úterý 12. prosince 2017

Milý Ježíšku...

Zdravím Vás holky! :)

Vánoce se nám blíží mílovými kroky a proto je čas na vánoční wishlist, ano, ani tentokrát tady nebude chybět. Musím se přiznat, že od té doby co jsem zaměstnaná a vydělávám si už Vánoční dárky nijak neprožívám a neočekávám žádné veledary. To co jsem nutně potřebovala nebo chtěla, už jsem si koupila, tohle jsou jen takové nápady, které by mě momentálně potěšily, ale pokud Ježíšek donese něco jiného, zlobit se určitě nebudu a tohle si časem koupím sama. 

Jsem klasická ženská a potěší mě každá maličkost jako např. vosky do aromalapy, nějaké heboučké domácí oblečení nebo župan, ponožky, knihy, zážitek, poukázka do mých oblíbených obchodů, zdravé dobroty, permanentka na bazén a tak podobně. Letos opravdu toužím jen po dvou věcech, nic dalšího co nějak extra potřebuji mě nenapadlo, takže další položky jsou už jenom taková nadstavba, která mi udělá radost vždy.


1. Po čem moje srdíčko aktuálně touží nejvíc? Určitě po parfému Si od Giorgio Armani. Před nějakou dobou jsem byla v parfumérii a očichala jsem spoustu vůní, ale tahle je opravdu ta moje. Těžší, výraznější a navíc na mě neskutečně dlouho vydržela. Je to přesně ten typ vůně, který vyhledávám s který vím, že budu používat denně. Nevím jak vy, ale já parfémy používám podle ročního období a na zimu mám doma momentálně jenom Euphorii od Calvina Kleina, která už mi taky dochází, takže se dá říct, že nový "zimní" parfém je nutnost. Dle recenzí jsem zjistila, že konkrétně u téhle vůně je velký rozdíl mezi parfémovanou a toaletní vodou, takže milý Ježíšku, prosím opravdu parfém :)

2. Druhou věcí, která by mě moc potěšila jsou kuchařky Jíme zdravě. V minulém postu jsem vám ukazovala, že jsem si pořídila kuchařku My Cooking Diary, která mě hodně baví a ráda bych měla ve své sbírce právě i tyto dvě, abych mohla střídat klasickou českou kuchyni s něčím zdravějším.

3. Je důležité najít si čas na odpočinek a sama na sebe, proto by mě moc potěšil poukaz na thajskou masáž, kterou už dlouho toužím vyzkoušet. Kolegyně a kamarádky si tento typ masáže moc chválí a tvrdí, že thajky jsou mistryně ve svém oboru. Když mi popisovaly ty rituály, které to zahrnuje, tak to prostě nutně potřebuji vyzkoušet a nechat se chvíli hýčkat :).

4. Další věcí, která mě zaručeně potěší jsou dárkové karty. Už dva roky dostávám poukázky do DM a Rossmanna a nutno říct, že se mi výborně nakupuje, když místo peněz předložím jenom kartičku :D Sortiment v drogeriích už mám celkem prozkoumaný, takže bych ocenila třeba nějakou dárkovou kartičku do parfumerie nebo třeba na Notino, ať mám zase změnu :)

5. Poslední věc, která mě napadá je nějaké zdravé mlsání. Téměř každý den snídám cereálie s mlékem nebo jogurtem a svého času jsem si hodně kupovala právě i müsli od Mixit. Chuťově je výborné a krásně vypadají třeba tyhle sety s miskou a lžičkou. Podobnou záležitostí, která by mi udělala radost je poukázka třeba na e-shop Grizly, nebo jiný podobný, kde jsou k sehnání zase nějaké zdravé mlsky. To jsou takové ty stránky, které mám uložené v záložkách a chystám se, že si tam něco objednám...jednou :D Proto by třeba poukázka byla fajn popostrčení k tomu ochutnat zase něco nového.

A jsme u konce. Věřím, že Ježíšek mě dobře zná, takže určitě něco vymyslí a budu mít radost. 

Ale zajímalo by mě, po čem letos toužíte Vy a jestli je něco, co nutně "musíte mít"?  :)

 ❅ Mějte se krásně a užívejte předvánočního času ❅

4 komentáře:

  1. Já jsem letos taková nenáročná, projevila jsem přání objevit pod stromečkem svou oblíbenou vůni od Davida Beckhama a zbytek nechám na Ježíškovi:-) Ale dárkové karty, ať už na nákup nebo třeba ve formě poukazu na masáž, to je sázka na jistotu, za ty bych se nezlobila:-D Ať se Ti Tvá přání splní a už se těším, až nám ukážeš, co jsi dostala:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaká je tvoje oblíbená od Beckhama? Já jsem milovala tu fialovou Signature, měla jsem několik balení a moc mi voněla :) Vánoční dárky určitě ukážu, sama mám podobný typ článků ráda :)

      Vymazat
  2. Moc pěkná přání máš :) Já jsem klasická ženská, líbí se mi tolik věcí a všechno bych chtěla :D Ale když dojde na věc a já mám opravdu říct, co bych chtěla pod stromeček, netuším :D Letos očekávám The body book od Cameron Diaz, protože si ji plánuju pořídit už přes rok a nikdy jsem se k tomu nedokopala, až jsem na ni vždycky zapomněla. Naštěstí ji měla kolegyně v práci, takže jsem si pár stránek přečetla, a vzpomněla jsem si, že bych si ji mohla přát. Pak dostávám už několik let svůj oblíbený parfém a to je z přání vše. Sama jsem ale naštvaná, že jsem tak nerozhodná, kdybych všem dala seznam, měli by i oni o starost míň :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mi došlo, že potřebuji ještě nějaký pěkný větší batoh, zítra jedeme na Slovensko a já si nemám do čeho dát věci :D Tak si po vánocích musím nějaký pořídit, stejně ho budu potřebovat v létě na dovolenou. Na tu knížku od Cameron jsem slyšela jenom samou chválu, ale jak se znám, tak bych ji asi ani nepřečetla, já jsem spíš na ty beletrie a severské krimy, jakmile to nemá strhující děj, tak u toho nevydržím :) Parfém Versace? :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)