neděle 17. září 2017

Oblíbenci - jaro a léto

Zdravím Vás holky a přeji krásné nedělní odpoledne!

Už tu máme téměř podzim a já teprve teď přicházím s oblíbenými produkty za jaro a léto. Na jaře nějak nebyl čas, takže jsem tyhle dva měsíce spojila dohromady a myslím si, že to nevadí, protože nikdy není pozdě na to něco pochválit a doporučit. 

Hned na úvod vám prozradím random oblíbence, kterým je psaní smsek a zpráv pomocí hlasu. Na jaře jsem si pořídila nový telefon, který v sobě tuhle funkci má, ale teprve nedávno jsem ji začala používat. Je to ale super praktické, telefon rozumí opravdu téměř všemu, jsou potřeba jenom nějaké drobné opravy a zpráva je tak napsaná mnohem rychleji než kdybych ji měla vyťukávat po jednotlivých písmenkách. Myslím si, že tuhle funkci ocením ještě mnohem víc v zimních měsících, kdy mi bude zima na ruce a prsty a já tak jednoduše napíšu zprávu pomocí hlasu. Zajímalo by mě, jestli tuto službu taky využíváte nebo klasicky vyťukáváte písmenka? :)

Ale teď už jdeme ke kosmetice, která vás nejspíš zajímá nejvíc. Příjemné čtení!



Z tělové péče jsem si moc zamilovala kosmetiku Yves Rocher a to jak jejich stálou nabídku, tak i produkty z letní limitované edice. Tady asi přicházím s křížkem po funuse, ale musím tady tuhle limitku zmínit, protože jsem si ji v létě moc oblíbila a ráda jsem ji používala. Voní krásně květinově a součástí celé řady byla toaletní voda, parfémovaný sprej na vlasy a sprchový gel, který tady nevidíte jelikož jsem ho už spotřebovala. Nicméně všechny tři produkty mám ráda, obzvlášť mě zaujal ten sprej na vlasy, protože nic podobného jsem nikdy neměla, ale musím uznat, že je to fajn vychytávka třeba když se vrátíte domů z nějakého zakouřeného prostředí a nemáte čas nebo chuť mýt si vlasy. Toaletka je taky skvělá, na těle vydrží tak čtyři hodinky a pak je třeba ji aplikovat znovu. Peelingový sprchový gel a tělové mléko Yves Rocher s malinou a mátou je moje klasika, tyto produkty si kupuji stále dokola a v létě je moc ráda používám. Oba opravdu autenticky voní po malině, sprchový gel má v sobě jemná zrníčka, která mírně obrousí pokožku těla a výborně pění. Tělové mléko je lehoučké, dobře se roztírá, rychle se vstřebává a pokožka po něm zůstane dlouho provoněná. Tělová péče Yves Rocher mě prostě baví a asi to tak ještě nějakou dobu zůstane. O celé řadě jsem psala dokonce samostatný článek.


Další vůní kterou jsem v létě ráda používala je bodymist od značky I love... Už jsem na něj taky psaal samostatnou recenzi, takže jen stručně. Voní krásně sladce ovocno-květinově, skoro jako nějaké bonbóny, na těle vydrží chviličku, ale žádnou dlouhou výdrž ani nečekám, používám ji jenom třeba když jdu třeba ven se psem nebo doma pro můj dobrý pocit. Navíc se mi líbí, že má super skladné balení, které jenom hodíte s sebou do kabelky a můžete jít. 

Parfém, který jsem v létě nejvíce nosila je jednoznačně proslulé zelené jablíčko DKNY s názvem Be Delicious, které určitě všichni znáte. Je to krásná lehká ovocná vůně, která působí svěže a proto se hodí ideálně na léto. Nedokážu si představit, že bych ji používala jindy než právě v létě a na jaře. Pro mě je to typicky lehoučká svěží vůně do teplých dní. Na těle vydrží asi půl dne, pak je potřeba ji obnovit


Suché šampony moc nepoužívám, ale v létě, když jsme déle venku a už se mi po nějaké grilovačce nebo venkovní akci nechtějí mýt vlasy, tak po nich sáhnu ráda. Aktuálně používám tenhle Batiste Sweetie, který je moc fajn, vlasy odmastí, dodá jim i trochu objemu a nezanechává na nich bílý povlak. Navíc hezky sladce voní a vůně je z vlasů cítit ještě dlouho po použití. 

Voda ve spreji od Baley je klasika, kterou používám každoročně. Letos přišly s novinkou v podobě vody obohacené různými vůněmi, já jsem si vybrala limetku s bazalkou, což je ideální vůně na léto. Ráda ji používám na osvěžení v parných letních dnech nebo po sportu. Stojí pár korun a funguje skvěle. Jestli jste tyhle vody ještě nevyzkoušely, tak neváhejte.

