úterý 25. září 2018

Makeup Wet n Wild Photofocus

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Jak se máte? Já výborně, o víkendu jsme byli s přítelem v Krkonoších, kde jsme si pěšky vyšlápli na Sněžku, což jsem vždycky chtěla vyzkoušet. Šli jsme svižným tempem, takže to chvílemi bylo trošku vysilující, ale stálo to za to, ty výhledy a příroda jsou boží, doufám, že budeme podnikat víc takových trailů.

Musím se vám pochlubit, nahoře na mě čekalo překvapení v podobě žádosti o ruku, takže teď kromě plánování stavby budu ještě plánovat svatbu :) Ale už se na to moc těším a nepochybuji o tom, že si náš velký den užijeme ❥.

To bylo na úvod a teď už se vrátíme k tématu dnešního článku. Vím, že jsem vám ještě neukázala moje nákupy z Ameriky, ale musím to nafotit všechno pohromadě a pořád mám nějaké oblečení v prádle. Nicméně tady mám první vlaštovku a to recenzi na makeup, který jsem si dovezla z New Yorku. Používám ho už nějaké čtyři týdny téměř denně, takže myslím, že ho můžu objektivně zhodnotit.


Nevím jestli znáte značku Wet n Wild - jedná se o americkou značku, která je běžně k dostání v jejich drogeriích. V její nabídce najdete dekorativní kosmetiku, počínaje makeupy, přes oční stíny až po rtěnky. Je poměrně dost levná, já bych ji přirovnala cenou a celkově vzhledem obalů např. k Jordaně.
U nás je k sehnání pouze na pár e-shopech, ale radši bych volila zahraniční obchody nebo E-bay. Konkrétně tento makeup jsem na žádném českém e-shopu ani nenašla.

Podle oficiálního popisku by měl být tento makeu určen přímo na focení, na fotografiích by vaše pleť měla vypadat dobře díky tomu, že tento makeup pomáhá eliminovat odraz bílých částic. Dokonce byl testovaný pod sedmi světly, s bleskem i bez něj. Ne, že bych šla cíleně po makeupu, který mi pomůže na fotkách vypadat dobře (tak naivní zase nejsem :D), ale slyšela jsem na něj docela chválu, proto jsem ho měla i na mém wishlistu.

Makeup má poměrně praktické balení, ve víčku má zabudovanou špachtli, pomocí které si nabíráte makeup a nanášíte ho na pleť. Zatím to funguje na jedničku, uvidíme jak to půjde až bude v balení méně produktu. Musím říct, že jsem měla poměrně velký problém s výběrem odstínu. V nabídce jich bylo asi dvacet a v USA nemají k dispozici testery, takže je to spíš tipovačka. Nakonec jsem vsadila na selský rozum a sáhla jsem zhruba do poloviny barevné škály, kde byli světlejší odstíny a vzala jsem si ten, kterého zbývalo v regálu nejméně - odstín 365 C Soft Beige a dobře jsem udělala. Sedí mi skvěle, vůbec není vidět přechod mezi obličejem a krkem. 

Konzistence je klasická, není nijak extra řídká, makeup se velmi dobře nanáší, neztéká z pleti, ale přitom se dá lehce rozetřít ať už prsty nebo houbičkou. Já preferuji nanášení navlhčenou houbičkou, kdy výsledný efekt vypadá přirozeně, ale pleť je sjednocená a velmi dobře zakryje i nedostatky jako třeba kruhy pod očima nebo drobné žilky a zarudnutí po pupínku. Po jeho použití je pleť opravdu sjednocená, vypadá zdravě, bezproblémově, je příjemná na dotek a hlavně o makeupu celý den vůbec nevím, na pleti ho necítím. Vydrží mi bez problému celý den, aniž by nějak hrudkovatěl, nebo mi zvýrazňoval suchá místa nebo se mi naopak rychleji mastila T - zóna. Zkoušela jsem ho nanášet i prsty, ale v tom už jsem se necítila dobře, protože jsem měla pocit, že je makeup na pleti z blízka trošku vidět, jelikož jeho krycí schopnost je opravdu vysoká. 
Ještě musím zmínit parfemaci, která je poměrně výrazná a někomu by mohla vadit. Při aplikaci cítím docela silnou květinovou nebo ovocnou vůni, nedokážu určit, ale jakmile makeup aplikuji a mám ho na pleti, tak necítím vůbec nic, takže to neberu jako negativum.

Tento makeup musím zhodnotit kladně, moc ráda ho používám, jsem z něj nadšená a tuhle recenzi vám přináším tak brzy proto, že jsem si ho oblíbila a mám strach, že mi brzo dojde, jak moc po něm sahám. Pokud se chystáte za velkou louži nebo vám nedělá problém nakupovat ze zahraničí, tak bych ho určitě vyzkoušela. V přepočtu na naše peníze stojí kolem dvou set a to se opravdu vyplatí. 




Co Vy a značka Wet n Wild? Znáte, máte, používáte?

Budu se na Vás těšit u dalšího článku! :)

2 komentáře:

  1. Jéé, moc gratuluji, určitě to zvládneš levou zadní a vás den D bude nádherný:-) Značku znám, už dlouho mně štve, že u nás není dostupná, protože těch produktů, aspoň z toho mála, co jsem zatím vyzkoušela a co jsem slyšela ohlasy má povedených rozhodně víc, navíc za dobré ceny. Tak třeba někdy zamíří i do našich končin, já bych byla rozhodně nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsi zlatíčko! A co jsi zkoušela? Jsem zvědavá co stojí za to :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)