čtvrtek 21. června 2018

Oblíbenci - jaro

Zdravím Vás holky!

Protože už nám oficiálně začalo léto, je ten správný čas ukázat vám kosmetiku, kterou jsem ráda používala v jarních měsících. Jedná se především o péči, ale něco málo se mi podařilo vybrat i z dekorativní kosmetiky a ráda bych vám zde zmínila i pořady, které jsem sledovala na začátku jara, když byla ještě zima a bylo víc času. Teď preferuji trávení volného času v přírodě nebo venku s přáteli, takže aktuálně žádný seriál nesleduji. Tak konec vykecávání a jdeme na to! :)



Vodu ve spreji Balea mám moc ráda a je to moje stálice už několik let. Vždycky jsem si pořizovala tu klasickou vodu bez parfemace, ale když loni přišli s dalšími voňavými verzemi, neodolala jsem a vybrala jsem si variantu s limetkou a bazalkou. Je to velmi svěží vůně, která je mi příjemná v horkách, které venku panují. Je to pro mě ideální osvěžení třeba po běhu, miluji když se tím můžu jen tak přestříknout a zchladit obličej. Tu klasickou vodu bez parfemace si vozíme vždy s přáteli na vodu do kánoe a je to nejlepší osvěžení co může být. 

Tělové mléko Lipikar Baume AP+ mi zachránilo kůži a to doslova, takže ho tady musím zmínit za každou cenu. Na přelomu zimy a jara se mi udělal nehezký ekzém v loketních jamkách a meziprstních prostorech. Jednalo se o zarudlá svědivá místa, kde se mi olupovala kůže, nic pěkného. Zkoušela jsem na to všechno kromě kortikoidů, kterým se snažím vyhýbat. Nezabraly mi žádné olejíčky ani bambucké máslo, až tahle emulze. Od té doby co jsem si s ní začala pravidelně mazat problematická místa se moje potíže asi během týdne výrazně zlepšily a během necelých dvou týdnů vymizely úplně a dodnes jsem bez ekzému. Konzistenčně se jedná o hustější mastnější krém, který pokožku opravdu dobře promaže a hydratuje. Parfemaci zde nečekejte, ale to je asi u lékárenského výrobku jasné. Tohle je produkt, který si po spotřebování rozhodně pořídím znovu, protože ho chci mít doma vždycky do zásoby. Je to moje vůbec první zkušenost s touto značkou a začínám koketovat s myšlenkou, že si pořídím i nějakou další jejich kosmetiku, především by mě zajímaly pleťové krémy na akné a problematickou pleť. Každopádně pokud některá z vás, nebo někdo známý trpí na atopický ekzém, tak tohle rozhodně vyzkoušejte. Můžu chválit až do nebes.

Kdo můj blog nějakou dobu sleduje, tak určitě ví, že jsem milovnicí levandule a protože je teď její kvetoucí období a já jsem zase zatoužila po této vůni v kosmetice, tak vám tady dneska ukážu dva produkty, které voní po levanduli. První je šampon od Schaumy, který kromě levandule obsahuje taky provensálské bylinky a je určen na objem a plnost vlasů, takže přesně ten typ šamponu, které vyhledávám. Jedná se o průhledný gel, který opravdu krásně voní, výborně pění, takže ho stačí málo. Vlasy dobře umyje, opravdu jim dodá mírný objem a vypadají po použití prostě dobře. Bohužel asi po spotřebování většiny balení se mi po něm začaly více mastit vlasy, takže teď si od něj budu muset dát nějakou dobu pauzu, ale za nějaký čas si ho ráda pořídím znovu. Obecně mám šampony Schauma docela ráda.


