úterý 3. října 2017

Nákupy - září

Zdravím Vás holky!

Dnes máme počasí sice upršené, ale já věřím, že se to zlomí a ještě se vrátí babí léto. Nevadilo by mi, kdyby teplo bylo ještě tak měsíc, aby se daly nosit jenom lehké kardigany a bundičky. Dnes vám přináším klasický článek o tom, co jsem si pořídila za uplynulý měsíc. Tohle bude vůbec nejstručnější článek tohoto typu v historii mého blogu. Nekoupila jsem si totiž vůbec žádnou kosmetiku, pouze mi rodiče dovezli sprchový gel z dovolené z Chorvatska. Protože jsem měla pocit, že nemám co na sebe, pořídila jsem si dva svetříky a udělala jsem si radost novými hodinkami z E-bay. 

Říkala jsem si, jak jsem v září šetřila, ale na konci měsíce jsem objevila auto, které splňovalo všechno, co jsem požadovala. Autíčko jsem sháněla už někdy od června, ale pořád ne a ne sehnat to správné, které by bylo bez závad a nezruinovala by mě cena. Takže jsem si v pátek pořídila svoje úplně první auto za svoje vydělané peníze, na což jsem opravdu pyšná a mám z toho radost. Do teď jsem si půjčovala auto od bráchy, ale teď už budu jezdit svým autíčkem a nemůžu se dočkat. Takže ačkoliv z fotek vypadají moje nákupy skromně, tak jsem přece jenom zainvestovala poměrně velkou částku a teď se budu snažit šetřit a kupovat si opravdu jenom kosmetiku, kterou už nebudu mít doma do zásoby. No uvidíme v příštích Nákupech, jak se mi to daří nebo nedaří :)

hodinky E-bay, sprchový gel La petit Marseiliais

kardigany Vinted

Takže dneska takhle stručně a rychle. Těším se na Vás u dalšího článku, mějte se krásně! :)

4 komentáře:

  1. Gratuluji k prvnímu autu a přeji spousty šťastně najetých kilometrů bez nehod:-) Já jsem ze svého auta měla taky strašnou radost a mám ji doteď, je to úplně jiný pocit, než mít auto půjčené:-) A hlavně už si neumím bez auta představit život:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ty jsi milá :) Já už jsem si na auto taky zvykla, jelikož dojíždím do města za prací, tak je to pro mě nezbytnost. Ale přesně jak říkáš, mít svoje je úplně něco jiného :)

      Vymazat
  2. Moc gratuluju k novému miláčkovi, ať se dobře jezdí :) Já na tom s řízením moc světově nejsem a sama jsem ujela jen pár kilometrů, ale snažím se zdokonalovat a překonávat strach :D Na vlastní auto asi jen tak mít nebudu, ale třeba jednou našetřím :D Chtěla jsem napsat, že já to taky za září s kosmetickými nákupy nepřeháněla, ale pro jistotu jsem se koukla na svůj Instagram a není to úplně pravda :D Ale nekoupila jsem si žádnou dekorativku, o které vím, že by mi byla k ničemu, takže vlastně v pořádku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, zatím se pořád bojím, aby mi ho někdo (nebo nedej bože já sama) neodřel :D Hele já jsem autoškolu neudělala napoprvé, potom jsem byla přes týden na koleji, takže jsem tři roky prakticky nejezdila...až s návratem do práce jsem se k tomu postupně začala vracet, byla to nutnost i preference pohodlím zároveň. Dneska už si nedokážu představit být bez auta, ikdyž třeba s takovým podélným parkováním pořád nejsme kamarádi :D Fakt je důležitý jezdit a jezdit :) Jojo, nákupy na tvém instagramu mě hodně baví, takže vím, že si pár radostí pořídila :D :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)