra mě ovšem čeká ples, tak podpatky nejspíš budu muset vyměnit za balerínky.
Dnes jsem si pro vás ale připravila recenzi na paletku očních stínů, kterou mám doma už asi rok a půl. Jedná se o paletku od značky Sleek, konkrétně o variantu 658 Oh so special.


Sleek je britská značka kosmetiky, světově známá pro své kvalitní a vysoce pigmentované produkty, zejména paletky očních stínů, rtěnky a tvářenky. Z barevných variant si vybere snad téměř každý. V nabídce mají paletky neutrálních stínů, ale i pořádně zářivých, matných i třpytivých. Já jsem chtěla nějaké stíny vhodné na každodenní líčení, proto jsem sáhla po Oh so special. Jsou zde především odstíny hnědé, růžové a oranžové, doplněné o modrou a černou. Všechny odstíny pravidelně používám, takže pro mě je kombinace barev v této paletce naprosto ideální.
Balení je jednoduché, moc hezké, ale poměrně nepraktické. Na tom černém matném plastu jde hned vidět každý dotek, takže udržet paletku v čistotě je malý zázrak. Celkem paletka obsahuje 12 stínů, které jsem se snažila zachytit na následujících fotografiích. Musím říct, že stíny mají skvělou konzistenci a hlavně téměř vůbec nepráší, což mě nadchlo! Pigmentace je také úžasná, třpytivé stíny jsou pigmentované naprosto dokonale, s matnými světlými stíny už je to maličko horší. Já osobně stíny nanáším štětcem, ale myslím si, že by šly lehce nanášet i prstem rovnou přes celé víčko. Vždy před jejich aplikací používám nějaký podklad. Buď bázi pod oční stíny nebo Color Tattoo. Stíny mi na víčku krásně vydrží celý den, jen občas už se mi k večeru slijí do malých vrásek, ale není to žádná tragédie. 
Protože mi došel můj oblíbený barevný gel na obočí, nahradila jsem ho matným hnědým stínem z této paletky v odstínu Boxed. Obočí mi krásně zvýrazní, ladí mi s vlasy, vypadá přirozeně a navíc vydrží celý den!
Já jsem s tímto výrobkem opravdu maximálně spokojená, má u mě stoprocentní využití. Určitě si chci v budoucnu pořídit další paletky očních stínů a ráda bych od Sleek vyzkoušela i produkty na rty a tvář.





Paletky Sleek stojí kolem 300 Kč a obsahují dvanáct očních stínů, to znamená, že jeden stín Vás vyjde na 25 Kč a za tu cenu podle mě nemají konkurenci! Sehnat se dají na různých e-shopech.

Znáte značku Sleek? Máte od nich nějaké produkty, které mi nesmí chybět? :)

Budu ráda za všechny Vaše komentáře!

Krásný den :)

5 komentářů:

  1. Mám také tuto paletku a jsems ní velice spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Značku znám a mám od ní doma lesk, který jsem našla v Ladyboxu :) Ale slyšela jsem už hodně chvály na tyto paletky. Určitě bych si časem chtěla taky něčím od Sleeku udělat radost
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ráda vyzkoušela právě jejich lesky nebo rtěnky :)

      Vymazat
  3. tuhle paletku mám hrozně ráda, je úžasně pigmentovaná a většinu stínů využívám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)