čtvrtek 19. července 2018

Spotřebováno - červen

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Znáte ty dny, kdy jste děsně unavené, z domu odcházíte v šest ráno a přicházíte v půl sedmé večer a už nemáte na nic energii? Tak přesně takhle to mám tak poslední týden já. Mám pocit, že už vážně potřebuji tu dovolenou a změnu prostředí, už se nemůžu dočkat až vypnu a nebudu nic řešit. Doufám, že pak budu nabitá energií minimálně na další rok :D

Nicméně dneska jsem se konečně dostala k napsání článku o kosmetice, které jsem se podívala na dno v červnu. Celkem se jedná o dvanáct kousků o kterých bych vám dnes ráda řekla, zda se vyplatí si je pořídit nebo ne. Tak jdeme na to :).


Antiperspirant Nivea - 4/5
Jak asi víte, tak nejraději mám deodoranty od Dove. Tentokrát ale byla v akci Nivea, tak jsem sáhla po ní a pořídila jsem si několik kousků. Tahle modrá verze byla velmi dobrá, příjemně voněla, nijak nedráždila podpaží a docela dobře fungovala. Neměla bych problém koupit si ji znovu.

Gel na holení Balea - 5/5
Klasika, kterou si kupuji pořád dokola. Podle mě se jedná o nejlepší gely na holení vůbec. Navíc mají skoro pořád nějaké limitované edice s různými vůněmi.

Sprchový gel Yves Rocher - 5/5
Sprchové gely této značky patří mezi nejoblíbenější a používám je hodně často. Tohle byla varianta s mangem a koriandrem, mám ho už po několikáté a určitě ne naposledy. Vlastnostem ani parfemaci nemám co vytknout.

Šampon Schauma Nature Moments - 5/5
Psala jsem o něm v oblíbencích. Moc mi vyhovoval, krásně voněl, měl lehkou gelovou konzistenci, vlasy dobře umyl, odmastil a dodal jim i trochu objemu. Ráda si ho za nějaký čas pořídím znovu.


Krém na ruce Weleda - 1/5
Tato značka je mi jako taková strašně sympatická. Ráda podporuji českou výrobu a když je složení trošku přírodnější, tak jedině dobře. Tenhle krém byl ale propadák. Byl velmi parfémovaný, ale strašně mi smrděl a navíc byl extrémně mastný. Během dne jsem ho nemohla používat vůbec, protože se strašně dlouho vstřebával, tak jsem si ho nakonec nanášela na ruce před spaním, ale mám podezření, že většina stejně skončila spíš v peřině než v pokožce rukou. Docela trpím ekzémem v meziprstních prostorách, tak jsem trošku doufala, že tenhle extra hutný krém by mi ho mohl pomoci vyléčit, ale bohužel, žádný zázrak se nekonal. Stejně jsem pak musela sáhnout po mém osvědčeném krému od La roche - posay. Takže tohle za mě bohužel ne.

Krém na ruce Rooibos - 1/5
A další propadák. Krémy na ruce spotřebovávám relativně pomalu a tenhle měsíc se mi tady sešly hned dva, ale ani jeden není dobrý, takže nebrat :D Tento krém měl takovou zvláštní hrudkovitější konzistenci a žlutou barvu. Vůbec mi nevoněl, do rukou se vstřebával téměř hned po nanesení, ale měla jsem pocit, že po jeho použití jsou ruce ještě více vysušené než předtím. Měla jsem krém na ruce od Rooibos z té jejich základní řady a ten byl mnohem lepší. Recenze zde.

Čistící pleťový gel Bioderma Sébium - 3/5
O tomhle produktu jsem už taky psala článek, takže jenom ve stručnosti. Je to už moje druhé spotřebované balení a neměla jsem pocit, že by dělal něco extra. Příjemnější jsou mi i mnohé čistící gely z drogerie. Nebyl špatný, pokožku nijak nedráždil, ale jak říkám, tak za ty peníze se žádný zázrak nekonal. Dle mého názoru vám stejnou službu odvede i gel za třetinovou cenu. Je průměrný.

