úterý 14. dubna 2015

Lakování s Ritou Orou

Přeji krásnou středu Vám všem! :)

Neodolala jsem a musela jsem si pořídila nový lak na nehty od Rimmel - z jarní kolekce, kterou vytvořila zpěvačka Rita Ora. Nejvíce mě zaujal meruňkový odstín s názvem 408 Peachella. Nejspíš si ale do sbírky ještě pořídím fialkový, ten má taky úžasnou barvu!

 

Lak má klasické balení, moc se mi líbí detail květinek na víčku. Štěteček mi maximálně vyhovuje, je pěkně široký a na celý nehet stačí dva tahy. Konzistence laku je taky skvělá, nevytváří žádné žmolečky ani nic podobného. Lak se aplikuje velice snadno, nemám s tím žádný problém. K plnému krytí jsou nutné dvě až tři vrstvy (na fotkách mám dvě a myslím, že to vypadá celkem slušně). Někde jsem četla, že mají slabou výdrž, já ale musím oponovat, protože mi na nehtech s top coatem vydržel neponičený čtyři dny, až pátý den se mi začaly olupovat špičky nehtů. Takováhle výdrž je pro mě opravdu hodně slušná, běžně mi laky vydrží hezké v průměru dva dny. Pořídila jsem si ale nový top coat, tak to může být ovlivněno i jím. 
Palec a prsteníček jsem ozvláštnila efektovým lakem od Essence s názvem 101 dalmatinů, ten mě nepřestává bavit! Hezky doplní obyčejné jednobarevné nehty a jeho výdrž je také skvělá. Mínusem je, že se hůře odlakovává, ale s tím se u efektových třpytkatých laků musí počítat.
Já osobně těmto dvěma kouskům nemám co vytknout, zvlášť ta kolekce od Rimmel mě okouzlila. V nabídce mají širokou škálu krásných jarních odstínů, určitě si tam vybere každá z nás.







Taky Vás tato limitka zaujala tak jako mě? Vlastníte některý odstín? :)

16 komentářů:

  1. Asi si budu muset taky pořídit nějaký dobrý topcoat, aby mi lak vydržel :D Tenhle mi bohužel 4 dny nedal, ale i tak ten odstín miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ten odstín taky zbožňuji, je takový super jarní :)

      Vymazat
  2. Laky novej kolekcie sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá pěkně, možná si nějaký lak z této nové kolekce od Rity také pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za mě tyhle laky určitě ne, což mě moc mrzí, protože odstíny jsou naprosto perfektní! :)
    gatetoneverland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ti na nich nevyhovuje? Já si vážně nemůžu stěžovat :)

      Vymazat
  5. Já mám od Rimmelu teď nově zhruba stejně broskvově-růžovou, ale z kolekce 60 seconds, a první lakování docela hrůza - vrstva 1 60 sekund, vrstva 2 šedesát sekund na čtyřicátou, vrstva 3 už neuschnula :D Ale asi to bylo jen rukama, protože včera jsem se rozhodla dát jim ještě jednu šanci, zkusila jsem tenčí vrstvy, delší intervaly a ten lak je boží! Asi zkusím i Ritu :)

    Jinak máš nádherné nehty, pěkný tvar, ideální délka, vypadají zdravě... závidím :(

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám od Rimmel asi deset laků a u žádného nemám problém se schnutím, tak třeba je to kus od kusu nebo vážně nevím...děkuji Ti moc, zdravě vážně jenom vypadají, tím, že studuji zdravotnický obor a tudíž si po každém kontaktu s pacinetem dezinfikuji ruce, moc zdravé nejsou :/

      Vymazat
  6. Meruňková barvička je moc pěkná, už jsem na kolekci koukala, ale dala jsem si teď zákaz nakupování laků :D mám jich dost a nechci syslit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jich teď právě několik spotřebovala a několik jich mám už na dně, takže musím doplnit zásoby :D

      Vymazat
  7. Hmmm, určitě skočím mrknout na ty laky od Rity Ory. Už od ní jeden lak mám a ta barva je úžasná :). I tyto z jarní kolekce jsou super! Ten topper od Essence je moc hezkej, já mám toppery jenom od Essence, mají nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky ráda efektové laky od Essence, mají jich hodně na výběr :)

      Vymazat
  8. ahoj, můžu se zeptat jaký používáš top coat lak? jinak máš krásný nehty a ta barva laku je úžasná! já měla v dm boxu ten odstín do červena a taky jsem s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, momentálně mám top coat, který by zároveň měl fungovat jako base coat, ale tak ho nepoužívám tak nevím. Každopádně jak top coat je super, je od Miss Sporty, v průhledné lahvičce, ale obsah je fialový - na nehtech průhledný :) Jee o DM boxu mi ani nemluv :D zkoušela jsem ho vyhrát pokaždé a zatím se nepoštěstilo

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)