úterý 11. září 2018

Nákupy - červenec + srpen

Zdravím Vás při úterku moje milé čtenářky!

Dnes bych Vám ráda ukázala kosmetiku a dalších pár kousků, které jsem si pořídila v uplynulých dvou měsících. Opravdu jsou to velice skromné nákupy, jenom jsem doplnila nejnutnější zásoby, jinak jsem šetřila a neutrácela. 

Velký vliv na to mělo samozřejmě to, že jsem tři týdny byla mimo domov. Co jsem si koupila v USA Vám ukážu až v nějakém příštím článku, ale nečekejte žádné obří nákupy, váhové limity na zavazadla dělají svoje :)

 tekuté mýdlo Balea, tělové mléko Biobaza (Chorvatsko), lak na vlasy Loreal

 deodorant Rexona, holítko + náhradní hlavice Balea

 pomáda na obočí Freedom, řasenka Benefit

svetřík F&F, hodinky E-bay

Dneska to bylo jenom takové stručné a rychlé. Čím jste si udělaly naposled radost Vy? :)

Těším se u dalšího článku.

4 komentáře:

  1. Já využívám i zavazadla přítele, já toho mám moc, ona zase málo, tak se to vyrovná:-D Na to holítko Balea jsem se dívala, zatím používám taková ty jednorázová, ale není to ono, tak spíš přemýšlím, že si bych si koupila holítko a pak jen vyměňovala hlavice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme byly skoro samé holky, takže nebylo kam to dávat :D Já jsem právě do teď taky používala jenom ty jednorázová, ale už to chtělo změnu a fakt vidím rozdíl. To jednotázové jsem měla vždycky hned ucpané a musela jsem ho často měnit, tohle už jsem použila několikrát a hlavice je jako nová. Navíc tohle od Baley bylo za pár korun, já jsem nadšená :)

      Vymazat
  2. Peti, těším se na článek, kdy nám ukážeš, co sis pořídila v USA. Od té doby co jsem v Americe, neskutečně si užívám a utrácím peníze v Bath&Body Works :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím, že jsme byli každý den na cestách, tak jsem moc nenakupovala, ale Bath&Body Works je ráj, nejradši bych si toho pořídila tunu, ale držela jsem se jen antibakteriálních gelů :) Já nemůžu z toho, jak moc je tam levný Eos, vůbec nechápu ten rozdíl v ceně tam a tady :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)