středa 11. května 2016

Co jsem dělala v dubnu?

Zdravím Vás mé milé čtenářky!

Dnes jsem tady jenom s rychlým fotoshrnutím uplynulého měsíce. Pokud mě sledujete na Instagramu, tak už jste nejspíš většinu fotek viděly. Shrnula bych to tak, že duben byl náročný měsíc - dopisovala jsem bakalářskou práci, měla zkouškové a x dalších povinností, kterými vás nechci zatěžovat. Ale samozřejmě jsem si i tento měsíc zpříjemnila, což můžete vyčíst z fotek. :)

 tak už jsem přečetla všechny jeho knihy, co teď? :D




 laky, které jsem v dubnu nosila

 rukola + rajčátka + mozarella + sůl + pepř = nejlepší večeře

 trochu toho cvičení :D

 udělala jsem si radost novou kosmetikou od Havlíkovy Apotéky

 naše malá prďolka :-*

 na cestách

 aktuálně používaná kosmetika

 koho by takový vzkaz nepotěšil? :)

 chvilka odpočinku s dobrou knihou

 po dlouhé době jsem měla zase sushi, mňam

 malé radosti z Lidlu

 napsáno a odevzdáno!

 křiváky nemám moc ráda, ale tenhle mi padl do oka a samozřejmě už ho mám doma :)

 oblíbená snídaně a jahody, které konečně chutnají jako opravdové jahody :D

A co jste v dubnu dělaly vy? Těším se na vaše komentáře!

Krásný den! :)

12 komentářů:

  1. No tak ještěže sis ten křivák koupila, hrozně Ti totiž sluší! :) A ta kombinace se šatama, prostě super :). Z laků se mi nejvíce líbí ten první růžový od Rimmel.
    Gratuluju k dopsání bakalářské práce, teď už jen státnice :). Budeš pokračovat ve studiu dál?
    Mňam, sushi miluju, dlouho už jsem ho neměla a taky se mi líbí ten tácek, na kterém mám aktuálně používanou kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Veru, nakonec jsem ho našla na e-shopu v mojí velikosti, tak jsem neváhala :) Mám podanou přihlášku dál, ale spíš jen pro ten pocit, že jsem to zkusila. Spíš už mě docela láká pracovat :)

      Vymazat
  2. Ten křivák je dokonalý, moc Ti sluší:-) Mně křivák dlouho lákal, ale zase jsem nemohla natrefit na kousek, co by se mi nějak zalíbil, ale už se zadařilo a jsem fakt ráda, je to univerzální kousek:-)
    Blahopřeji k dopsání bakalářky:-)
    A moc se mi líbí psí prďolka, vyřiď jí ode mně pozdrav a podrbání za ouškem, je nádherná:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně je tahle značka strašně sympatická, ráda bych od ní v budoucnu vyzkoušela víc kosmetických produktů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, ty šaty s křivákem ti strašně moc sluší! :) Mimochodem, obdivuji tě, že jsi přečetla všechny knihy od Jo Nesba :D


    Soutěž o balíček Weleda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Peggie, už se těším až bude teplo a budu moc tuhle kombinaci vytáhnout ven :) Není proč obdivovat, mně to prostě baví, radši si čtu než abych se dívala třeba na televizi. A mimochodem teď jsem začala číst Kepllera a to je teprve husťárna, fakt jsem se bála :D

      Vymazat
  5. To štěne je kouzelný! :) Také se mi moc líbí tvá manikůra, hlavně ten lak od značky Moje.. :) Já jsem se v dubnu snažila přežít vyndání dvou osmiček na zubní chirurgii, takže jsem jinak hlavně nakupovala kosmetiku online, ven sem totiž s napuchlým obličejem nemohla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za milý komentář. Jee, tak to ti nezávidím, bolest zubů a hlavy je nejhorší. Tak snad jsi to dostatečně vykompenzovala tou kosmetikou :D

      Vymazat
    2. Jo kompenzace byla dostatečná :-D

      Vymazat
  6. ty müsli srdíčka z Lidlu jsem si za poslední dobu nejvíc oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou moc dobré, pro mě ideální na rychlou dopolední sváču :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)