pondělí 12. listopadu 2018

Spotřebováno - říjen

Zdravím Vás při pondělku moje milé čtenářky!

Jak se daří? Já už se po angíně cítím lépe, včera jsem byla dokonce plavat a hodně mě to baví, ráda bych jezdila pravidelně. Od té doby, co mám funkční hodinky mě ten pohyb baví ještě jednou tolik. Ale řeknu vám, stačí se měsíc díky nemoci nehýbat a fyzička je zase o polovinu dole :D Ale to doženu, stačí jen chtít.

Dnes bych vám ráda ale ukázala prázdné obaly, které se mi tady sešly v měsíci říjnu. Celkem se jedná o 24 kousků, což je na moje poměry dost vysoké číslo. Tak jdeme na to, příjemné čtení!


Šampon Balea Manuka Honig - 3/5
Příjemný šampon, který hezky voněl, dobře vlasy umyl, ale trochu méně pěnil, takže ho bylo potřeba víc na umytí celé hlavy. Efekt byl průměrný, takže ho znovu nepotřebuji.

Antiperspirant Rexona Active protection + - 4/5
Antiperspiranty a deodoranty této značky nejsou špatné, ale raději mám Dove nebo Niveu, tenhle znovu taky mít nemusím.

Micelární voda Ziaja - 3/5
Používala jsem jí jak k odlíčení očí i pleti, tak k čištění pleti od běžných denních nečistot. Odličovací schopnost nebyla nic moc, s pleťovým makeupem si ještě nějak poradila, ale s očima moc ne a třeba s tekutou rtěnkou už vůbec. Občas se mi stávalo, že mě po jejím použití pálily oči. Dnes rozhodně na trhu seženete mnohem kvalitnější produkty za podobnou cenu, takže tohle za mě ne.

Pleťová maska Avon Planet spa - 1/5
Vůbec netuším, kde jsem tuhle masku vzala. Byla taková průhledná s mírnými zlatými třpytkami, nechala se na pleti zaschnout a potom se sloupla. Po použití jsem neviděla vůbec žádný efekt a celkově mě používání téhle masky vůbec nebavilo, takže ji vyhazuji ještě skoro plnou.


Sprchový gel a tělové mléko Avon - 4/5
Tohle se naopak Avonu moc povedlo. Mléko bylo krásně lehoučké, ale přesto dobře hydratovalo, na těle příjemné a oba produkty moc hezky voněly. Sprchový gel měl hutnější konzistenci, dobře pěnil, nevysušoval. Tuhle dvojku jsem moc ráda používala.

Pivní pěna do koupele - 4/5
Tuhle pěnu mi dovezla kolegyně přímo z pivních lázní, kde ji vyrábí. Byla výborná, překvapivě dobře voněla a skvěle pěnila. Koupel s ní pro mě byl vždycky příjemný zážitek a relax.

Toaletní voda Yves Rocher - 2/5
Tuhle toaletku jsem dostala od kamarádky, sama bych si ji nevybrala a asi od poloviny balení už mě ta parfemace spíš obtěžovala, nebavila mě a používala jsem ji z donucení. Výdrž nic moc, vůbec jsem ji ze sebe necítila, takže ačkoliv tuto značku miluji, tohle nebyl můj oblíbenec.


Pleťová maska Lush Mask of Magnaminty - 3/5
Jednalo se o moji vůbec první zkušenost s touto značkou. Pořídila jsem si jejich vyhlášenou čistící masku a naprosto jsem si ji zamilovala zejména kvůli barvě a svěží vůni, která mě dokázala příjemně nabít energií. Líbily se mi i peelingové částečky. Co se ale samotné čistící schopnosti týče, tak jsem neviděla žádný velký efekt. Pleť byla sice jemnější na dotek, ale černé tečky zůstaly téměř ve stejném stavu, jako před použitím.

Čistící pásky na nos Holika Holika - 1/5
A další bojovník proti černým tečkám. Jednalo se o pásky, které by měly vytáhnout maz ze zanesených pórů. Chvilku mi trvalo, než jsem se s nimi naučila pracovat, ale stejně efekt nic moc. Jednou jsem měla pocit, že fungují docela dobře, ale jinak mi nikdy téměř nic nevytáhly. Takže tohle taky bohužel doporučit nemůžu.

Oční gel Ziaja - 1/5
A další neoblíbenec. Nanášela jsem ho jak na horní, tak spodní víčko, sice příjemně chladil, ale jinak nic nedělal. Navíc jsem si všimla, že po jeho aplikaci mě často začne svědit oční okolí a pálit oči, takže ho vyhazuji předčasně.

