pondělí 12. září 2016

Řecká přírodní kosmetika Aphrodite

Zdravím Vás moje milé čtenářky! :)

Před nějakou dobou byla na portálu Blogerky.cz zveřejněna výzva o možnost testování řecké kosmetiky značky Aphrodite. Tuto značku jsem dosud neznala, ale dle popisku mě velmi zaujala, tak jsem se rozhodla, že se do této výzvy zapojím. K vyzkoušení mi přišel krásně zabalený dárkový set, který obsahuje krém na ruce, krém na nohy, tělové mléko, tělové suflé, tuhé mýdlo a balzám na rty. Všechny produkty obsahují kromě jiného olivový olej a oslí mléko, což je velmi nezvyklá kombinace. Pokud vás zajímá, jak jsem s touto tělovou péčí spokojena, pokračujte ve čtení.


Kosmetika Aphrodite je vyráběna na Krétě a konkrétně tyto produkty obsahují přírodní složky v zastoupení 96,5 % - 100 %. Tato kosmetika je navíc bez parabenů, silikonů, minerálních a parafínových olejů, alergenů, ftalátů, syntetických barviv, alkoholu a GMO. Více o této sadě se dočtete např. zde a já si myslím, že milovníci přírodní kosmetiky si rozhodně přijdou na své. Určitě by to byl super dárek třeba pro kamarádku nebo maminku.


Balzám na rty
Tento balzám na rty mi přišel vhod, protože zásoba nebarvených balzámků se mi poslední dobou rapidně ztenčila. Při první aplikaci jsem si říkala, že tenhle balzám bude vážně propadák. Byl strašně tuhý, muselo se na něj dost zatlačit, aby se z něj alespoň něco málo dostalo a na rtech při aplikaci dost dřel. Navíc mi na rtech zanechal nehezký bílý povlak. Při dalších použitích už to ale bylo lepší, jakmile se setřela ta horní vrstva, tak balzám po rtech krásně klouzal, byl velmi příjemný, nezanechával bílé stopy a musím říct, že jsem si ho nakonec velmi oblíbila a aktuálně ho používám každý den na noc a někdy i během dne. Hydratační schopnost je velmi dobrá, když se ráno probudím, tak mám rty krásně vyživené. Navíc má SPF 10 a příjemně čistě voní. Je to můj oblíbenec, takže pokud se k němu dostanete, určitě se nenechte odradit prvním použitím.

Tuhé mýdlo
Na mytí těla jsem zvyklá používat sprchové gely, ale tuhá mýdla velmi ráda používám na mytí rukou, proto jsem toto mýdlo testovala tímto způsobem. Bylo moc fajn, velmi rychle se rozpěnilo a dobře ruce umylo, aniž by je nějak přílišně vysušovalo. Na mě byla bohužel velmi výrazná parfemace oliv, kterou jsem z rukou cítila ještě i hodinu po umytí. Moje malá sestra naopak říkala, že tohle mýdlo voní jako modelína a ráda ho používala, takže záleží na vkusu každého :). Funguje dobře, jen škoda té parfemace, která mi nesedla.


Krém na ruce
Všechny krémové produkty v této sadě mají obsah 30 ml, což je skvělé praktické balení např. do kabelky nebo na cesty. Právě tento krém jsem umístila do své kabelky a pravidelně jsem ho používala při cestě z práce. Má pro mě ideální konzistenci, která není ani příliš řídká a z rukou nestéká, ale ani příliš hustá. Na rukou je velmi příjemný, rychle se vstřebává a nezanechává mastný film. Krásně čistě voní, stejně jako balzám na rty a tělové krémy. Ruce jsou po jeho použití jemné a hebké, ale tenhle pocit mi bohužel dlouho nevydrží. Za hodinku nevím o tom, že bych se něčím mazala. Znovu ho nepotřebuji, ale jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. 

Krém na nohy
Tento krém mě velmi mile překvapil. Má skvělou konzistenci, dobře se vstřebává, není ho potřeba moc, ale nohy jsou po něm neskutečně jemné a na moje lehce vysušené paty je super. Chodidla jsou po jeho použití výborně vyživené, hebké na dotek a přitom nejsou přehnaně mastné. Na úplně rozpraskané paty by to asi byl slabý kalibr, ale na suché nohy je super. Navíc se mi u tohoto produktu zdá, že je vůně výraznější než u ostatních krémů a jde cítit více olivami, ikdyž já z ní cítím i nějaké bylinky. Tenhle krém je mi velmi příjemný a s radostí bych si ho pořídila v plném balení. Určitě se jedná o jeden z těch lepších krémů na nohy, které jsem vyzkoušela a nebála bych se ho kvalitou přiřadit k mé velmi oblíbené péči na nohy od Avonu. Tohle se povedlo!


