úterý 24. července 2018

Makeup Bourjois 123 Perfect

Zdravím Vás holky!

Po delší době si dnes dáme recenzi na makeup. Já pracuji ve zdravotnictví na ambulanci, to znamená že jsem každý den v kontaktu minimálně se stovkou lidí a abych se cítila dobře, tak potřebuji vědět, že je moje pleť sjednocená a nejsou vidět nedokonalosti, proto v pracovní dny používám buď makeup nebo BB krém nebo alespoň korektor + pudr. Pokud mi nějaká značka na makeupy opravdu vyhovuje, tak musím rozhodně zmínit francouzskou znašku Bourjois. V minulosti jsem od nich měla jak makeup Healthy mix, tak CC krém i korektor a všechno bylo super a maximálně mi vyhovovalo. Proto, když mi docházel makeup, tak jsem se opět porozhlédla ve stojanu této značky a vybrala jsem si makeup s názvem 123 Perfect. 


Já jsem si tento makeup pořídila v odstínu 52 Vanille, což je druhý nejsvětlejší odstín z jejich nabídky a musím říct, že mi sedí skvěle. U Bourjois mi odstíny a hlavně podtóny hodně vyhovují, protože já vím, že mi sedí makeupy se žlutým podtónem a to tahle značka umí.

Podle oficiálního popisu by měl být tento makeup vhodný pro všechny typy pleti a měl by zakrývat a korigovat veškeré nedokonalosti pleti. Obsahuje tři barevné pigmenty - žluté, které kryjí tmavé kruhy, fialové, které rozzáří povadlou pleť a zelené, které kryjí začervenání pleti. Nemůžu říct jestli to tak opravdu je, nicméně musím říct, že výsledná krycí schopnost je opravdu velmi dobrá. S tímto makeupem se dají dobře zamaskovat zarudlá místa i pigmentové skvrny a drobné žilky, ale přitom na pleti nedělá efekt masky, naopak působí přirozeně a pocitově je neskutečně lehký, vůbec ho na pleti během dne necítím a neucpává mi póry. Nemám pocit, že by se mi pod ním pleť potila a to ani v těchto vedrech, které venku aktuálně panují.

Já si většinou dávkuji necelé dvě pumpičky a zapracovávám ho do pleti klasicky navlhčenou houbičkou, což už je taková moje rutina. S houbičkou spolupracuje výborně, snadno se nanáší, nerozmazává se po obličeji, nedělá mapy, neklouže po pleti, no prostě super. Já mám smíšenou pleť s mírně mastnější T - zónou a tento makeup mi pleť nevysušuje ani nemastí. Samotný makeup vytváří po nanesení už takový polomatný efekt, takže pro mě není nutnost pudrovat.

Podle výrobce by měl na pleti vydržet až šestnáct hodin, já za sebe můžu potvrdit slušných dvanáct. Tento makeup se pyšní tím, že slibuje bezchybný vzhled pleti a já s tím musím souhlasit. Teď mám na pleti extra boláky, které samozřejmě neschová ani ten sebelepší makeup, ale to ani neočekávám. Na běžné mírné nedostatky je to skvělá kamufláž a pleť vypadá prostě dokonale. Existuje ještě pár makeupů, které jsem od Bourjois nevyzkoušela, ale rozhodně to mám v plánu, protože jejich podklady stojí rozhodně za to. Můžu doporučit všemi deseti a mrzí mě, že už se blížím na konec balení.


Co Vy a značka Bourjois? Jaký jejich produkt máte rády a kupujete si ho opakovaně? :)

Mějte se krásně a užívejte sluníčka, já v pátek odlétám na dovolenou, takže se na Vás budu těšit zhruba na konci srpna. ☘

5 komentářů:

  1. Já mám od Bourjois Healthy mix make-up, za mně taky spokojenost. Teď mám jejich letošní novinku, ten BB krém Healhty mix, v létě jedu na spíš na BB krémech, vyhovují mi víc než make-upy a musím říct, že patří k těm lepším BB krémům. Ale tenhle make-up vypadá rozhodně lákavě, až budu potřebovat doplnit sbírku, tak vím, po čem sáhnu:-)
    Užij si dovolenou, závidím Ti (samozřejmě v tom dobrém) a dovez si spoustu krásných zážitků:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem právě v minulosti taky měla a moc mi vyhoval a to BBčko mě láká, ale zatím jsem se k němu nedostala. Děkuji moc, jsi hodná! :)

      Vymazat
  2. Peti, já s touto značkou nemám žádnou zkušenost, ale tento make-up vypadá skvěle. Já momentálně používám make-up od Maybelline Fit Me.
    Jinak přeji krásnou dovolenou v Americe :) Budu se pak těšit na haul z Ameriky. Já se do US chystám 13. srpna a už se nemůžu dočkat, akorát mám obavy z dlouhého letu a letištní kontroly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fit me mám taky na seznamu makeupů, které chci vyzkoušet. Něco málo.jsem v USA pokoupila, ale zatím nebylo moc času, jsme tady především kvůli cestování 😊 z letištní kontroly jsem měla taly strach, ale vše bylo úplně v pořádku a bez problémů, nemusíš mít strach 😊

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)