čtvrtek 11. října 2018

Nákupy - září

Po delší době Vás zase zdravím moje milé! ❥

Jestli jsem někdy tvrdila, že nestíhám, tak teď už opravdu nestíhám nic co bych chtěla. V práci toho máme pořád hodně, do toho řešíme s přítelem stavbu, svatbu a běžné záležitosti, samozřejmě bych ráda stíhala i své zájmy jako sport, četbu, přátele a momentálně by se mi hodilo, aby měl den alespoň o osm hodin víc.

Dneska jsem domů přijela vyjímečně relativně brzo, tak jsem si řekla, že pro vás nafotím a sepíšu alespoň nějaký rychlý článek. Samozřejmě byl nasnadě článek o nákupech, jelikož máme skoro půlku října a já jsem vám ještě neukázala, co jsem si pořídila v září. Snažila jsem se moc nenakupovat, víceméně jsem jenom doplnila zásoby a pořídila jsem si diář na příští rok, jelikož už bylo nutné si tam některé události a povinnosti zapsat. Už třetí rok jsem si vybrala diář od holek z A cup of style, protože mi nejvíc vyhovuje svým uspořádáním - je tam i spoustu vychytávek jako např. to do listy na jednotlivé týdny, kolonky na Vánoční dárky a tak podobně. Oproti jiným diářům je tenhle dotažený k dokonalosti a vyladěný do nejmenších detailů. 

A co dalšího mi ještě udělalo materiální radost? :)

 suchý šampon Batiste, šampon Balea, tekuté mýdlo Balea

micelární voda Bione, vzorky parfémů YSL, Versace

 atomizér E-bay, korektor Makeup revolution, top coat Trend it up

 diář A cup of style, vosky Yankee Candle

mikina Hurley, Terranova

A kromě toho, že jsem nakupovala pro sebe, jsem také vymyslela a pořídila první dárek k narozeninám, za což jsem moc ráda.

 Budu ráda, když mi dáte vědět, co pěkného jste si v uplynulém měsíci koupily Vy :)

☘☘☘Mějte se krásně a užívejte nádherného babího léta! ☘☘☘

6 komentářů:

  1. Balea a Batiste miluji! Moc hezký diářek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se bez suchých šamponů Batiste taky neobejdu, nemám potřebu zkoušet žádné jiné. Diář je skvělý, už se díky němu těším na příští rok :)

      Vymazat
  2. Korektor Makeup Revolution je dobrý, ale ten od Catrice mám přece jen raději:-) Batiste jsou pro mně nákupní klasika a vosky se teď na podzim bylo třeba taky zásobit, oba, které sis vybrala mám moc ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten od Catrice jsem měla a moc mi vyhovoval, ale pořád mám touhu zkoušet nové kousky, přece jenom co kdyby? :D Já se zrovna dneska chystám pálit ten fíkový vosk, už se na něj těším.

      Vymazat
  3. Já na blog nákupy nedávám....ale zase tam mám Spotřebováno :-) Vosky jsou teď opět v kurzu a já doporučuji mrknout na můj článek o Kouzelné víle. YC mám taky moc ráda, ale přece jen česká je česká :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kouzelná víla? Tak to vůbec neznám, nikdy jsem to neslyšela. Ráda se podívám, díky :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)