středa 9. listopadu 2016

Micelární voda Yves Rocher Sensitive Vegétal

Zdravím Vás holky! :)

Ve své péči o pleť se neobejdu bez micelárních vod, jak už možná z mého blogu víte. Vyzkoušela jsem jich už nespočet a spoustu jich ještě vyzkoušet chci. Líbí se mi, že micelárky jsou poměrně univerzální a mým požadavkem je, aby zvládly odlíčit jak pleť, tak i oči bez nějakého štípání a pálení v očích a vysoušení pleti. 
Tentokrát se ke mě dostala micelárka od Yves Rocher, která je určena pro citlivou pleť. A jak jsem s ní spokojená?


Tato micelárka obsahuje kromě jiného výtažek z madagaskarské rostliny Sigesbeckia, která má dle popisu výrobce prokazatelné zklidňující a ochranné působení na pokožku. Více než 93 % složení je přírodního původu a produkt je bez vůně, alkoholu, barviv, minerálních olejů a parabenů. Samotná micelárka by měla jemně odlíčit pleť i oči a pleť zároveň zanechávat zklidněnou, svěží a bez podráždění.
Já osobně používám micelární vody dvakrát denně. Ráno po probuzení si opláchnu pleť vodou a následně dočistím micelárkou od nečistot a prachu, který se na pleti usadil během spánku. Pak provedu klasickou péči a nalíčím se. Večer používám micelárku na odlíčení očí, pleť si vyčistím mycím gelem a následně opět dočistím micelárkou. Mám velmi citlivé oči a poměrně citlivou a vysušenou pleť, takže tahle řada je na mě jako dělaná. Musím potvrdit, že micelárka je opravdu bez jakékoliv parfemace, na pleti je příjemná, dobře se s ní pracuje, nepění ani nezanechává pokožku ulepenou. 
Samozřejmě jsem ji vyzkoušela i na odlíčení očí a musím říct, že obstála. Dokonce odlíčí i voděodolný makeup, což jsem nečekala a velmi mile mě to překvapilo. Při prvním použití jsem cítila mírné štipkání očního okolí, ale oči nebyly nijak podrážděné. Při dalším používání už se nic podobného nekonalo, micelárka je příjemná, odličuje velmi dobře a rychle. Musím říct, že svoji funkci plní skvěle a já jsem s ním moc spokojená a po funkční stránce jí nemám absolutně co vytknout. Jeden mínus ale přece jenom najdu. Zdá se mi, že hrozně rychle ubývá. Nepoužívám ji nijak extrémně hodně a tohle balení mi vystačí stěží na měsíc. Sotva jsem ji stačila pořádně vyzkoušet a už bude pryč, což mě vzhledem k ceně a funkčnosti poměrně mrzí. 200 ml tohoto produktu seženete v plné ceně za 239 Kč, což je dost, když si porovnám, jak dlouho mi vystačí balení Biodermy a jak dlouho Yves Rocher. Cena vs. úbytek je tedy jediné mínus, ale pokud by byla v nějaké výhodné akci, ráda bych si ji zase pořídila a klidně i ve větším balení. Baví mě ji používat a určitě ji můžu doporučit. 

Co vy a micelární vody? Používáte? Jaká je vaše oblíbená?

Těším se na komentáře, užívejte prvního sněhu :)

15 komentářů:

  1. Já jsem s touto micelární vodou velmi spokojená a koupila jsem si i velké balení, které bylo v akci spolu s krémem, který jsem věnovala mamince.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je výhodná koupě, v takovéhle sadě bych si ho taky klidně pořídila :)

      Vymazat
  2. Já mám tu druhou verzi a ta je příšerná, tak jsem ráda, že aspoň tahle se povedla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to vím. Děkuji za upozornění :D

      Vymazat
    2. A je to ta hydratační nebo ta pro mastnou pleť? Ta hydratační mě právě taky dost láká :)

      Vymazat
  3. Já si koupila velké balení té zelené s pumpičkou, ještě jsem ji nezkoušela, ale už se na ni moc těším, od YR jsem micelárku ještě neměla, tak jsem zvědavá:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zelená by nebyla nic pro můj typ pleti, ale ještě mě hodně láká ta hydratační, možná jí časem taky zkusím. Tobě snad bude zelená vyhovovat a nebude to propadák :)

      Vymazat
  4. To mě překvapilo, že je dobrá. Já měla jen tu z modré hydratační řady a byla hrozná, vůbec neodličovala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, tu jsem právě taky chtěla vyzkoušet. Tak děkuji za info, alespoň za ni neutratím a investuji ty penízky někam jinam :)

      Vymazat
  5. Vyzkoušela jsem několik micelárek a tato mě teda nijak příliš neoslovila. Nemám nijak citlivou pleť a přijde mi, že moje kůže ji nějak nesnese. Stejně jako tu od Eucerinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eucerin jsem zatím nezkoušela, ale tahle mi vážně vyhovuje. Na pleti mi nedělá žádné problémy a funguje mi dobře. Ale je jasné, že co člověk to názor :)

      Vymazat
  6. z tejto micelárky som mala vzorku, ale nejak mi nesadla, neviem prečo..aj keď je na citlivú pleť..používam ju teraz len na nejakú korekciu keď výjdem so špirálou mimo,alebo na perách :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že v komentářích zatím převládají spíše negativní zkušenosti, ale mě vážně sedí skvěle a fakt je mi líto, že už mi dochází, což se mi jen tak nestává.. :D

      Vymazat
  7. ja ju používam a kupila som si ešte druhé belanie mne sa páči ale mne sa nemíňa nejak rychlo ja ju používam iba večer a rano si iba tvar umyjem vodou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, že jsi s ní spokojená, mě taky moc mile překvapila :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)