středa 7. června 2017

Co jsem dělala v květnu?

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Dnes přicházím s pravidelným měsíčním článkem a ukážu vám, jaké fotky se mi za uplynulý měsíc nashromáždily v telefonu. Tentokrát jich moc není, protože poslední týdny jsou poměrně hektické a příliš času na focení nezbývá a často si upřímně ani nevzpomenu a důležité nebo zajímavé momenty nezaznamenám. Snad by vás mohlo zajímat, že jsem v květnu zase začala běhat a pravidelně chodit na alpinning. Na tom jsem nikdy předtím nebyla a proto jsem z toho měla docela obavy, na první hodině jsem si myslela, že umřu, ale je to jenom lepší a hlavně mě to moc baví. Samozřejmě nemohly chybět moje oblíbené snídaně ve formě různých kaší, zvlášť teď, když dozrává ovoce. Snad se vám budou fotky líbit :)

 k snídani jsem si dopřávala moje oblíbené kaše s ovocem, nejlepší start do nového dne

 po hodně dlouhé době jsem si koupila nějaký časopis, upřímně jenom kvůli dárku, jinak dávám přednost knihám

 dostala jsem krásné dárečky od mých milých :-*

 pořídila jsem si nový telefon

 
 přečetla jsem skvělé knihy a výborně si u nich odpočinula

 dopřála jsem si večeři v mojí oblíbené restauraci

s přítelem jsme podnikli krásné výlety do přírody, to mě nabíjí energií

A co jste dělaly v uplynulém měsíci Vy? 

Moc se těším na Vaše komentáře! Krásný den :)

10 komentářů:

  1. Určite to bol pre teba veľmi pekný mesiac :) Ja by som za seba povedala, že u mňa sa v máji asi nič zásadné nestalo :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc hezký měsíc, je potřeba si na všem najít něco dobrého :)

      Vymazat
  2. Dárečky už jsem obdivovala v nákupech, jsou opravdu krásné:-) Já bych svůj květen shrnula jako grilovačky a výlety:-) A samozřejmě nákupy, bez těch se to neobejde nikdy:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsi měla krásný květen, mě první letošní grilování teprve čeká, ale po x letech jsem si zase opekla špekáček klasicky nad ohýnkem :D

      Vymazat
  3. Nejvíc mě zaujal kámen ve tvaru zadku :D A samozřejmě jídlo, dostala jsem hroznou chuť na sladké. Jak jsi u mě na blogu ve spotřebovancích psala, že tě láká levandulová voda, dnes jsem se dostala do vzdálenější DM a levandulovou vodu Purity Vision pořídila. A lituju hrozně moc, neskutečně smrdí. Ale myslím, že je spíš zkažená, protože je to fakt neskutečná hrůza a s takovým smradem by to nikdo nekupoval. Tak bohužel. Ale doufám, že si ji pořídíš a poreferuješ, jestli ta moje byla výjimka nebo to prostě smrdí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je prosím pěkně Ďáblova prdel :D určitě doporučuji k výletu, krásné místo a nádherná příroda. No nekecej, tak to jsem nečekala, představovala jsem si krásnou jemnou vůni levandule. Ale je pravda, že tuším, že už někdo říkal, že je opravdu hodně aromatická a že si musel na ten "smrad" zvyknout, ale nevím jestli nekecám :D Určitě ji chci časem taky vyzkoušet, tak se ozvu :)

      Vymazat
    2. Tak mám fantazii dobrou :D Díky za tip, s kamarádkou plánujeme pár výletů po naší vlasti :) Ono tohle ani není silná vůně levandule nebo tak něco, to nemá s levandulí absolutně nic společného. Mám silnou touhu jít do drogerie a nějakou jinou tam očuchat, ale to se bohužel nedělá. Ale nechce se mi kupovat další balení, jenom abych se ujistila, že ta první je fakt zkažená :D

      Vymazat
    3. A jejda, tak to nevím kde je problém :D Já jsem si chtěla koupit ty osvěžující vody od Baley, něco na způsob termálky. Všude na instagramu je vidím, buď s obsahem kokosu nebo aloe vera, ale u nás v DM jsem je nikde nenašla, budu to muset líp prošmejdit. Ale na tuhle levandulovou se určitě časem taky dostane :)

      Vymazat
  4. Ake pekne fotky♥ a ta kaša vyzera hrozne dobre mnaam:) tie produkty od yves rocher krásne voňaju voňavka a aj sprej na vlasy testujem:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ten sprej na vlasy a toaletku moc oblíbila, je to skvělá kombinace, zvlášť teď na horké letní dny je to pro mě ideální vůně :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)