čtvrtek 22. prosince 2016

Veselé Vánoce!

Zdravím Vás moje milé čtenářky! :)

Dnes se ozývám jenom rychle, protože věřím, že žádná z nás nechce trávit tento sváteční čas na počítači nebo telefonu. Ráda bych Vám jenom popřála krásné svátky, veselé Vánoce v kruhu Vašich blízkých a životní spokojenost. 
Děkuji Vám, které můj blog pravidelně čtete nebo jste sem třeba zavítaly úplnou náhodou. Jsem ráda za každou jednu z Vás a hlavně za Vaše reakce a komentáře. Těší mě, že tady spolu vytváříme virtuální prostor, kde nemusíme řešit tak důležité věci a problémy, jako v běžném životě. Doufám, že Vám můj blog přináší alespoň trochu relaxu a odpočinku a snad tomu tak bude i nadále. 

A nebojte, ani letos Vás neošidím a ráda Vám ukážu, co jsem dostala k Vánocům, protože vím, že je u Vás tento článek jedním z nejoblíbenějších.☺
V příštím roce se můžete samozřejmě těšit na pravidelné rubriky jako Co jsem dělala, Nákupy a Spotřebováno.

Krásné Vánoce přeje Petra ☃


7 komentářů:

  1. Krásné Vánoce plné radosti, klidu a pohody:-) A už se těším na to, až ukážeš, co sis rozbalila a na všechny další články v novém roce:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně napsané, Peti :) Přeji ti krásné Vánoce plné pohody a lásky :)

    Vánoční nezbytnosti

    OdpovědětVymazat
  3. Dúfam, že si si vianoce naplno užila :)

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)