Hroznový olej Soaphoria - 5/5
Konečně jeden produkt, který jsem si opravdu zamilovala. Používala jsem ho na pleť místo nočního krému, kde fungoval výborně, byl na pleti přijemný, pleť byla po jeho použití hydratovaná a nijak mi neucpával póry. Rozhodně ho můžu doporučit. Psala jsem na něj i samostatný článek.


Měsíčkový krém Weleda - 3/5
Jedná se o hodně hutný krém, který je primárně určený pro péči o pokožku miminek. Na můj vkus se špatně roztírá, ale hydratační schopnost je opravdu dobrá. Možná pro ty miminka bude vážně fajn, ale na můj vkus je to až moc mastné a hutné.

Krém na ruce Manufaktura - 5/5
Tahle meruňková verze byla skvělá a moc mi vyhovovala. Měl poměrně řidší konzistenci, dobře se vstřebával, ruce po něm nebyly mastné, výborně ruce hydratoval a navíc krásně voněl. Používala jsem ho moc ráda. V minulosti jsem měla i levandulový krém od této značky, který mi nepřišel zdaleka tak dobrý.

Olej na rty Essence - 5/5
Naprosto úžasná záležitost! Krásně voněl po pomerančích, na rtech byl příjemný, výborně se nanášel, rty po jeho použití vypadaly krásně a navíc měl skvělou hydratační schopnost. Mileráda bych si ho pořídila znovu. Více jsem o něm psala zde.

Top Coat Essence - 5/5
Klasika, kterou miluji a kupuji si ho opakovaně. Tohle je asi moje třetí spotřebované balení a už tady mám další do zásoby.

Lak na nehty Miss Sporty - 5/5
Laky od této značky patří taky k mým stálicím. Stojí pár korun, fungují výborně a mají široký výběr odstínů.

Houbička na makeup Real Techniques -5/5
Jedna z nejlepších houbiček na makeup, jaké jsem kdy měla (asi proto mám doma další tři od této značky :D). Je poddajná, výborně se s ní pracuje, akorát tak měkká a makeup vypadá na pleti krásně přirozeně.


Oční stíny Maybelline Colortattoo - 5/5
Moje lásky, které jsem měla snad osm let. Výborně se mi s nimi pracovalo, nanášela jsem je jednoduše prstem, na víčku mi vydržely za každé situace celý den. Rozhodně doporučuji a ráda si je v budoucnu pořídím zas.

Transparentní gel na obočí Miss Sporty - 4/5
Byl moc dobrý, výborně obočí pročesal a zafixoval, ale občas se mi zdálo, že trošku slepuje. 

Krémová tvářenka Nyx - 4/5
Svého času jsem ji používala moc ráda, ale už jí tady mám dlouho a nechci si dávat na obličej krémové proudukty, které už nejsou úplně ok. Proto vyhazuji, ale klidně ji mohu doporučit ke koupi. Více zde.

Rtěnka Alverde - 5/5
Jednalo se o rtěnku z nějaké starší limitky. Byla skvělá, krásně pigmentovaná, na rtech komfortní. Používala jsem ji moc ráda, ale bohužel už taky přišel čas se rozloučit. Více zde.

BB krém Clarins - 1/5
A ten největší propadák na konec. Odstín byl dobrý, ale na pleti neskutečně oxidoval, min. o čtyři odstíny, byl lesklý, krycí schopnost nula nula nic. Nebavil mě a ani jsem ho nedopoužívala, vyhazuji ho a to tam je asi ještě třetina obsahu. Nedala bych za něj ani stovku, natož tolik peněz kolik stojí. Samostatný článek zde.


A jsme u konce. Pokud máte s některým z těchto produktů zkušenost, budu ráda, když mi napíšete Váš názor, zda se shodujeme nebo ne :)

Přeji Vám krásný začátek nového týdne, ať do něj vykročíte tou pravou nohou ☘

2 komentáře:

  1. Mně tohle i všechna další tělová mléka od Avonu nehydratují, já mám suchou pokožku a je to slabota. Stejně jako krém na ruce Manufaktura, nezvládal se o ty ruce postarat. Pleťové masky od Avonu už nekupuji, měla jsem jich už víc a mezi nimi nebyla jediná, která by měla na pleti nějaký efekt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám extra suché ruce a pokožku už vůbec, takový průměr, nemám problémy s tím, že by mě pokožka svědila a pálila, takže za mě dobrý. Tohle už byla asi moje třetí maska od Avonu a taky jsem neviděla efekt ani u jedné, znovu už si je pořizovat nebudu, radši si připlatím za něco lepšího :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)