neděle 24. května 2015

Hydratační gelový krém Avon Nutra effects

Zdravím Vás! :)

Určitě už jste zaznamenaly novinky od značky Avon - jejich pleťové krémy s obsahem chia semínek. Řada se jmenuje Nutra effects a určitě si vybere každý. Mají šest typů krému, každý určen pro jiný typ pleti. Od suché až po mastnou. Celá řada je doplněna o čistící pěny, pleťové vody atd. 
Já jsem si vybrala hydratační gelový krém a ráda bych Vám o něm dnes něco málo řekla. Tak jdeme na to!


Jak už jsem řekla v úvodu, důležitou složkou všech těchto produktů jsou zázračná chia semínka. Chia semínka jsou jedny z nutričně nejvýživnějších semínek na světě a mohou vstřebat až 12x více vody než jaká je jejich hmotnost a proto dodávají pleti tak potřebnou hydrataci. To zní dobře, nemyslíte?
Co musím pochválit je balení. Je skleněné, což se mi moc líbí. Působí to na mě lepším dojmem než "obyčejný" plast. Pod víčkem se skrývá ještě plastová krytka, aby nebyl krém upatlaný všude.
Samotný krém je vážně lehké gelové konzistence. Označila bych ho přímo za gel než za gelový krém. Svou strukturou mi vzdáleně připomíná hydratační sérum od Biodermy. Krém si aplikuji na noc a je moc příjemný. Nijak mě nedráždí a vážně pleť moc hezky hydratuje. S některými podobnými přípravky se mi stává, že mám zejména kolem nosu suché šupinky kůže, protože hydratace není dostatečná. Proto jsem překvapená, jak dobře je hydratační tento krém i přesto, že má tak lehkou konzistenci. Pleť je po něm moc hezky vyživená. Póry mi nijak neucpává, nevšimla jsem si, že by se mi tvořily černé tečky a pupínky nějak více než dříve. Co mu musím malinko vytknout je to, že po aplikaci na pleti poměrně dost lepí. Sice se vsákne, ale lepkavý pocit tam zůstane. Ale jak už jsem řekla, krém si nanáším večer před spaním, tudíž mi to vůbec nevadí. Co se parfemace týče, je moc příjemná, velmi lehká, nenásilná. Výhodou může být, že neobsahuje parabeny ani barviva a je hypoalergenní.
Stálá cena tohoto krému je 179 Kč za 50 ml. Jak ale všichni víme v Avonu bývají slevy velice často a dá se sehnat i za příjemných 70 Kč. 
Za tu cenu se mi zdá moc fajn, svoji funkci plní na jedničku a já proti němu nemám žádné výhrady.


 
Zaznamenaly jste řadu Nutra effects? Láká Vás k vyzkoušení?

Krásný den! :)

15 komentářů:

  1. Musím se na tuto novinku také podívat :-))
    Děkuji za moc pěkný článek.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ve slevě bych ho zkusila taky, za plnou cenu mě zas moc neláká. A to lepení by mi asi vadilo. Každopádně jsem zvědavá, tak to asi v budoucnu risknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si ho taky za plnou cenu nepořídila. Podle mě jsou vždycky v jednom katalogu Avonu slevy na půlku produktů a v dalším katalogu vždy slevy na další půlku :D

      Vymazat
  3. Vypadá zajímavě, ale momentálně mám krémy od Ryoru a ty mi velmi vyhovují :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na sůj blog, kde právě probíhá GIVEAWAY!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémy od Ryoru se taky chystám vyzkoušet až dopotřebuji své zásoby. Moc děkuji za pozvání, podívám se :)

      Vymazat
  4. Krémy jsem zaznamenala, ale musím říct, že mě nelákaly :) A škoda, že lepí, to mě neláká ani teď, ulepený produkty fakt nemám ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, taky si v tom nijak nelibuji :D Ale na noc to skousnu :)

      Vymazat
  5. Gel a lepkavý? To asi ne, nemusím to a to ani na noc. Jsem ráda, že snesu oční gel :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě podobné lehké gelíky na jaro a léto docela ráda, ale chápu, že to není šálek kávy každého :D

      Vymazat
  6. dost mě zaujal, četla jsem samé pozitivní recenze a už ho mám i na wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Svoji funkci plní dobře :) A taky ti na pletí lepí?

      Vymazat
  8. Slyšela jsem už hodněkrát o této novince. Dokonce jsem o ni soutěžila na Avonu, ale nebylo mi přáno :) Do budoucna si ho určitě objednám :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)