pátek 29. prosince 2017

Co mi přinesl Ježíšek?

Zdravím Vás moje věrné čtenářky!

Nevím jak vy, ale já se vždycky ráda bez závisti podívám, co dostal někdo jiný k Vánocům. Beru to jako inspiraci pro někoho blízkého, ale zároveň i jako tip na nákup pro sebe. Nutno říct, že jsem letos byla asi opravdu hodná, protože se mi těch dárečků sešlo hodně, mnohem víc než jsem čekala a doufala. V naší rodině si nedáváme žádné veledary, ale víceméně praktické věci a maličkosti pro radost. Pokud máte tyhle články taky rády jako já, tak pokračujte ve čtení :)


Samozřejmě nemůže chybět kosmetika, jelikož moji blízcí mě dobře znají a ví, jak se rozplývám nad jednotlivými kosmetickými produkty. Dostala jsem víceméně pečující kosmetiku, což je dobře, protože tou se nešlápne skoro nikdy vedle. Od babičky jsem dostala set pleťové kosmetiky od Nivey, od budoucí tchýně vánoční limitku od Avonu, která voní naprosto úžasně.


Pokud jste četly můj wishlist tak víte, jak moc jsem toužila po parfému Si od Giorgio Armani. Nakonec jsem ho dostala od přítele a dokonce v dárkovém balení s tělovým mlékem a sprchovým gelem. Mám ohromnou radost a moc si toho vážím. Od bratrů jsem dostala klasicky poukázky na nákup do DM drogerie, které mi udělají radost vždycky a já si užívám to, že místo peněz vytahuji při placení jenom dárkovou kartičku. Od mamky pak kromě jiného sadu tělové kosmetiky od Alverde.


Nebojte, samozřejmě jsem nedostala jenom kosmetiku :) Dostala jsem dvě knížky od mého oblíbeného autora, jde vidět, že Ježíšek dobře zná můj vkus. Bohužel jsem obě dvě už četla, ale je mi jasné, že není možné sledovat, co už mám přečtené a co ne. Nicméně doma se určitě neztratí a myslím, že si je s chutí přečte i někdo jiný. Dále jsem dostala kuchařku, která se mi bude hodit, jelikož ráda vařím, ale v polévkách ještě nejsem úplně zkušená. Velikou radost mi udělala i poukázka na thajskou masáž a já už se nemůžu dočkat, až si tam půjdu vyčistit mysl a trošku zrelaxovat.
Kromě toho jsem ještě dostala dva stírací losy (nevyhrála jsem nic, asi mám štěstí v lásce:D) a super roztomilý ohřívač rukou.


Jelikož jsem si tento rok pořídila auto, tak mi Ježíšek donesl i nějaké doplňky do něj. Nemůžou chybět vůně. Musím se přiznat, že já jsem ten typ, co si na pěkně voňavé auto a vyčištěný interiér docela potrpí. Od taťky jsem pak dostala handsfree do auta. Taky mě moc potěšilo termoprádlo, které rozhodně využiji, taktéž i povlečení. A byla jsem obdarována i mými oblíbenými Lindt bonbony.

Jak jsem říkala v úvodu, takovou hromadu dárků jsem vůbec nečekala, o to více jsem byla překvapená a o to větší jsem měla radost. Dostala jsem i nějaké penízky, ale ty bych si ráda schovala a přispěla si jimi na koupi letenky do Ameriky.

Budu ráda, když se mi pochlubíte, jaký dáreček byl u Vás letos ten nejlepší :)

❄ Krásný začátek víkendu! ❄

6 komentářů:

  1. Na tenhle článek jsem se těšila, dostala jsi krásné dárky, vánoční sprchový gel od Avonu mám zrovna ve sprše, voní opravdu krásně, celkově mám jejich sprchové gely moc ráda, i když přiznávám, že dřív jsem je moc nemusela:-) U mně to byla v první řadě kosmetika, pak zásoba ponožek, svíčky a vosky, spodní prádlo a nějaká bižuterie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sprcháč od Avonu neměla snad víc jak pět let, tak už se na něj moc těším. Tak to jsi dostala taky krásné dárečky. Bez ponožek pro mě nejsou vánoce a proto jsem si teď pořídila alespoň sama nějaké krásné vánoční ve výprodejích, když na mě Ježíšek zapomněl :D

      Vymazat
  2. Dostala si krásne darčeky, je vidieť, že ťa rodinka dobre pozná a presne vedeli čím ťa potešia :) Ja som mala tiež pomerne dosť bohatého Ježiška :), tiež som dostala nejakú kozmetiku, pyžamo, ponožky, sviečku, svietniky a maminou ručne upletenú čiapku a šál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsou taky super dárečky, nějaké chlupaté příjemné pyžamko bych taky brala :)

      Vymazat
  3. Taky tenhle článek v příštím týdnu chystám :) Mě by nejvíc potěšila ta poukázka na masáž :) Hrozně bych na nějakou chtěla jít, ale jsem lakomá, abych své těžce vydělané peníze z brigády takhle utratila :D Já vím, člověk se má rozmazlovat, ale víš jak... :) Na sadu od Avonu jsem koukala, ale nakonec jsem si nic nekoupila, protože sprcháčů a tělových mlék mám až až.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se moc těším až si ho u tebe přečtu :) Já jsem po té masáži taky dlouho toužila, kolegyně v práci to pořád chválily, jaká je to slast, tak se těším a jsem zvědavá, jak se mi to bude líbit. Já jsem dneska poprvé použila to tekuté mýdlo na ruce z té Avon limitky a ta vůně mě dostává, fakt krásná a docela dlouho se na rukou drží. Snad sprcháč bude stejně super :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)