Dalším levandulovým zástupcem je bylinný krém značky Just. Nevím jestli tuto značku znáte, jedná se o švýcarskou společnost, která vyrábí různé kosmetické přírodní produkty, doplňky stravy a různé esenciální olejíčky. Mají opravdu široké portfolium a moje kolegyně i některé pacientky tuto značku zbožňují a mají vyzkoušené u olejíčků i léčivé účinky na všechny možné neduhy. Taky jsem si pořídila jeden olejíček a musím říct, že je super na bolavé zuby i na akné, taky na rýmu, ale o tom třeba zase příště.
Tenhle levandulový krém by měl pokožku zklidňovat, vypínat a působit protizánětlivě. Samozřejmě se dá použít různě, třeba na ruce nebo na tělo, ale jelikož stojí kolem pětistovky, tak jsem si řekla, že na ruce je to škoda, skrblík, já vím :D Nicméně jsem ho začala používat jako denní krém a je prostě výborný. Akorát tak mastný, aby se mi stihl vstřebat do pleti než si vyčistím zuby, potom můžu bez problému nanášet makeup. Je moc příjemný, pleť je po něm krásně hebká na dotek a prostě mi maximálně vyhovuje. Používám ho v kombinaci s hroznovým olejem místo nočního krému a musím říct, že takhle pěknou pleť jsem dlouho neměla. Jen musím upozornit, že ta vlně je opravdu hodně levandulová, jelikož obsahuje vysokou koncentraci. Já vůni levandule opravdu zbožňuji, ale musím přiznat, že tohle trošku moc i na mě a ne vždy mám náladu na krém s tak pronikavou vůní. Nicméně značku Just můžu doporučit všema deseti, v nabídce mají těchto bylinných krémů opravdu hodně, takže si vybere každý. Já si určitě ještě nějaký další pořídím. Navíc se jedná o super univerzální krém na cestování, protože se dá použít opravdu na pleť, tělo i ruce.

A protože kromě vůně levandule miluji i vůni kokosu, tak mi v nákupním košíku skončil i balzám Alverde, který je primárně určen na suché a střapaté vlasy, což sice není úplně můj případ, ale řekla jsem si, že na konečky to nemůže uškodit. Prvním benefitem je to, že opravdu krásně, přirozeně, nenásilně voní po kokosu, to jsem si zamilovala a proto tento balzám tak ráda používám. Jinak se jedná o docela obyčejný balzám, který vlasy trošku uhladí a jdou po něm dobře rozčesat, takže plní svoji funkci. Ale ta vůně, to prostě chcete :)

O hroznovém oleji Soaphoria jsem vám už psala, takže to jenom shrnu. Používám ho místo nočního krému, je výborný, pokud to s ním nepřeženete, tak není extra mastný a mojí pleti svědčí, výborně ji hydratuje a zjemní. Velmi jsem si ho oblíbila a myslím, že teď po klasickém nočním krému zase nějakou dobu nesáhnu, protože olejíčky mi maximálně vyhovují.


Nevím jak vy, ale já střídám parfémy podle ročního období. V zimě mám radši těžší dřevité vůně a v teplých měsících sladké a svěží. Letošní jaro používám parfém Nectar Love od DKNY. Strašně se mi líbí to balení, to je úplně dokonalé. Jedná se o parfém, který obsahuje med a je tam opravdu i cítit. Taková sladká vůně, ve které je cítit med, víc nedokážu specifikovat. Vyhrála jsem ji loni v nějaké soutěži a vím, že obsahuje i jasmín a díky tomu jsem si tipla, že by mi mohla vonět. Voní mi, ale není to ten parfém u kterého bych si řekla, že je to "moje" vůně. Víte jak to myslím, ne? U některých vůní prostě cítím to souznění a to, že daná vůně mě charakterizuje (třeba Euphoria Calvin Klein), ale tady to bohužel nemám. Nicméně ji ráda používám i tak, voní mi, ale znovu ji potřebovat nebudu.

O sprchových gelech a tělových mlécích Yves Rocher jsem u mě na blogu psala už několikrát. Když se chci trošku rozmazlit a koupit si "lepší" sprcháč, jdu právě do tohoto obchůdku. Tohle jaro u mě vítězí verze s vůní manga a koriandru. Oba produkty dokonale voní, sprchový gel výborně pění, tělové mléko dobře hydratuje a nelepí, co víc chtít? Aktuálně používám jejich sprchový gel s granátovým jablkem a růžovým pepřem a to je taky slast ❥.


A teď malé líčící okénko. V zimě a na jaře jsem hodně sahala po jumbo tužce Nyx v odstínu 608 Cottage Cheese, což je bílá perleťová barva, která výborně funguje jako báze pod oční stíny. Zvýrazní barvy, trošku lepí, takže se na ní stín dobře chytí a dlouho vydrží. Tohle mě baví.

