neděle 25. října 2015

Oblíbenci - podzim

Zdravím Vás holky!

Podzim už je v plném proudu a proto nadešel čas, abych Vám ukázala kosmetiku kterou v tomto období ráda používám. Mrkneme se na pár věcí z pečující a dekorativní kosmetiky a samozřejmě nesmí chybět ani random oblíbenec. Tak jdeme na to! :)



Nejprve tu mám dva zástupce ze řad rtěnek. První je Dermacol z řady Longlasting v odstínu 10. Je to krásná zastřená starorůžová barvička, která je maličko tmavší než mé rty. Je krémová, na rtech moc příjemná. Má být dlouhodržící s čímž ale moc nemůžu souhlasit. Přesto ji mám moc ráda a když nevím, jakou rtěnku zvolit, sahám právě po ní.

Druhá rtěnka je od značky Esteé Lauder v odstínu 13 Apricot sun. Je to meruňkovo-oranžová barva s malinkými zlatými třpytkami. Na rty ji nanáším lehkým vklepáváním, protože když ji klasicky na rty natřu, výsledný efekt se mi tolik nelíbí. Oranžovou barvu normálně ráda nemám, ale právě na podzim ráda udělám vyjímku a sahám nejen po oranžových rtěnkách, ale občas i oranžových stínech. Tahle rtěnka vydrží na rtech dvě až tři hodiny a nijak zvlášť je nevysušuje. Líbí se mi v ní i zlaté třpytky, které jsou sice nenápadné, ale dodají rtům úplně jinou dimenzi.

Z řasenek jsem si aktuálně oblíbila Panoramico od Gabrielly Salvete. Má silikonový kartáček poměrně klasického tvaru. Z počátku byla hodně mokrá a nevyhovovala mi, teď ji používám asi druhý měsíc, trochu vyschla a je super. Řasy jsou viditelně objemnější, výraznější i lehce natočené. Navíc se při běžném nošení nerozmazává ani neopadává pod oči. Za mě palec nahoru.


Ze stínů preferuji na běžné denní líčení krémovou variantu. Školu mám od pondělí do pátku, vstávám brzy a nemám čas ani chuť vytvářet na očích složité líčení a obtěžovat se se stínováním. Většinou nanáším nějaký krémový stín přes celé víčko, doplním řasenkou a bílou tužkou na spodní vnitřní linku a vyrážím. Momentálně nejvíce sahám po stínech značky Pupa ve zlaté barvě. Na víčku vypadají krásně, hází různé odlesky a vydrží celý den. Vrátila jsem se i k mým oblíbeným Color Tattoo v bronzovém odstínu, které mám tak moc ráda, že už se jim brzy podívám na dno. 

Tvářenek mám ve své sbírce poměrně hodně a ráda je střídám, každý podzim ale pravidelně vytahuji ze šuplíku tvářenku Colorama od Maybelline v odstínu 201. Je to výrazná růžová, proto je potřeba mít při aplikaci lehkou ruku. Navíc obsahuje poměrně dost stříbrného shimmeru, takže pro mě supluje i rozjasňovač. Nevím, jak vy, ale já mám na podzim a v zimě třpytivé věci strašně ráda. Líbí se mi, když můžu rozbít tu šeď v ulicích mírně lesklými, zdravě vypadajícími tvářemi.

Posledním oblíbencem z dekorativky je makeup Affinitone rovněž od značky Maybelline. Je to velmi tekutý lehký makeup, který ale dělá na obličeji moc lehký efekt. Má střední krytí, ale nečekejte, že by vám zakryl například pupínek. Já jsem s tímto makeupem velmi spokojená a nebojím se říct, že je to jeden z nejlepších makeupů, jaké jsem kdy zkusila. Kromě nešikovného balení mu nemám co vytknout a v budoucnu si ho pravděpodobně pořídím znovu. Recenze zde.


Jakmile se trochu ochladí, opět začínám používat vůni Guess Seductive. Obsahuje mimo jiné hrušku, bergamot a květ pomerančovníku. Pro mě je to ideální vůně na podzim a zimu, nějak si nedokážu představit, že bych ji používala třeba v létě. Je to těžší kořeněno - ovocná vůně. Přesto, že je to pouze toaletní voda, tak výdrž je dobrá.

Nedávno jsem si pořídila balzám na nehty od značky Saloss a nechápu, jak jsem bez něj dřív mohla být. Krásně vyživuje jak nehty samotné, tak i okolní kůžičku. Je poměrně dost mastný, takže doporučuji nanášet na noc nebo když víte, že už nebudete muset ruce používat. Navíc nádherně voní po citrónu a po zázvoru. Určitě doporučuji vyzkoušet, toto balení stojí kolem stovky a vydrží snad navěky. 

