pondělí 8. ledna 2018

Spotřebováno - prosinec

Zdravím Vás krásky!

Některé z vás si možná všimly, že jsem ještě nepublikovala článek o kosmetice, kterou jsem vypotřebovala v prosinci, takže je nejvyšší čas to napravit. V prosinci jsem se podívala na dno celkem osmi kouskům kosmetiky, což není hodně, ale už teď se mi tady zase hromadí nějaká kosmetika, takže Spotřebováno za leden bude určitě bohatší. Tak jdeme na to, příjemné čtení :)



Sprchový gel Yves Rocher - 5/5
Tohle konkrétně byla verze s vůní levandule a ostružin. Voněla krásně, pro mě ideál na podzim a zimu. Jinak vlastnostmi byla stejná jako ostatní sprcháče od této značky. Pokud mě sledujete déle, tak víte, že sprchové gely Yves Rocher považuji za jedny z nejlepších a ani tenhle nebyl vyjímkou. Už mám v zásobě další, ale pro změnu zase jinou vůni.

Šampon a kondicionér Bione Cosmetics - 5/5
O těchto dvou produktech jsem psala samostatný článek, takže více se dozvíte tam. Můžu říct, že mi tahle dvojka maximálně vyhovovala od začátku až do konce, vlasy jsem měla krásně hebké, nadýchané a dokonce i objemnější, což mě velmi překvapilo, protože už dlouho hledám nějaké kvalitní objemové přípravky a vím, jak je těžké je najít. Tyhle produkty dělají objem, aniž by na něj byly primárně určené. Rozhodně chci vlasovou péči od Bione v budoucnu více prozkoumat, protože to co jsem zatím měla, mě nadchlo.


Pleťový mycí gel Rooibos - 5/5
Byl skvělý, dobře pěnil, výborně čistil pleť od nečistot a odstraňoval makeup, aniž by pokožku vysušoval. Navíc příjemně voněl. Prostě fungoval přesně tak, jak tyto typy přípravků fungovat mají. Byla jsem s ním moc spokojená a ráda jsem ho používala. Vice zde.

Deodorant Lady Speed Stick - 5/5
Po delší době jsem si pořídila jiný deodorant než ten od značky Dove a musím říct, že jsem byla příjemně překvapena. Tenhle fungoval velmi dobře a dlouho z podpaží voněl. Řekla bych, že se vyrovnal mým oblíbeným Dove deodorantům, takže teď už je můžu střídat.

Tělový sprej Victoria's Secret - 4/5
V minulosti jsem na něj psala nadšenou recenzi a pamatuji si, jak jsem z něho byla unesená a ráda jsem ho používala zejména v jarních a letních měsících, kdy jsem na sebe nechtěla cákat těžké parfémy. Balení je ale obří, proto mě postupem času omrzel a já jsem ho nepoužívala ráda,protože mě přestal bavit. Ke konci už jsem ho používala opravdu jenom, abych ho spotřebovala a vůni už jsem ze sebe necítila. Nicméně vím, že byl dobrý a v menším balení bych si klidně zase pořídila nějakou jinou vůni.


Pleťová maska Yves Rocher - 4/5
Byla výborná a taky jsem na ní psala poměrně nadšený samostatný článek. Bohužel přicházím trošku z křížkem po funuse, protože už ji v sortimentu nenajdete. Nevím proč se vždycky ruší produkty, které fungují nejlépe a uživatelky jsou s nimi spokojené. Krásně vyčistila ucpané póry a černé tečky, navíc pleť nijak extra nevysušovala.

Tělové máslo Balea - 4/5
Měla jsem ho v loňském adventním kalendáři a k jeho spotřebování jsem se dostala až teď, klasika. Bylo velmi hutné a mělo našlehanou konzistenci, takže při kontaktu s pokožkou hned tálo a dobře se roztíralo. Celkově mi moc vyhovovalo, příjemně vonělo a klidně bych si ho pořídila v plném balení, kdyby to byla stála nabídka.

Houbička Calypso - 5/5
Klasika, kterou si kupuji opakovaně. Používám ji především ke snadnějšímu sundání pleťových masek, na což funguje úplně ukázkově. Navíc stojí pár korun a vydrží dlouho. 

Zajímalo by mě, jestli máte zkušenost s některým ze zmíněných produktů? Moc se těším na Vaše komentáře :)

4 komentáře:

  1. Levandulovou dvojku na vlasy od Bione mám v zásobě, jen čekám, až se mi trochu uvolní místo na vaně, pak budu s nadšením používat, doufám, že i já budu spokojená:-) A sprej od VS mám, sice v jiné variantě, na léto fajn věc, ale jak jsem poznala body misty od Bath And Body Works, tak nechci používat žádné jiné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti bude vyhovovat stejně jako mně, dej mi potom vědět, jestli si vzpomeneš :) Tak to ráda slyším, nějaký sprej od BWW bych si ráda dovezla jako suvenýr z Ameriky.

      Vymazat
  2. Mě ta Levandulová řada od Bione moc nevoní.. i když mám Levanduli klasicky ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se naopak dost líbila. Byla taková hodně výrazná, ale vždycky jsem si používání téhle řady užívala :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)