Tělové mléko a tělové suflé
A to nejlepší nakonec! Mí dva velcí oblíbenci, které bych si s radostí pořídila v plném balení. Tělové suflé je naprosto dokonalé, má skvělou hutnější texturu, ale přitom se skvěle roztírá a rychle vstřebává do pokožky. Pokožka celého těla je po něm krásně hebká, hydratovaná a vyloženě jakoby nacucaná vodou. Většinou se mažu večer před spaním a když se ráno probudím, tak stále cítím jak je pokožka hebká a příjemná na dotek. Navíc krásně voní a vůně je na těle slabě cítit i po probuzení. Za mě palec nahoru, toto tělové suflé jsem si zamilovala! 
Tělové mléko je na tom hodně podobně, akorát má řidší konzistenci. Vlastnosti jsou ale shodné a já jsem z něj tudíž taky nadšená. Důkazem mé spokojenosti je to, že jsem tyto produkty spotřebovala během pár dní a už teď mi chybí.


Kosmetiku Aphrodite můžete zakoupit zde.

Zajímalo by mě, jaké je Vaše oblíbené tělové mléko nebo máslo. Těším se na Vaše komentáře! :)

Krásný den!

8 komentářů:

  1. Značka vypadá hodně zajímavě, nejvíc mě zaujal krém na nohy :) Já oblíbené tělové mléko ani máslo v současnosti nemám. Ale kdysi jsem měla malinové mléko od Yves Rocher a to jsem měla fakt ráda :) Másla si kupuju od Baley, ale nepoužívám je na tělo, ale jen na ruce a chodidla. Bohužel jsem nedávno zjistila, že oříškové (nevím jak ostatní) obsahuje silikony a to mě celkem mrzelo. Momentálně mám máslo extra na nohy s mátou a pomerančem, ale to mi tak skvělé nepřijde a na zimu by mi rozhodně nestačilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krém na nohy je super, opravdu krásně vyživí a změkčí tvrdou a suchou kůži nohou. Malinové mléko od YR je super, moc ráda jsem ho používala a teď jsem ho koupila společně se sprchovým gelem kamarádce k narozeninám :). Já mám tělová másla od Baley docela ráda, na to složení upřímně nějak moc nehledím.

      Vymazat
  2. No to je krásný balíček, ten by udělal radost určitě každé ženě :).
    Já jsem teď chtěla změnu, tak jsem si objednala tělové oleje ve spreji, abych si odpočinula od mlék :D. Ale za mě zaručeně nejlepší tělové mléko co jsem měla, bylo vyživující od Neutrogeny a taky Nivea v tmavě modrém obalu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky myslím, je krásně zabalený a super na cestování :). Tělové oleje vidím teď taky všude kolem, ráda bych je vyzkoušela. Zatím s nimi nemám žádnou zkušenost.

      Vymazat
  3. dovezla jsem si z Řecka přímo krém na obličej a je dokonalý, měla jsem už dva a bohužel letos nikde nebyla, takže jsem nemohla doplnit zásoby, ale naštěstí jsem ho našla i na netu u nás, takže to rychle napravím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si právě říkala, že je škoda, že v balíčku nebyla obsažena i péče o obličej. Tahle kosmetika je opravdu moc příjemná, tak věřím, že jsi s krémem spokojená. Třeba ho časem taky zkusím, ale momentálně mám na wishlistu ještě jiné krémy, po kterých toužím už nějaký ten pátek :)

      Vymazat
  4. Krásný balíček. Je super, že tě to výzvy vybrali :) Moje oblíbené tělové mléko je momentálně Citrusové od Weledy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem moc ráda, že jsem mohla tuhle kosmeticku vyzkoušet. Od Weledy jsem ještě žádný tělový krém neměla. Momentálně používám jejich pleťový krém a krém na nohy a zatím jsem moc spokojená. Uvidíme jak dál :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)