O tekutých rtěnkách Dermacol jsem vám psala už kdysi samostatný článek, takže jenom rychle. Pořád platí, že pokud chci rtěnku o kterou se nebudu muset celý den / noc starat, budu chtít bez obav mluvit, pít i jíst, tak volím tuhle. Výborně se nanáší, následně se zafixuje průhledným gelem, který jí dodá lesk a udrží ji na svém místě. Tohle je za mě jeden z top produktů z dekorativní kosmetiky vůbec. Tohle je odstín 06, ještě jsem měla světlejší růžovou v odstínu 01, ale tu se mi bohužel podařilo někde vytrousit, což mě mrzí. Ale zase mám další důvod koupit si novou :D Pokud jste náhodou tyhle rtěnky ještě nezkoušely, tak to rozhodně napravte. Vždy, když ji mám na rtech, tak se mě někdo ptá, co to je, že mi to vydrží bez újmy celou dobu. Už jsem na ně nalákala i několik svých kamarádek a všechny jsou spokojené :)

Další tekutou rtěnkou je ta od Bourjois v odstínu 09 Happy Nude Year. Jedná se o růžovku, která by měla mít matný finish, což podle mě úplně nesedí, spíš se jedná o semimatný vzhled, což já ale naopak preferuji víc než celomatný. Má takovou našlehanou krémovou konzistenci, dobře se nanáší, na rtech lehce zaschne a následně se i lehce vpije, takže vytváří mírný stain. Tento odstín se v balení tváří jako nude růžovka, ale na rtech se barva změní v poměrně výraznou růžovou. Mám jenom tento jeden odstín, tak nemůžu říct, jestli tohle dělají i další barvy nebo je to problém pouze této jedné. Rtěnka je komfortní, příjemná, dobře se nosí, ale určitě nečekejte celodenní výdrž. Já po ní sahám, když chci mít hezky nalíčené rty třeba čtyři hodiny, pití ještě zvládne, ale jídlo už moc ne. To je potom potřeba ji znovu nanést. Líbí se mi, že úplně nezasychá a tím pádem nezvýrazňuje vrásky a nedělá na rtech nepříjemnou krustu. Jsem ráda, že ji ve své sbírce mám a v poslední době ji používám moc ráda.



A dva random oblíbenci nakonec. Temtokrát nemůžu jinak, než vám tady ukázat dva pořady které jsem sledovala. Prvním je seriál Pustina, který je vytvořen pro HBO a pokud máte rádi kriminálky a trošku psycho, tak tohle se vám bude líbit. Další pořad je úplně z jiného soudku - jedná se o dokument Čtyři v tom. Sledovala jsem ho vždy a proto, když se objevila nová řada, tak jsem si ji nemohla nechat ujít. Baví mě, hlavně jak jsou všechny rodiny rozdílné a každý přistupuje k životu / porodu / výchově / dětem jinak. Myslím, že to dobře ukazuje dnešní rozmanitou společnost a celkově mě tenhle dokument moc baví už několik let.

A jsme na konci. Pokud některá z Vás dočetla až sem, tak gratuluji, bylo to dneska trošku delší než obvykle.

Mějte se krásně a dejte mi vědět, jací jsou Vaši oblíbenci :)

6 komentářů:

  1. Mango a koriandr od YR je opravdu povedená kombinace, mám ji moc ráda, teď mám sprchový gel mandarinka a cedrové dřevo a taky luxus, YR prostě umí:-) Osvěžující vody Balea kupuji pořád, teď mám verzi s kokosem a super, navíc, jak je to za pár korun, tak to na sebe můžu šplíchat ve velkém:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mandarinku mám doma v zásobách taky, musím říct, že málokterá parfemace od YR mi nevoní :D

      Vymazat
  2. Ja mám niekoľko sprcháčov doma od Yves Rocher a presne aj tento z mangom je užasny a ta vôňa nema chybu♥ oni to proste s výrobkami vedia:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, jejich tělovou péči naprosto miluji, jak kvůli vlastnostem, tak kvůli vůním :)

      Vymazat
  3. Sprcháče od YR sú skvelé. A ten rúž od Dermacolu mám veľmi rada 😊

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty jejich tekuté šestnáctihodinové rtěnky naprosto zbožňuji, pro mě je to jedna z nejlepších rtěnek vůbec :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)