sobota 25. listopadu 2017

Oblíbenci - podzim

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Jak se máte? Už nakupujete Vánoční dárky nebo to jde zatím mimo vás? U nás minulý týden už poměrně hustě sněžilo, čímž na mě padla sváteční atmosféra a pár dárečků jsem nakoupila. Jinak mám už vymyšleno, čím chci svoje blízké obdarovat, musím to jenom nakoupit, až bude čas a ta správná nálada.

Zima začne oficiálně co nevidět a abych do ní vstoupila bez restů, tak bych vám dnes ráda ukázala kosmetiku, kterou jsem si oblíbila na podzim. V tomto období zbožňuji válet se ve vaně plné horké vody s pěnou, což se lehce promítlo i do oblíbenců. A co ještě mi zpříjemňovalo sychravé podzimní období? :)



Jak už jsem říkala, tak podzim si nedokážu představit bez večerů trávených ve vaně plné pěny. Koupelové pěny mám hodně ráda, střídám značky, nejčastěji si pořizuji pěny od Baley a Avonu, ale tentokrát jsem sáhla po relativní novince od Dermacol, konkrétně po variantě s vůní hroznů a limetky. Tahle parfemace je snad moje nejoblíbenější z řady Aroma Ritual a ani tenhle produkt mě nezklamal. Výborně pění, pěna dlouho vydrží, nevysušuje a krásně voní.

Dalším oblíbencem v péči o tělo je sprchová pěna Dove s vůní hrušky a Aloe. Jedná se o tekutinu, která je ve speciální lahvičce z pumpičkou, ze které vychází rovnou nadýchaná pěna. Sprchové pěny jsou teď hitem, tahle mě zaujala tím, že pěna je opravdu hutná, ale zároveň jemná, poměrně dlouho vydrží, nerozpouští se hned, dobře se s ní myje, nevysušuje pokožku, ale hlavně je po ní ještě strašně dlouho provoněná koupelna. Tenhle produkt jsem měla v DM boxu a nic moc jsem od něj nečekala, o to více jsem byla překvapená, jak moc je příjemný. Rozhodně stojí za pozornost.

Sprchové gely od Yves Rocher patří mezi moje nejoblíbenější, stejně tak, jako miluji vůni levandule. Proto, když jsem zjistila, že YR nabízí sprcháč právě v této parfemaci, nemohla jsem odolat. Nejedná se o čistou levanduli, ale je tam ještě příměs ostružiny, která dodává vůni levandule sladký nádech. Sprchový gel je výborný stejně jako ostatní gely této značky a já ho teď na podzim moc ráda používám.


Protože vlivem chladného počasí moje pokožka na rukou dost trpí, musím o ni v zimních měsících pečovat mnohem více než v létě. Na péči o nehty a nehtovou kůžičku jsem si už několikátý rok po sobě oblíbila balzám na nehty od značky Saloos. Jedná se o máslíčko, které v kontaktu s teplýma rukama taje a výborně vyživuje kůžičku kolem nehtů. Navíc naprosto dokonale voní, nejvíc cítím nějaké citrusy a zázvor. 

Dalším podobným produktem je bambucké máslo Purity Vision. Rovněž se dá použít na nehty a nehtovou kůžičku, ale i na jiná suchá místa na celém těle. Mně se nejvíc osvědčilo právě na nehty, rty a když mám rýmu, tak si ho mažu kolem rozbolavělého nosu, který dokáže neskutečným způsobem hydratovat a vyléčit. Zkoušela jsem si ho nanášet i na některá místa na pleti místo nočního krému a rovněž jako oční krém. Na všechno funguje skvěle a určitě si pořídím další balení.

Ráda bych vám taky ukázala jednoho zástupce z péče o vlasy. Bez vlasových olejíčků se už několik let neobejdu a tentokrát padla volba na suchý vlasový olej Dove. Jedná se o poměrně velkou skleněnou lahvičku s praktickou pumpičkou. Samotný olej je poměrně hustý, ale pracuje se s ním dobře. Já si ho nanáším do polosucha vyfoukaných vlasů, pouze do délek a následně vysuším. Po jeho použití jsou vlasy krásně lesklé a hebké na dotek, vypadají krásně a hlavně nejsou vůbec zmaštěné, což byl problém u mnoha olejíčků, které jsem měla před tímto. Navíc krásně orientálně voní.


