pátek 7. září 2018

Řasenka Dermacol Devilash

Zdravím Vás při pátku! ☘

Doufám, že se máte dobře a těšíte se na nadcházející víkend. Předpověď slibuje hezké počasí, takže já se těším, že si snad najdu čas na to, abych si šla zaběhat, protože naposledy jsem běhala ještě v USA po Venice Beach a to už budou tak tři týdny, takže bych si ráda trošku mákla a zrelaxovala tělo i mysl.

Nicméně dneska bych vám chtěla říct svůj názor na řasenku, kterou používám už pěkných pár měsíců a právě jsem ji s sebou měla i na dovolené. Samozřejmě se jedná o řasenku Devilash značky Dermacol, jak jste pochopily z názvu a já jsem na ní slyšela a četla jenom samé chvalozpěvy, proto jsem si ji musela taky pořídit, abych mohla zhodnotit, co je na tom pravdy :)


Myslím, že pokud se trošku zajímáte o kosmetiku a kosmetické novinky, tak jste o téhle řasence už musely zákonitě slyšet. Jeden čas byla opravdu všude, já mám radši když prvotní zájem utichne a pak si daný produkt ráda pořídím a vyzkouším a ani tentokrát tomu nebylo jinak.

Značku Dermacol jako takovou mám moc ráda, mám od nich klasickou rtěnku, miluji jejich tekuté šestnáctihodinové rtěnky, v minulosti jsem měla fixační pudr a makeup a všechno bylo super, ale přiznám se, že u téhle značky víc pokukuji po pečující kosmetice. Jejich sprchové gely, tekutá mýdla a čistící produkty na obličej jsou moje stálice, ke kterým se vracím. Upřímně by mě nenapadlo pořídit si řasenku zrovna u stojanu Dermacol, kdyby kolem ní nebyl takový rozruch.

Musím upřímně říct, že to černo-červené balení se mi moc nelíbí, ale to je to poslední co bych u kosmetického produktu hodnotila. Co se účinků týče, výrobce slibuje zvýšení objemu až o 196 %, což se asi nedá objektivně hodnotit.

Kartáček není plastový, ale klasický, což poslední dobou upřednostňuji. Je takový větší, má širší tvar, ale přesto se mi s ním pracuje velmi dobře a snadno. Skvěle s ním nalíčím a pročešu řasy už od kořínků aniž bych si nějak mascarou ušpinila víčko nebo oční okolí. Musím ocenit, že řasy mají opravdu výraznější objem už v první vrstvě. Já nanáším vrstvy dvě a řasy vypadají fakt krásně, jsou černé, výrazné, objemné, no prostě super. Řasenka vůbec neslepuje právě ani ve více vrstvách. Co se efektu týče, tak jsem opravdu nadšená, řasy vypadají přesně tak, jak bych si představovala a jiné řasenky to nezvládají, ale bohužel je tady jedna vlastnost kvůli které si tuhle řasenku už znovu nekoupím a to je výdrž. Pokud je chladnější počasí a nemám fyzicky náročný den, tak si nemůžu stěžovat, vše je na svém místě, ale jakmile je větší horko, jdu cvičit nebo jenom trošku zmoknu nebo mi slzí oko, tak mám řasenku ihned rozmazanou a začne se i drolit. 
Jelikož chodím v týdnu po práci ještě cvičit a oči si neodličuji, tak je to pro mě mínus, protože si nechci ještě na páse hlídat, jestli nemám náhodou rozmazanou řasenku. Neobstála ani na dovolené, kde jsem se koupala v oceánu a byly velké vlny, trošku vody mi cáklo do oka a hned jsem byla jak panda. To jediné mě u téhle řasenky mrzí, protože jinak je boží.




Dejte mi vědět, jestli jste se taky nechaly nalákat na reklamu a tuhle řasenku zkusily, popřípadě zda se vám taky tak lehce rozmazává? A pokud jste si oblíbily nějakou řasenku, která za to opravdu stojí, tak budu moc ráda za Váš tip.

Mějte se krásně a užívejte babího léta ☼

4 komentáře:

  1. Řasenky od Dermacolu mi vesměs nesedí, ale tahle je jedna z těch čestých vyjímek. Rozmazávání jsem nezaregistrovala, ona mi taky celkem brzy vyschla, nejspíš už ji někdo v drogerce před tím někdo otevřel..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám otevřenou už asi čtvrtý měsíc a pořád ne a ne vyschnout :D Tak máš nejspíš vážně nějaký špatný kus. Jak říkám, kdyby se mi nerozmazávala, tak bych do ní šla určitě znovu, ale takhle budu hledat dál.

      Vymazat
  2. Achjo, to jsi mě nepotěšila. Já po ní pokukuju už dlouho. Ale nikdy nebyla příležitost (nebyla ve slevě, měla jsem jiné řasenky atd). Mně se mažou snad všechny, takže hádám, že tahle by nebyla výjimka. Škoda. Teď používám tu miniaturu They´re real z časopisu a taky se mi maže, i když řasy dělá pěkné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se řasenky obecně nemažou, nemám s tím problém, takže tohle asi fakt nebude dobrá volba ani pro tebe. Na tu Realku od Benefitu se taky chystám, Devilaska už dosluhuje :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)