Roztok na kontaktní čočky Horien - 4/5
Po delší době jsem zase vyzkoušela jiný roztok a musím říct, že nebyl vůbec špatný. Tohle velké balení stálo tuším něco kolem dvou stovek a fungoval dobře. Čočky byly zvlhčené a poměrně dobře vyčištěné. Ráda si ho pořídím znovu.


Lak na nehty Rimmel - 5/5
Laky na nehty této značky mám moc ráda, mám jich doma několik a všechny jsou super. Tohle byl odstín Rose Libertine, což je krásná přirozená růžovka, která sluší snad všem rukám. Vlastnosti skvělé, skvělý štěteček, dobře se nanášel, skvěle kryl a dobře držel. Jestli jste ještě nezkoušely laky od Rimmel, tak je nejvyšší čas to napravit :).

Denní pleťový krém Rooibos 4/5
Tento krém byl moc příjemný, na mě tak akorát hutný, měl skvělou konzistenci. Navíc SPF 15, takže na léto úplně super. Dobře pleť hydratoval, nijak extra se mi nemastila ani jsem na ní neměla suchá místa nebo olupující se kůžičku. Velmi ráda jsem ho používala. Více v samostatném článku.

Pudr Maybelline Affinitone - 4/5
Byl lehce zabarvený, ale odstín mi docela dobře seděl jak v zimě, tak i teď v létě. Dobře pleť zmatnil a zafixoval makeup, obličej vypadal dobře a vydržel docela dlouho v hezkém stavu. Není to pro mě úplně top pudr, ale neměla bych problém si ho koupit znovu.

BB krém Missha Perfect Cover - 1/5
Od tohohle BBčka jsem měla velká očekávání, protože snad každý kdo ho zkusil z něj byl nadšený. Přiznám se, že jsem si ho pořídila na Vinted, ale byl v originálním obalu a přes víčko byla taková ta plastová krytka. Těžko říct takhle zpětně jestli se jednalo o fake nebo ne, ale kvalita pro mě tedy hrozná. Krytí nula nula prd, odstín dobrý, strašně se mazal po obličeji, téměř vůbec se nevstřebával, nešlo s ním pracovat, pleť se po něm leskla a navíc strašně smrděl jako nějaké mokré hadry nebo tak. Snažila jsem se ho jednou za čas použít, ale vždy jsem se u toho akorát rozzlobila, takže ho vyhazuji a už nemám ani chuť ho zkoušet znovu. Vím, že BB krémy od Misshy jsou vyhlášené, pokud s nimi máte zkušenost, budu moc ráda za váš komentář prosím! :) Je možné, že jsem třeba jenom měla nějaký špatný kus nebo napodobeninu.

Tím se s vámi dnes rozloučím, už jsme u konce. Dejte mi vědět dolů co vy a BB krémy, to je téma, které mě dost zajímá. Já jsem je vždycky upřednostňovala před makeupy, ale teď to začínám mít opačně :)

Mějte se krásně a užívejte sluníčka! ❂

8 komentářů:

  1. Zhodla som sa s tebou na 100% v Yves Rocher sprcháčoch, Balea gél na holenie a lak na nechty Rimmel (dokonca aj odtieň mám rovnaký :D) ... musím vyskúšať aj tie ostatné produkty čo odporúčaš, asi budeme mať skoro rovnaký štýl :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to ráda slyším, jdu mrknout na tvůj blog, třeba tam taky najdu inspiraci :)

