neděle 20. srpna 2017

I love... tělový sprej a antibakteriální gel

Krásný víkend holky!

Značka I love.. mě už před nějakou dobou velmi zaujala a chtěla jsem si kosmetiku od nich pořídit, v ČR byla ale poněkud špatně dostupná - pouze v parfumériích, které nemám ve svém okolí. Moc se mi líbí obaly a parfemace, které značka I love... nabízí, tak jsem si loni ve Vídni pořídila hned dva jejich produkty o kterých bych vám dnes ráda něco řekla, protože už jsou běžně dostupné i u nás a věřím, že vás svými hravými obaly zaujmou a pokud budete přemýšlet o koupi, tak vám třeba pomůže můj článek :)



Osvěžující tělový sprej s vůní malin a ostružin

Jsem ten typ člověka, který rozlišuje parfémy a vůně podle ročního období. Na jaře a v létě mám ráda lehké květinové a ovocné tóny, naopak v zimě vůně kořenité a smyslné. Pokud si mám v létě vybrat mezi parfémem a lehkým body mistem, tak většinou na běžný den volím právě lehké tělové spreje. Už jsem jich vyzkoušela několik, i od různých značek, ale všechny fungují víceméně stejně - krásně pokožku těla ovoní a osvěží. Nečekejte samozřejmě žádnou dlouhotrvající vůni, která by vám vydržela celý den. Já osobně ze sebe cítím vůni tak hodinku (okolí déle), ale je potřeba po nějakém čase tělový sprej zase aplikovat znovu. Musím se přiznat, že v létě a horkých dnech mi to vůbec nevadí, protože je to pro mě naopak poměrně příjemné osvěžení. Když vím, že někde budu celý den a nebudu mít čas se znovu přestříknout, tak sahám po parfémech, ale když jdu např. jenom na kontrolu k lékaři nebo vyvenčit pejska, tak ráda používám právě body misty. Tenhle funguje výborně a nevidím rozdíl oproti jiným značkám, třeba i několikrát dražší Victoria's Secret. Řekla bych, že vůně se drží na pokožce tak stejně dlouho, ale výhodou u tohohle spreje je pro mě malé balení, které se v pohodě vejde i do kabelky, zatímco tahat s sebou Viktorku, která má 250 ml se mi často úplně nechce. Pokud najdete vůni, která je vám příjemná, tak myslím, že budete spokojené.


Antibakteriální gel s vůni Manga a Papáji

Dezinfekční gel je věc, bez které už bych fungovala jenom těžko. Je to věc, kterou nosím denně v kabelce a téměř denně ji používám, protože cestování autobusem a práce s lidmi vyžadují určitou čistotu, nehledě na to, když se chcete během cestování v autobuse třeba najíst. Gelíků jsem měla už několik, od těch úplně nejlevnějších až po ty dražší. Většinou mě trochu dráždí silný alkoholový dezinfekční zápach, ale zase za cenu čistých rukou jsem ochotná to překousnout. Ale když jsem viděla v Teta drogerii tenhle, který má krásnou oranžovou barvu s malými modrými perličkami a navíc by měl vonět po ovoci, tak jsem neodolala a musela jsem ho vyzkoušet. Musím říct, že opravdu docela hezky voní, což je pro mě podstatné, ikdyž je tam samozřejmě znát i mírný odér alkoholu. Ten ale po použití zcela vymizí a na rukou zůstane jenom příjemná vůně, což je to, co se mi líbí. Dokonce se mi už několikrát stalo, že jsem ho použila a pak jsem si říkala, co to tady tak hezky voní, což je super. Co se týče funkčnosti, tak mu taky nemám co vytknout, funguje výborně. Navíc se mi líbí i praktické a pěkně řešené malé balení, takže bych si ho klidně pořídila znovu.

Co Vy a značka I love...? Znáte / máte vyzkoušenou jejich kosmetiku?

Moc se těším na Vaše komentáře, krásný den! :)

8 komentářů:

  1. Taky mám moc ráda, hlavně teď na léto tělové spreje, od téhle značky mám kokosovou verzi, díky tomu balení je to do kabelky ideál a určitě bych ráda vyzkoušela i další vůně, stejně jako další produkty, hodně mně lákají třeba jejich tělová másla:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, kokosovou vůni jsem vůbec nezaregistrovala, ta musí být taky krásná, ikdyž já mám parfemaci kokosu spojenou spíš s podzimem a zimou :) Jejich tělová másla a krémy na ruce bych chtěla taky postupně vyzkoušet.

      Vymazat
  2. Tuto značku nemám vobec odskušanú, ale vyzeraju to byt fajn produkty. Hlavne antibakteriálny gel ma zaujal. Ja na hygienu vonku používam antibakteriálne utierky, ale chystám sa vyskušat aj nejaký takýto gélik.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A když používáš ty antibakteriální ubrousky, tak kam je potom vyhazuješ? Taky jsem o nich jednou přemýšlela, ale přece jenom nemám odpadkový koš vždycky po ruce :)

      Vymazat
  3. Kosmetiku odzkoušenou nemám, ale ten gel by se hodil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výbornej, příjemná vůně je velkou výhodou oproti ostatním :)

      Vymazat
  4. Značku znám, ale zatím jsem od ní nic nevyzkoušela. Každopádně bych ráda otestovala ten gelík a porovnala ho s bath and body works gelíky :)

    Me&Sea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bath and Body works gely jsem zatím nevyzkoušela, ale určitě to plánuji, protože ty obaly a nepřeberný výběr parfemací je super :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)