úterý 25. srpna 2015

Garnier Fructis Densify - přifoukne Vám objem?

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Jak se vám daří? Mně od včerejška začala opět praxe, takže dopoledne teď trávím v nemocnici a není to špatné. Ikdyž brigáda za peníze by byla určitě lepší :D...Dnes jsem si připravila recenzi o šampónu, který momentálně používám. Tento šampon slibuje dodání objemu vlasům a jejich zahuštění. To zní docela odvážně ne?


Oficiální popis: Sníš o nádherně hustých bohatých vlasech plných objemu? Garnier fructis densify vytváří nádhernou vlasovou hmotu, kterou můžeš vidět a cítit na dotek. Složení s fibra-cylanem proniká do vlasového vlákna a rozšiřuje vlas zevnitř. Extrakt z granátového jablka zanechává vlasy sametově poddajné a krásnější. Každým umytím jsou tvoje vlasy viditelně hustší jako bys měla více vlasů.

No řekněte, nezní to skvěle? Nejspíš by každá z nás chtěla takovéto vlasy. Kdyby tento šampon opravdu sliboval to, co plní, tak nepoužívám nic jiného. Balení šamponu je klasické, nenadchne neurazí - ale balení není zrovna to, kvůli čemu bych si daný produkt pořizovala. Konzistence je krémová, hustější, na pokožce hlavy je šampon velmi příjemný, nijak mě nesvědí ani nedráždí. Velmi dobře pění, takže ho na umytí vlasů potřebujete vážně jenom malinko. Já mám vlasy dlouhé pod lopatky a stačí mi dávka o velikosti pětikoruny. Co musím vyzdvihnout je vůně. Voní naprosto krásně - sladce a zároveň ovocně svěže, mám pocit, že z něj vyloženě cítím vitamíny. Bohužel po jeho použití nemám pocit, že bych měla hustější vlasy. Vlasy jsou lesklé, objem lehce dodá, ale zase to není nic extra. Z hlediska těchto vlastností je to naprostý průměr a nevidím na něm nic vyjímečného, škoda. 
Co mě ale mile překvapilo je to, že se mi po něm méně mastí vlasy. Normálně si vlasy musím mít obden a s tímto šamponem až každý třetí den, což je skvělé a velmi mi to usnadňuje mojí vlasovou rutinu. Kvůli tomuto a té vůni bych se k němu možná zase za nějaký čas vrátila, ale jak se znám, spíše budu zkoušet něco nového, co mi opravdu dodá ten slibovaný objem, jelikož mám svoje vlasy poměrně zplihlé.




Používáte vlasovou řadu Fructis? Máte vyzkoušený nějaký šampon na objem, který opravdu funguje

Moc se těším na Vaše komentáře! :-*

6 komentářů:

  1. Já jsem byla moc spokojená se šamponem od Aussie na objem :) Od Fructis jsem dlouho nic neměla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za tip Veru! Od Aussie jsem zatím nic neměla, tak ráda vyzkouším :)

      Vymazat
  2. Já mám Fructisy moc ráda, zkoušela jsem asi tři, ale nikdy mi nepřišlo, že s vlasy udělá přesně to co má :D Každopádně, všechny krásně voní a věřím tomu, že i tenhle voní suprově, jak píšeš :) Já objem nevyhledávám, ale jak píše Veru nade mnou, zkusila bych Aussie :)

    Zelený Zázrak V Prášku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi přesně vystihla můj názor, taky jsem kdysi pár Fructisů měla, ale zázrak s vlasy jsem nezaznamenala... :) Teda holky na ten Aussie jste mě nalákaly, až bude nějaká akce, tak si ho asi pořídím. Děkuji moc za tip! :)

      Vymazat
  3. nedávno jsem si ho koupila a zatím nic moc, trochu objemu dodá, ale že by to byl zázrak to asi ne :/
    určitě souhlasím s tím, že se vlasy méně mastí, za to a ještě jeho vůni ho mám celkem ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)