      Vymazat
  2. Ty dny znám a nepomáhá asi nic jiného, než zatnout zuby, vydržet to a těšit se na volno.. S BB Missha zkušenost nemám, ale jeden z nich mám na wishlistu, těžko říct, jestli se Ti dostal z Vinted do ruky fejk, tam prostě jeden nikdy neví, šlo by to zjistit asi jen tak, že by sis koupila přímo z e-shopu aspoň malé balení a porovnala..ale nevím, jestli bys po téhle zkušenosti měla chuť to zjišťovat.
    Jinak Balea gely na holení jsou má stálice, tenhle moc nekupuji, moc mně nebaví, spíš jdu po různých voňavých limitkách, každou chvíli je nějaká nová:-) A sprchové gely YR taktéž klasika, skoro pokaždé, když jsem v obchůdku, tak si nějaký odnáším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vydržet a počkat až bude líp :) S tím malým balením mě to taky napadlo, ale uvidím. Možná radši vyzkouším nějakou jinou variantu od stejné značky. Já jsem právě taky chtěla nějaký voňavý gel na holení, ale zrovna jak na potvoru žádný neměli a gel už jsem opravdu potřebovala :D

      Vymazat
  3. Ano, takové stavy mám taky a jak už tu bylo zmíněno, jde jen zatnout zuby a přežít :D Prosím dělá ta Nivea bílé fleky na tmavém oblečení? Vůně by mě určitě lákala, ale fleky mě štvou a přijde mi, že je dělá snad všechno :( Od YR tu mám obří kokosový sprcháč, na který přijde řada už za chvíli až spotřebují jiný načatý. Pak mám ještě malé balení snad meruňky s rozmarýnem, na který se taky už moc těším :) Přiznám se, že mně stačí Balea, takže sama bych si YR nekoupila, ale dostávám je moc ráda :D Krémy na ruce mi taky moc neubývají, ale tenhle měsíc jsem se rozjela a už dodělávám druhý, i když jenom miniatury (ale všechno se počítá) :D Čistících gelů jsem nezkoušela žádná velká kvanta, ale přijdou mi všechny dost podobné, takže pokud nějaký přímo mega nevysušuje, nezáleží dle mého na ceně. A i drahý může být špatný. Od Biodermy mě zaujal jenom takový ten růžový, jak kdysi proletěl blogosférou. Třeba rok nebo dva zpátky....nemám časový odhad. Na něm mě zaujalo, že snad i odlíčil dobře a bez štípání oči, co si tak pamatuju. Laky Rimmel taky miluju, hlavně mají super ten štěteček. Nedávno jsem si ani nevím proč po sto letech vzpomněla, že jsem si chtěla koupit to slavné BB se šnečím slizem snad taky od Misshy. Ale nevím, moc tyhle věci nepoužívám, tak to asi oželím. Asi bych měla něčím pleť sjednocovat, protože fakt není perfektní, ale asi se neumím namalovat, nikdy s výsledkem nejsem úplně spokojená. Dokonce teď, když se líčím do práce na dvanáctky, mám pocit, že nejlepší pleť mám až večer, když to ze sebe všechno opláchnu :D A to se v průběhu dne samozřejmě upravuju :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vždycky snažím nechat deodorant v podpaží trochu uschnout, než se oblékám a tady u toho deodorantu konkrétně jsem si nevšimla, že by mi špinil oblečení. Já tady mám od YR v zásobách další tři sprcháče, žádné jiné značky tam snad aktuálně nemám :D To já na sobě musím mít buď makeup, BB nebo aspoň pudr pro pocit, ale u nás na vsi nebo když jdu sportovat, tak chodím samozřejmě bez makeupu tak jak mě Pán Bůh stvořil :D Děkuji za milý dlouhý komentář Jani :)

      Vymazat
    2. Nemáš za co :) Já teď používám spíš tuhé deodoranty, líbí se mi na nich, že nezaplynují půl bytu. Ale přijde mi, že ty v podpaží nikdy pořádně nezaschnou ani se nevstřebají. Asi se vrátím ke sprejům a tou Niveou začnu, dík :) U mě je klasika pudr a korektor, ale jestli se mi ještě zhorší pleť, asi na tom líčení budu muset víc zapracovat :D

      Vymazat
    3. Já jsem teď měla po několika letech kuličku, ale tu jsem dostala od babičky, jinak si kupuji jenom spreje, to je mi nejpohodlnější :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)