středa 4. dubna 2018

Nákupy - březen

Krásný večer moje milé čtenářky! 

Protože dle statistik vím, že články, kde vám ukazuji co jsem si pořídila patří k vaším nejoblíbenějším, tak vás o to neochudím ani tentokrát. Poslední dobou se snažím opravdu šetřit a zbytečně neutrácet a stejně jsem uvažovala i v uplynulém měsíci. Neodolala jsem akci v Yves Rocher a to sprchovým gelům 2 + 1 zdarma a navíc jako dárek k nákupu lak na nehty. Jejich sprchové gely zbožňuji, takže bych si je stejně dřív nebo později pořizovala, takže tady se mi slevička hodila. Pak jsem jenom doplnila zásoby deodorantů a suchých šamponů a trošku jsem se rozšoupla na facebookové stránce jedné slečny, která prodává kosmetiku z Ameriky. Je pravda, že novou rtěnku a krém na pleť jsem opravdu nepotřebovala, ale jsou to miniaturky, takže alespoň to mě snad omlouvá :)
Nová podprsenka už byla nutnost a já jsem konečně sehnala krásnou a dobře padnoucí.

sprchové gely, lak na nehty Yves Rocher

 suchý šampon Batiste, deodorant Nivea, vosky do aromalampy Yankee Candle

 rtěnka Too Faced, gel na obočí No7, pleťový krém Clinique

 bačkůrky F&F, podprsenka Tchibo

A jsme u konce. Moc by mě zajímalo čemu jste v březnu neodolaly Vy a hlavně, pokud máte velikost prsou C a větší, tak kam si chodíte kupovat pěkné a dobře padnoucí podprsenky? 

Děkuji moc za přečtení a těším se u dalšího článku! :)

8 komentářů:

  1. Nákupy kosmetiky teď taky hodně omezuju. Musím si spíš doplnit šatník a kosmetických zásob mám pořád dost. Třeba veškerá mazadla ani nestíhám spotřebovávat. Sprcháče YR mám taky moc ráda a ten meruňkový jsem dostala k nákupu relativně nedávno, už se na něj moc těším :) Přiznám se, že suchý šampon skoro nepoužívám, ale vždycky je fajn nějaký doma mít. Podprsenku a spodní prádlo obecně bych taky potřebovala. Mám jednu z Le Chaton a je perfektní, i po třech letech je jako nová a sedí perfektně. Jenže dát za prádlo 3000 je na mě moc, takže vždy čekám na slevy, kdy jeden týden v září mají vše za polovinu. Bohužel víc jak jednou jsem tu slevu z nějakého důvodu nestihla :( Mají ale i nějaký outlet, tak se tam chci někdy podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, taky jenom dokupuji vždy zásobu toho co mi zrovna dojde, ale snažím se nijak nesyslit a nemít schovaných dalších x kusů nové nenačaté kosmetiky. Já jsem se teď na suchý šampon docela naučila, po cvičení je to super a hlavně se mi líbí, jaký mi dodává objem. O značce Le Chaton jsem už slyšela, ale jinak jejich sortiment vůbec neznám, to u nás na maloměstě nemáme :D Bylo tady Intimissimi, ale to už se taky zrušilo, takže moc nevím kam jít pro nějaký lepší kousek.

      Vymazat
  2. Ahoj Peti, já si za poslední dobu nakoupila kosmetiky dost, ale bylo to z toho důvodu, že mi fakt došla. Nedělám si žádné velké zásoby, nakupuji tak, abych stihla vše spotřebovat :). Ale teda vůní mám teď hodně, jenže to je taková láska :D a ty taky spotřebovávám dost. Do YR jsem chtěla zajít, nakonec jsem si tam za celý měsíc tu cestu neudělala. Líbí se mi odstín melted rtěnky a bačkůrky, podobné z FF mám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova Veru, doby kdy jsem musela mít plné krabice kosmetiky už jsou dávno pryč :) Já ty jejich bačkůrky miluji, ve výprodeji se dají sehnat za pár korun, jinde si je už nekupuji.

      Vymazat
  3. Jsi můj vzor ohledně nakupování, žádné velké nákupy, prostě nákupy, co zrovna potřebuješ a něco málo pro radost. Do téhle fáze bych se strašně ráda dostala, ale kosmetika je pro mně veliké lákadlo a já jen těžko, velmi těžko odolávám:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi milá, tvoje komentáře mi vždy udělají takovou radost, děkuji! Ono je těžké odolat, já jsem to měla stejně, ale tím, že teď stavíme ten baráček, tak už se krotit musím :)

      Vymazat
  4. Gély od YR mám veľmi rada, inak ten odtieň rúžu Too Faced je krásny. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprcháče od YR jsou super a v akci vyjdou i docela levně. Děkuji za komentář :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)