středa 31. října 2018

Nákupy - říjen

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Nevím jak je možné, že už tu pomalu máme listopad, ale je to tak. Ten čas letí opravdu šíleně a to vůbec nechci pomyslet na to, jak to bude utíkat až budu mít jednou děti. To už se snad ani neotočím a den bude pryč. Zajímalo by mě, jestli s přicházejícím podzimem už máte Vánoční náladu? Zda už nakupujete dárky, děláte výzdobu a tak? Já už mám jeden dáreček koupený a další víceméně vymyšlené, většinou moje blízké obdaruji poukázkou a ty můžu koupit až v prosinci, takže jsem v klidu. Jak stavíme domeček a plánujeme svatbu, tak není úplně penízků nazbyt, takže budu dávat jenom skromnější dárky.

Dnes bych vám ale ráda ukázala, co jsem si v uplynulém měsíci pořídila sama pro sebe. Musím říct, že jsem podlehla slevovým akcím, kdyby jich nebylo, tak bych tady poprvé neměla vůbec žádný nákup. Ale jelikož bylo - 50 % na dekorativní kosmetiku jak v Tetě, tak v Rossmannu, tak jsem neodolala a z každé drogerie si odnesla po čtyřech kusech. 

Nevím jestli znáte českou přírodní značku Renovality, ale já na jejich pleťové oleje koukám už nějakou dobu a chtěla jsem je vyzkoušet. A právě v říjnu pro to nastala vhodná příležitost, protože už se blížím na dno mým aktuálním krémům, další zásoby nemám a navíc byla na e-shopu akce, kdy jste při nákupu nad 700 Kč dostali jako dárek hyaluronové sérum, takže nebylo co řešit.

 Renovality - squalan, malinový a moringový olej, hyaluronové sérum

 řasenka Maybelline, rtěnka Dermacol, makeup Astor, makeup Maybelline

top coat Essence, rtěnka Gabriella Salvete, rtěnka Rimmel, oční linky Essence

Takže toto jsou mé říjnové nákupy. Uvidíme, zda si něco pořídím příští měsíc, ale minimálně musím doplnit zásoby tekutého mýdla na ruce a další základní věci. Musím se přiznat, že v poslední době už po kosmetice nešílím tak jako dřív, nemusím doma mít do zásoby x sprchových gelů, šamponů a tak dále, radši preferuji nějakou kvalitu před kvantitou :)

Mějte se krásně! ❤

2 komentáře:

  1. Já mám pocit, že po té kosmetice šílím víc a víc, všichni čekají, kdy mně to pustí, ale asi mně to nikdy nepustí:-D Slevovým akcím jsem taky podlehla, v Tetě to ještě ušlo, tam to bylo i omezené na počet kusů, ale v Rossmannu to bylo selhání, šla jsem zavčas, takže stojany ještě relativně plné a prostě 50% z ceny dolů..to už člověk podlehne. Ale pokoupila jsem v rámci těchto slev i nějaké vánoční dárky, zbytek chci vyřešit ještě teď v listpadu a v prosinci už si jen užívat Vánoc, ne někde ve shonu a stresu lítat po obchodech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už to právě docela pouští :D Jasně, že mi udělá radost nová kosmetika, ale už toho nemusím mít úplně kvanta, už nejsem hotová z kosmetických adventních kalendářů...teď jsem si koupila čajový advenťák a myslím, že z něj mám stejnou radost jakou bych měla z kosmetického.. Minule jsem měla ten od Baley, ale pak už mě ty miniatury v průběhu celého roku spíš obtěžovaly :D Přesně tak, já si chci dárečky nakoupit taky už teď a v adventním období už si užívat atmosféry, péct cukroví a tak :) A co sis pořídila hezkého ve slevách? :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)