A něco málo z dekorativní kosmetiky. Před nějakou dobou jsem si pořídila kompaktní pudr, který zároveň funguje jako makeup a musím říct, že je super a investice se opravdu vyplatí. Když chvátám a nechci si s makeupem vyhrát, tak nanesu jenom tenhle produkt klasickým pudrovým štětcem a můžu jít. Má opravdu výborné krytí jako klasický tekutý makeup, krásně pleť sjednotí, lehce zakryje i mírné nedokonalosti a na pleti mi bez problémů vydrží pět hodin. A co je jednoduššího než si ho hodit s sebou do kabelky a někde se přepudrovat? Ráda ho používám i v kombinaci s lehčími makeupy nebo BB krémy, které mají lehké krytí, s tímhle produktem se skvěle doplňují a získáte tak další krytí navíc. Jednou jsem ho zkusila použít i s Camouflage makeupem od Catrice, který má sám o sobě velmi dobré krytí, na něj jsem nanesla ještě tenhle Mac Studio Fix Powder plus Foundation a nebylo to hezké. Tím, že oba mají opravdu velké krytí, tak to vypadalo jako maska, takže je třeba přemýšlet, jak a s čím ho budete používat. Každopádně je skvělý, já jsem s ním moc spokojená a investice do něj se rozhodně vyplatí, tím, že je to vlastně multifunkční produkt. Já ho mám v odstínu C4.

O paletce očních stínů od Gabrielly Salvete v odstínu Rose jsem vám chtěla napsat už dávno samostatný článek, ale nějak jsem se k tomu nedostala, takže zatím jenom stručně. Používám ji už asi rok a půl, využívám téměř všechny stíny, je ideální na běžné denní líčení, ale bez problému s ní vytvoříte i večerní look. Stíny jsou výborně pigmentované, sice trošku práší, ale není to nic extra, kvůli čemu bych ji nepoužívala ráda. Je výborná, já používám odstíny růžové a hnědé na oči nejčastěji, takže pro mě je to jasná volba a mám ji moc ráda.

O Noblesse makeupu od Dermacol jsem vám samostatný článek už psala, takže se tady nebudu moc rozkecávat. Podle mého názoru je skvělý, udělá mi na pleti krásný efekt a moc ráda ho používám právě v kombinaci s výše zmíněným makeupem / pudrem od Mac. Nosím ho teď téměř denně a taky to vypadá, že se každou chvíli podívám na jeho dno, což mě mrzí, ale nejspíš si ho v budoucnu pořídím znovu.

A poslední dnešní oblíbenec je zástupcem rtěnek. Nejedná se o klasickou rtěnku, ale o rtěnku ve formě tužky od Essence v odstínu 03 Luminous Rosewood. Jedná se o krásnou přirozenou starorůžovou barvičku, která na rtech vypadá nenápadně, ale rty jsou přitom upravené a vypadají moc hezky. Zvládne nějaké pití, ale po jídle je třeba ji opravit. Nicméně na běžné denní nošení je to pro mě ideál a v poslední době ji nosím hodně často. Líbí se mi, že vůbec nevysušuje rty, naopak, je na nich příjemná.


Random oblíbencem je seriál První republika, který jsem sledovala už kdysi a bavil mě. Proto když přišla Česká televize letos na podzim s jeho druhou řadou, tak jsem byla zvědavá zda se mi bude líbit stejně jako před lety. A musím říct, že jo, sice už je to taková trochu detektivka a pohádka, ale vždycky se těším na další díl.

A co jste si na podzim oblíbily Vy? Koukáte na české seriály nebo dáváte přednost zahraniční tvorbě? :)

Moc se těším na Vaše komentáře, mějte se krásně!

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já je mám snad nejradši ze všech, ale kupuji si je jenom když se chci trošku rozmazlit :)

      Vymazat
  2. Taky v tomhle období miluji vanu plnou pěny, u mně je to ještě umocněné tím, že máme zbrusu novou koupelnu, včetně velké vany, tak se čabrám ostošet:-D A strašně ráda pálím, vosky, svíčky, to k podzimu patří:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super, to se nedivím, že jsi tam naložená pořád. Taky už se nemůžu dočkat, až budeme mít postavený domečeka a já si budu užívat večery ve vaně s pěnou, knížkou a svíčkama, to miluju :)

      Vymazat
  3. První republiku taky sleduju, zvlášť poslední díly ě hodně baví:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se tady někdo našel, podle mě je to jeden z nejlepších nových českých seriálů :)

      Vymazat
  4. Jé, Peti, ten olejíček na vlasy od Dove mám taky a strašně ráda ho používám. Přesně jak píšeš, vlasy jsou po něm hebké, lesklé a nejsou mastné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsme se shodly. Je vážně výborný :)

      Vymazat
  5. První republiku jsem nikdy neviděla, popravdě televizi ani nezapínám. Ale možná si pár dílů stáhnu, abych byla v obraze :D Měla jsem bambucké máslo, ale od Saloos. Bylo fajn, ale třeba na ruce na mě bylo moc hutné, kolem očí už mi taky přišlo hodně těžké a jen na nějaká ta sušší místa jsem ho zas tolik nevyužívala, takže jsem ho měla moc dlouho. Dneska bych do něj šla ale zas, opravdu bylo multifunkční a věřím, že bych ho využívala víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já televizi taky vůbec nesleduji, ale tyhle české seriály si ráda jednou za čas pustím na ivysílání ČT :) Přesně tak, hlavní výhoda těchto másílek je široké využití, člověk nepotřebuje mít tunu krémů, ale stačí mu jedno máslo - teda, ne že by to byl můj případ :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)