úterý 18. října 2016

Havlíkova Apotéka - Bio Český krém a Makadamiový olej

Zdravím Vás moje milé čtenářky! 

Pokud se alespoň trošku zajímáte o kosmetiku, určitě jste zaregistrovaly značku Havlíkova Apotéka. Jedná se o českou přírodní kosmetiku, která se vyznačuje jednoduchými, ale krásnými obaly. Samozřejmě jsem neodolala a taky jsem se rozhodla tuto značku blíže prozkoumat. První volba padla na Bio Český krém a Bio makadamiový olej. Oba produkty mám již téměř vypotřebované, takže je nejvyšší čas na recenzi, abyste věděly, zda má cenu do této značky investovat nebo se raději poohlédnout jinde.


Bio makadamiový olej

Na e-shopu najdete tento přípravek pod záložkou tělové oleje, ale nenechte se zmást, dá se použít i na obličej a já jsem si ho právě za tímto účelem pořídila. Tento olej se lisuje z makadamových ořechů a kromě jiného obsahuje vitamín A, B, E, zinek, selen, nenasycené mastné kyseliny, přírodní fenoly a antioxidanty. Je vhodný pro všechny typy pleti a pro pokožku celého těla. Rovněž se dá použít i v péči o vlasy a nehty nebo při relaxačních masážích. 
Balení obsahuje 30 ml oleje a já se musím přiznat, že ho používám pouze na pleť, protože si ho nechci plýtvat. Na péči o tělo a vlasy si bohatě vystačím s levnějšími přípravky z drogerie. Moc se mi líbí praktické balení, jehož součástí je kapátko, díky kterému se olej pohodlně dávkuje. Na celý obličej mi stačí tři kapky a to mám ráda mastnější pocit po nanesení. Při prvním použití jsem aplikovala kapky dvě a překvapilo mě, jak rychle se olejíček vstřebal a nezanechal po sobě mastný film. Hodně jsem se toho bála, ale naštěstí se tak nestalo. Já olejíček používám výhradně na noc, aby měl dostatek času na vstřebání, ale při umírněnějším dávkování by se určitě dal použít i na den pod makeup. Olejíček se výborně roztírá a má velmi nenásilnou, příjemnou vůni. Pleť je po jeho použití krásně hebká na dotek a vážně jakoby napitá vodou. Musím říct, že opravdu vidím rozdíl, když tento olej použiji. Rozhodně doporučuji pleťové olejíčky nanášet na vlhkou pleť, aby se tak znásobil jejich účinek a došlo k jejich lepšímu vstřebání. Já tenhle olejíček používám asi už půl roku. Bála jsem se rychlého úbytku, ale opak je pravdou. Stojí 133 Kč a za tu cenu se určitě vyplatí. Kromě jiného má v sobě přirozený UV filtr a měl by pomáhat i v boji proti atopickému ekzému a lupénce. Navíc za tu dobu co ho používám se mi rapidně snížil výskyt pupínků, ale těžko říct, zda je to tímto olejíčkem, nebo v tom hrají roli různé další vlivy. 
Jedná se o můj první pleťový olej, ale rozhodně ne poslední. Určitě se nebojte používat podobné olejíčky, já jsem měla ze začátku taky trochu obavy, ale zjistila jsem, že mi tato péče velmi svědčí a po vypotřebování tohoto produktu rozhodně do své péče o pleť nějaký další olej opět zařadím. Jsem moc spokojená a naprosto bez výhrad.


Bio Český krém pro vytížené ženy

Strašně se mi líbí koncept této značky a kromě jiného miluji ty jejich názvy. Krém pro vytížené ženy? No řekněte, která z nás není v dnešní uspěchané době vytížená? :) 
Tento krém je určen pro každodenní používání. Neobsahuje ochranný sluneční faktor, takže je možné jej používat jak na den, tak i na noc. Velmi mě zaujalo jeho složení, protože se zde objevuje vážně velké množství bylinek. Obsahuje např. extrakt z rakytníku a meduňky, mateří kašičku, makový olej, slunečnicový olej a vitamín E - navíc všechno pochází z České Republiky.
Jedná se o velmi lehoučký krém nažloutlé barvy. Je vážně super lehký, takže si myslím, že bude výborný i pro smíšenou či mastnou pleť. Já mám pleť normální a místy i sušší, na noc by pro mě byl tento krém málo hydratační, ale při použití na den pod makeup je to ideál. Výborně se roztírá a téměř hned se vstřebává, proto je to pro mě výborný podklad pro líčení. Pleť je po něm zjemněná a hebká na dotek a makeup na něj krásně přilne, aniž by dělal šmouhy nebo se na pleti vytvářely hrudky. Co mě na něm ale baví nejvíc je vůně. Opravdu je z něj hodně cítit právě meduňka a citrusy. Tato parfemace určitě nebude pro každého, ale mě po ránu tato svěží vůně probudí a nastartuje do celého dne. Já můžu opět jenom chválit a mrzí mě, že mi co nevidět tento krém dojde. Značka Havlíkova Apotéka si mě získala a já už sepisuji svůj pomyslný wishlist dalších kosmetických produktů, které chci v budoucnu od této značky vyzkoušet.
Pokud si potrpíte na přírodní českou kosmetiku, nebo prostě jenom chcete vyzkoušet něco nového tak já za sebe rozhodně doporučuji. Oba přípravky jsem si velmi oblíbila a můžu je s klidným svědomím doporučit i vám.


Co vy a přírodní kosmetika? Zkoušely jste něco od Havlíka?

Moc se těším na Vaše komentáře! :)

4 komentáře:

  1. Já měla v plánu tu slavnou ranní čistící masku, ale pak jsem četla i negativní recenze, takže jsem nákup odložila. Ale časem si rozhodně něco koupím. Zaujal mě krém, který by mi mohl sedět, i olej, ale těch mám doma zatím hodně. Až trochu zredukuji veškerou pleťovou kosmetiku, dostane se Havlík na řadu :) A mile mě překvapila cena oleje, čekala jsem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mě zrovna moc neláká, protože už takhle mám co dělat, abych udělala základní hygienu a nalíčila se, natož si dávat každý den ještě masku, to není nic pro mě. Ráno se snažím ušetřit každou minutu :D

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí názvy produktů od Havlíka :D Chtěla bych od něj vyzkoušet krém Krásná slečna :)

    Village Candle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď objevila na e-shopu set jejich produktů v dárkovém balení, tak už nejspíš vím o co si napíšu Ježíškovi :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)