Z produktů na tělo tady mám tělové mléko od Dermacol s vůní limetky a hroznů. Obecně mám sprchové gely a tělová mléka z řady Aroma Ritual velmi ráda a tuto parfemaci obzvlášť. Opakovaně se k nim vracím už poněkolikáté. Je to podle mého názoru poměrně unikátní vůně, která je mým čichovým buňkám neskutečně příjemná. Mléko je poměrně lehké, rychle se vstřebává, ale dobře hydratuje. Pokud jste s touto parfemací ještě nic nezkoušely, tak alespoň očichejte tuto kosmetiku v drogerii, protože vážně stojí za to.


Nakonec tu máme jednoho random oblíbence. Tentokrát jsem vybrala nápoj, který si v poslední době ráda dopřávám o víkendech. Je to horká čokoláda s mini marshmallows. Já používám čokoládu značky Mokate, kterou zaliji horkým mlékem a vhodím pár bonbonků. Tyhle mini "maršmelouny" seženete například v Tescu, Marks & Spencer nebo v Tigeru. Zbožňuji podzimní dny, kdy se zachumlám do deky, začtu se do nějaké zajímavé knížky a k tomu si dám horkou čokoládu. To je pro mě idylka :)

Jací jsou vaši podzimní oblíbenci, holky? Ráda se dozvím nové tipy ať už na kosmetiku, jídlo, knihy nebo cokoliv jiného.

Krásný den!

20 komentářů:

  1. Pekny článek, oblíbenců máme dost spolecnych. Bronzové CT miluju, Saloos karite balzamy taky, vůně hroznu a limetky od Dermacolu mám taky rada.

    Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tak to jsem ráda, že se v některých položkách shodneme :)

      Vymazat
  2. Horkou čokoládu s marshmallow bych si dala ♥
    S vůní hrozna a limetky jsem měla sprchový gel a byl skvělej. A já mám zase od Guess vyhlídlej parfém Dare :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Guess Dare vídám jenom na fotkách, ještě jsem neměla si k němu přivonět, asi to budu muset napravit :)

      Vymazat
  3. Zaujal mě balzám na nehty :) Já se nejvíc těším, až dodělám pár věcí a načnu ořechové máslo Balea :) Z líčení používám nejvíc Naked 2 a jinak se moc nemaluji, protože ačkoliv času mám dost, jsem hrozně líná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je fakt super na výživu kolem nehtů a navíc ta vůně, no prostě takový malý zázrak. Taky to takhle mám, teď se těším až spotřebuji aktuální tělové mléko a začnu používat kakaové máslo od Ziaja :)

      Vymazat
  4. Takhle vypatlaný Color tattoo! o.O To jsem ani netušila, že to jde, já myslela, že jsou nesmrtelné a nespotřebovatelné (aspoň ty moje ano :D). Guess Seductive voní nádherně, stejně tak Dare, budu si je muset zase obě pořídit:))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to jde! :D U růžového ostínu mám dokonce už jenom trošku stínu po okrajích kalíšku. Teda holky, a tu Dare jste mě nalákaly, vážně ji budu muset očichat :)

      Vymazat
  5. Oční stíny CT jsou moji celoroční oblíbenci a souhlasit musím i s tvářenkou Maybelline:-) A hroznovo-limetkovou parfemaci jsem měla ve sprchovém gelu a tedy nevím jak je to možné, ale mně absolutně nevoní, vůbec se mi ta vůně netrefila do vkusu, naopak hlavně teď na podzim zbožňuji Irskou kávu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším :) Každý jsme jiný, mně se ta vůně zdá naprosto úchvatná, stejně jako vůně irské kávy. Co mi ale od Dermacolu absolutně nevoní je kombinace pomeranče s čokoládou.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Já taky, hlavně to jsou držáci. Mám dva odstíny a minimálně další dva bych si v budoucnu ještě ráda pořídila :)

      Vymazat
  7. Balzám na nehty teď používám pravidelně, koupila jsem si ho teprve v srpnu a jsem ráda, že jsem to udělala. Přijde mi, že po delším používání mám nehty o hodně lepší a už se mi tak moc nedělají protivné záděry :) A voní fakt krásně!

    Sprchový krém Weleda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt super věc. Nic extra jsem od něj nečekala, ale teď ho používám pravidelně jednou týdně a nehty i kůžička vypadají o dost lépe. A ta vůně k tomu je úplně božská, vážně z toho hodně cítím zázvor, takže na podzim a zimu je to ideál :)

      Vymazat
  8. tento parfém od Guess nádherně voní <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je moc zajímavá, jsem s ním spokojená :)

      Vymazat
  9. maršmelouny jeeej to je tak zlate vyslovené :)) ten váš jazyk český je taký originalny niekedy:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čeština je krásná, ale slovenština je taky úžasná. Líbí se mi, že je to takový "měkký" jazyk :).

      Vymazat
  10. Color Tattoo používám celoročně, je to poklad, taky už jsem se mu dostala na dno;) A horkou čokoládu jsem hodně dlouho neměla, s marshmallows jsem ji nikdy nezkoušela..;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám období, kdy ho používám pořád a pak naopak vůbec. Horkou čokoládu s těmito bonbonky určitě zkus, je to mňamka. Teď ji nabízí i v Tchibu :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)