čtvrtek 15. září 2016

Zelený jíl Saloos

Zdravím Vás holky!

Dnes jsem si pro vás připravila článek o jednom zástupci z řad pleťových masek. Pokud mě sledujete už déle, tak víte, že nejsem schopná používat pleťové masky nijak pravidelně. Většinou si vzpomenu tak 1x za týden nebo za dva a celkově jsem na jejich používání tak nějak líná. Před nějakou dobou jsem si ale pořídila zelený jíl od české značky Sallos a teď už se pomalu blížím na jeho dno, takže je nejvyšší čas na recenzi.


Zelený jíl je přírodní produkt, který by měl z pokožky absorbovat toxické látky, zbavovat ji nečistot i nežádoucí mastnoty, vyživovat ji, zpevňovat, obnovovat a vyhlazovat. To zní dobře ne? :)
Lze použít k výrobě pleťových masek, tělových zábalů, ale i obkladů nebo koupelí s příměsí. Dá se použít jak na pleť obličeje, tak na pokožku celého těla. Já osobně jsem jíl používala pouze jako pleťovou masku, jelikož jsem si ho zakoupila právě za tímto účelem. Na etiketě je napsáno, že se má smíchat v poměru s vodou 1:1. Já osobně ale doporučuji více jílu a pomaličku přidávat kapky vody. Často se mi stalo, že jsem to s množstvím vody přehnala, maska byla řídká a já jsem musela dosypávat zelený jíl a tudíž jsem měla masky tolik, že jsem ji nestihla všechnu naráz spotřebovat. Pokud chcete, aby maska měla ještě navíc nějakou přidanou hodnotu, můžete sypký produkt smíchat např. s různými bylinnými či růžovými vodami. Pokud se bojíte, že maska bude páchnout po hlíně, tak nemusíte mít strach. Sypká směs je téměř bez parfemace.
Namíchanou masku nanáším na pleť klasicky prsty a nechám působit asi patnáct až dvacet minut. Jakmile začne jíl zasychat, začne hmota na obličeji trochu pnout a táhnout pleť, takže nedoporučuji nanášet blízko ke rtům a očím, není to příjemné. Po zaschnutí masku smývám pomocí čistící houbičky. Doporučuji si ji k tomuto účelu pořídit, protože pouze vodou a prsty je to poměrně obtížné a zdlouhavé. Po použití zeleného jílu je moje pleť nádherně hebká a jemná na dotek, šupinky suché kůže jsou pryč a póry jsou méně viditelné. Hodně mě překvapilo, že tato maska dokázala eliminovat i počet černých teček, na které trpím zejména na nose a bradě. Po použití této masky vidím tak o polovinu méně černých teček než před aplikací. Tímhle efektem si mě zelený jíl získal a já ho určitě nemám naposled. Celkově mi tato maska velmi připomíná jílovou avokádovou masku od značky Freeman, která taky patří mezi moje oblíbené. 
Pokud máte rády přírodní a navíc českou kosmetiku, tak zelený jíl rozhodně doporučuji vyzkoušet. Myslím, že nebudete zklamané.


A jsme na konci. Zajímalo by mě, jaká je Vaše oblíbená pleťová maska a jak často si ji dopřáváte?

Mějte se krásně! :)

6 komentářů:

  1. Já jsem v poslední době na masky taky šíleně líná, ale věřím, že se začátkem školy se to zas změní. O jílu jsem už četla hodněkrát a rozhodně ho mám na seznamu :) Teď jsem dodělala masku od Himalaya Herbals, která mi už svým smradem lezla pěkně na nervy, pak mám ještě zbyteček svého oblíbeného čistítka Garnier 3v1 a následně se vrhnu konečně na testování dvou kousků z Avonu, které mám už od Vánoc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3 v 1 od Garnier jsem měla taky a docela mi vyhovoval. Na masku od Avonu čtu v poslední době samou chválu a rozhodně jsou taky na mém pomyslném wishlistu :)

      Vymazat
  2. Já jsem si ho chtěla už dlouho pořídit, ale přiznávám, že jsem byla líná na to si masku vyrábět, já radši vždycky otevřela tubu/sáček a rovnou nanesla:-D Ale pokud platí na černé tečky, tak jdu do ní:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ten proces výroby docela bavil, překvapivě mi to nijak nevadilo :D Na mě funguje, rozhodně doporučuji :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já vím, několikrát jsem o něm četla právě u tebe na blogu a nedalo mi to, abych ho nevyzkoušela. Jsem moc spokojená, je to český přírodní produkt a ještě plně funkční, to se jen tak nevidí :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)