sobota 19. dubna 2014

Odlakovač, který NEDOPORUČUJI!

Přeji Vám krásný víkend moje milé čtenářky! :)

Doufám, že si ho užíváte plnými doušky a netrávíte ho učením stejně jako já. 
Dnes pro Vás mám jenom rychlou recenzi na odlakovač od značky Lilien. Normálně si kupuji odlakovač v Rossmannu od značky Isana a to ten s mandlovým olejem, už jste ho u mě na blogu taky mohli vidět. Je to podle mě nejlepší odlakovač v poměru cena / výkon. Ale bohužel mi došel a nechtělo se mi nikam do města, tak jsem skočila jenom do Tesca přes ulici a vzala jsem tam ten první, který jsem viděla a to tento od Lilien. 


Na etiketě píší, že je to regenerační odlakovač, který nevysušuje pokožku...hahaha. Jestli toto je regenerační odlakovač, tak já jsem asi blázen. Regeneraci od něj nečekejte ani náhodou, nehty jsou po jeho použití opravdu ošklivé, jakoby se třepí a je na nich takový ošklivý povlak i po umytí vodou. A co mi na něm vadí úplně nejvíc, že strašně, ale opravdu strašně moc smrdí! Po jeho použití musíte hodinu větrat místnost. Neodlakuje špatně, ale toto mi na něm prostě vadí a bohužel negativa převažují nad klady. Nejspíš ho vypotřebuji, ale bude mě to stát hodně přemáhání. Za mě tedy rozhodně nedoporučuji!



 Má některá z Vás s tímto odlakovačem zkušenost? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)