pátek 16. března 2018

Nákupy - únor

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Dnes bych vám ráda ukázala, jakou kosmetiku a oblečení jsem si pořídila v uplynulém měsíci, protože podle statistik vím, že články tohoto typu jsou u vás moc oblíbené. Poslední měsíce se opravdu snažím šetřit a nekupovat zbytečnosti, ale je jasné, že občas si člověk musí udělat radost a něčím se potěšit. Z kosmetiky jsem víceméně jenom doplnila zásoby, protože více se chci rozšoupnout až v USA, odkud bych si ráda dovezla kosmetiku, která u nás zatím není dostupná. Ale když jsem v DM drogerii uviděla plátýnkové pleťové masky s roztomilým zvířecím motivem, tak jsem samozřejmě neodolala a aspoň jednu jsem si musela pořídit :)

makeupy Loreal, Bourjois, pleťová maska Balea, pleťová maska Isana

tužidlo a lak na vlasy Balea, tělové mléko La Roche - Posay

bytový sprej Saloos, sprchová pěna Rituals, gel na obočí Miss Sporty

košilové šaty House, mikina Vinted

mikina Sportisimo, sportovní tričko a podprsenka Decathlon

A jsme na konci. Co pěkného jste si v únoru pořídily Vy? :)

Krásný víkend. 

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Já jsem na takovéhle roztomilosti úplně ujetá, dneska mám v plánu ji zkusit, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  2. Bude americký wishlist?:-) Krásné nákupy, nejvíc se mi líbí ta černá maska Isana, budu se těšit na recenzi:-) Já jsem šetřila v lednu a v únoru, tento měsíc ale utrácím o to víc, všude samé výprodeje a jarní novinky a to se pak těžko šetří:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USA wishlist bude, o to vás nemůžu ochudit, ale na mém seznamu je toho dost, budu to muset ještě nějak zredukovat :D Tu černou masku jsem v Rossmannu objevila úplnou náhodou, ale ještě jsem ji nezkoušela. To je pravda, ale tak je potřeba se trochu potěšit :)

      Vymazat
  3. Ahoj Peti :) moc se mi líbí oblečení a na černou masku z Rossmanna jsem taky koukala a nejspíš si ji koupím, budu ráda, pokud by byla recenze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář Veru :) recenze na masku určitě v budoucnu bude.

      Vymazat
  4. Líbí se mi to sportovní oblečení"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky, za pár korun a je skvěle funkční :)

      Vymazat
  5. ahooj, pekné nákupy :) celkom si ma inšpirovala, tiež si kúpim tú čiernu masku a asi aj nejakú mikinu, tu som našla veľmi pekné https://bolf.sk/slo_m_Damska-moda_Damske-mikiny-11403.html, kedy sa vlastne chystáš do usa?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)