pondělí 23. dubna 2018

Řasenka Gosh Rebel Eyes

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Už dlouho jsem vám nedala recenzi na nějakou řasenku, co říkáte? Před nějakou dobou se ke mně dostala řasenka značky Gosh, byla jako dárek u časopisu. S touto značkou jsem dosud neměla žádné zkušenosti, takže jsem byla ráda, že můžu vyzkoušet zase něco nového. Tato značka je u nás k dostání pouze v síti Fann parfumerií pokud se nepletu. Velkou chválu jsem slyšela na jejich oční stíny, makeupy a právě i řasenky.


Řasenka má plastový kartáček se silikonovými štětinkami. Samotný kartáček má tvar banánku, což je přesně ten tvar, který preferuji a dobře se mi s ním pracuje. Díky tomu, že je tělo kartáčku užší a delší je pro mě použití komfortní. Já mám zapadlejší oči a spadlá víčka a u mnoha řasenek s velkým kartáčkem mívám problém, že při aplikaci nemám nalíčené pouze řasy, ale barva se mi obtiskne i na horní víčko podél linie řas. U této řasenky s tím nemám vůbec problém.

Co se týče náplně je opravdu krásně černá a z počátku byla hodně mokrá a zdálo se mi, že mi i poměrně dost slepovala řasy. Stačil ale asi týden a získala výbornou konzistenci. Řasy dobře obalí barvou a zahustí, celkově jsou řasy po jejím použití poměrně výrazné. Čeho jsem si všimla oproti jiným řasenkám je to, že řasy jsou po jejím použití docela hezky natočené směrem nahoru, což vypadá nádherně, ale bohužel to nevydrží celý den, jen chvilku po aplikaci.
Při nanášení nevytváří žmolky, během dne se nedrolí ani nerozmazává, bez újmy zvládne i lehký déšť nebo pláč. 

Myslím, že funguje dobře, dělá to co má, to znamená výrazné řasy. Jsem s ní spokojená, rozhodně je dobrá, ale na druhou stranu jsem v minulosti měla řasenky, které mi dělaly řasy ještě hezčí. Tohle je pro mě takový lepší průměr, ale vím, že několik beauty blogerek ji miluje a zmiňovaly ji i v oblíbencích za uplynulý rok. To je důkaz, jak moc je kosmetika individuální záležitost. Pro mě to není must- have.

Každopádně to pro mě byla pozitivní první vlaštovka od této značky a já bych se ráda porozhlédla v jejich nabídce trošku víc a něco dalšího si pořídila. Hodně mě láká jejich tekutý makeup s kapátkem a oční stíny v tužce.




Co Vy a značka Gosh? Znáte ji nebo dokonce pravidelně používáte? 

Budu se těšit na Vaše komentáře, krásný začátek nového týdne! ✹

6 komentářů:

  1. Od Gosh mám jen dva laky na rty (ale v reálu to nejsou laky, ale obyčejné lesky), které byly jako dárek k časopisu, tahle značka trochu uniká mé pozornosti, možná to bude tím, že do Fann zase tak moc nechodím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do Fannu taky chodím velmi sporadicky, ale ovlivňuje mě masírka na sociálních sítích :D

      Vymazat
  2. Mne táto maskara nerobila vôbec pekné riasy, predĺženie bolo minimálne a o zahustení sa nedá snáď ani hovoriť. So značkou Gosh mám inak celkovo taký love/hate vzťah, podľa mňa je to dosť priemerná značka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář, cením si zpětné vazby. Já právě s ničím nemám zkušenost, jen s touhle řasenkou a to je průměr, takže bych chtěla dát šanci i ostatním produktům a udělat si na značku nějaký ucelenější názor :)

      Vymazat
  3. Značka Gosh mi něco říká, v časopise jsem měla před pár měsíci balzám na rty, ale myslím, že mi o této značce psala kamrádka že ji začali někde prodávat. Máš moc hezké řasy samy o sobě, já jsem se rozhodla než líčení, tak teď podporuji péči o ně. :) koupila jsem si sérum na řasy a nanáším ho 2x denně. Po měsíci chci udělat článek, jestli k něčemu bylo nebo ne.
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takhle pěkné řasy právě taky po používání séra (Hairplus), předtím jsem měla řasy krátké a nevýrazné, ale sérum mi opravdu moc pomohlo a teď jsem se svými řasami opravdu docela spokojená. Jaké sérum používáš ty? :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)