Chcete vědět jaké je nejlepší tělové mléko po opalování? Pro mě jednoznačně tohle Sun Dance s vůní kokosu. Má lehoučkou konzistenci, dobře se vsakuje, výborně chladí a vyživuje pokožku. Navíc je mírně zabarvené a má v sobě zlaté třpytečky, které zdůrazní opálení. Ale proč ho miluji nejvíc je ta vůně, to je prostě slast. Krásná sladká vůně kokosu. Letos jsem ho objevila úplně poprvé, ale rozhodně je to pro mě must have na následující léta, tohle je prostě produkt, který vám stoprocentně doporučuji a musíte ho doma mít. Jeho použití je opravdu zážitek a dokonce moc vonělo i příteli a to je co říct.


A další kousek od Yves Rocher. Před nějakou dobou jsem si pořídila tuhle pleťovou masku, která by měla hloubkově čistit pleť a absorbovat přebytečný maz. Musím říct, že jsem s ní moc spokojená, funguje dobře, více vám o ní prozradím v samostatném článku, který připravuji.

Asi už víte, že k čištění a odlíčení pleti používám ráda mycí gely a pěny v kombinaci s vodou. Aktuálně používám mycí gel od Neutrogeny s vůní grapefruitu, který v sobě obsahuje i jemná zrníčka a je tak vhodný pro denní použití. Na pleti je příjemný, dobře odlíčí makeup, zbaví pleť staré kůže a přitom ji nijak extra nevysušuje. Navíc příjemně svěže voní. Moc ráda ho teď používám.

A teď dva zástupci balzámů na rty. Magic Balm v kalíšku od značky Helvetia apotheke není určen pouze na rty, ale na jakákoliv suchá místa na těle, která potřebují vyživit a hydratovat. Musím říct, že mě velmi překvapila konzistence, takovou jsem ještě u žádného jiného produktu neviděla. Jedná se vlastně o taková mini zrníčka / hrudky nebo jak to mám říct, kterých je ale tolik, že vytvářejí souvislou hmotu. Při nanášení prstem však cítíte jednotlivá zrníčka, která ale při zahřátí a aplikaci tají a mění konzistenci. Opravdu velmi neobvyklá konzistence, ale efekt super. Rty mám po použití tohoto balzámku krásně hydratované a příjemné na dotek. Tenhle produkt mě opravdu moc překvapil a ráda ho používám.

Dalším balzámkem je Babylips v odstínu Cherry me o kterém jsem tady na blogu už několikrát mluvila. Ráda ho používám a opakovaně se k němu vracím. Hydratační schopnosti nejsou zázračné, ale líbí se mi barvička jakou rtům dodá.


Z tvářenek jsem prakticky celé léto používala Galifornii od značky Benefit. Určitě jste o ní už taky slyšely, jelikož se o ní jeden čas hodně mluvilo. Jedná se o meruňkový odstín a ty já v létě používám nejraději. Plánuji samostatný článek, takže zatím nebudu víc prozrazovat.

Co se rtěnek týče, hodně často jsem sahala po těch značky Jordana, na které jsem taky v minulosti psala samostatný článek, takže asi není potřeba se víc rozkecávat. Jsou prostě super, mají matný efekt a na rtech dlouho vydrží. Kromě nich mi často dělala společnost i tekutá rtěnka značky Essence, kterou bych já osobně spíše označila za více pigmentovaný lesk na rty. Na rtech vypadá krásně, příliš nelepí a poměrně dlouho vydrží.


A na konec laky na nehty. Objevila jsem ten nejlepší top coat jaký jsem kdy měla a to konkrétně tenhle od Essence ve stříbrné lahvičce. Je opravdu dokonalý, běžným lakům dodá gelový lesklý vzhled, ale co je nejdůležitější, tak strašně dobře prodlužuje výdrž laků. S ním mi lak vydrží na nehtech nepoškozený klidně týden a to je co říct, běžně se mi totiž nehty zničí tak po dvou, maximálně třech dnech. Tohle je opravdu objev letošního roku a myslím, že už si jiný nadlak kupovat nebudu.

Z klasických barevných laků jsem často nosila lak od Essence s názvem 56 You and me? což je taková mauve, starorůžová barvička, která vypadá na nehtech nádherně. Po delší době jsem také hodně lakovala 075 od Miss Sporty, která vypadá dobře jako na rukou, tak i na nohou. Oba laky mají společné to, že se dobře lakují, kryjí už v jedné vrstvě a s výše zmíněným topcoatem mi na nehtech vydrží opravdu celých sedm dní.

A jsme u konce. Jaká je Vaše oblíbená letní kosmetika? Já za sebe rozhodně doporučuji mléko po opalování a top coat, to jsou dvě věci, které opravdu fungují tak jak mají a ještě dělají něco navíc.

Mějte se krásně a těším se u dalšího článku! :)

2 komentáře:

  1. Ta letní limitka od YR je fakt super, zaujala mně na první očichání, ale chtěla jsem být statečná a odolat:-) No, stejně jsem si tu sadu spreje na vlasy, sprchového gelu a toaletky při nejbližší příležitosti koupila, to jsem celá já:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)