úterý 27. listopadu 2018

Alternativní parfémy To tap

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Dneska se budeme bavit o parfémech, protože která žena by je neměla ráda? Každá z nás má určité typy vůní, které se nám líbí, ať už se jedná o květinové, orientální nebo třeba citrusové. Já mám moc ráda očichávání různých flakónků v drogeriích...když mě některá vůně opravdu zaujme, napíšu si ji na svůj seznam vůní, které bych si v budoucnu ráda pořídila. Na tomto seznamu mám kromě jiného parfém YSL Black Opium, po kterém moc toužím a parfém Thierry Mugler Alien. 
Proto když mi před nějakou dobou přišla nabídka na spolupráci od značky To tap, která se specializuje na alternativní parfémy a já jsem v jejich nabídce našla i vůně, které jsou inspirované právě výše uvedenými parfémy, neváhala jsem ani minutu a moc ráda jsem si vybrala parfémy k vyzkoušení.


Zvolila jsem vůni Ales (inspirována Alien) a Olivet (inspirována Black Opium). Navíc jsem si ještě vybrala vanilkovou vůni do auta. 

Oba parfémy mi přišly zabalené v moc hezkých krabičkách, které podle mě vypadají krásně a hodí se i jako dárek. Nejvíc jsem toužila po Black Opium, takže jen co balíček dorazil, šla jsem parfém očichat a vyzkoušet a musím říct, že ta vůně mi tak trochu vyrazila dech. Jedná se o naprosto identickou vůni, až mě to překvapilo. Kromě jiného obsahuje jasmín, vanilku a cedr, což jsou složky o kterých prostě vím, že mi v parfémech voní nejvíce. Hned druhý den jsem se s ním navoněla do práce a pořád jsem k sobě musela čichat, jak moc se mi ta vůně líbila. Všechny parfémy, které To tap nabízí jsou označeny jako mezistupeň mezi parfémovanou vodou a parfémem. Já mám nejradši parfémy, protože se mi líbí, že na mě dlouho vydrží. U těchto vůní je nutnost jejich použití několikrát  během dne opakovat, abyste je ze sebe cítily, jelikož výdrž není tak silná jako u klasického parfému. Já mám na sobě vyzkoušeno, že je nutné je reaplikovat tak každé tři až čtyři hodinky. Moc se mi líbí aplikátor rozprašovače, který má výborný rozptyl a nedělá velké kapky. 

Vůně Ales obsahuje opět jasmín, kašmírové dřevo a bílý jantar. Tato vůně se mi také moc líbí a je hodně podobná Alienu, ale podle mého názoru není úplně identická, je v ní nějaký maličký rozdíl. Co se kvality použití a výdrže týče, musím říct to stejné jako u předešlé vůně.

Co mě ale překvapilo svojí intenzitou nejvíc je vůně do auta. Jedná se o tekutinu, jejíž vůně je opravdu silná a vůbec není problém, aby mi provoněla celé auto. Když mi balíček dorazil, hned jsem k této vůni čichala a následně jsem jela na alpinning. Během celého cvičení jsem cítila tuhle vůni, jelikož mi při otvírání trošku ulpělo na prstech a dalo mi práci přijít na to, co tam tak krásně voní, jelikož jsem si myslela, že to má na svědomí zapálená vonná svíčka, ale ne, opravdu se jednalo o tuhle voňavou lahvičku do auta. To mě moc překvapilo a určitě si ráda objednám i další verze, protože je z čeho vybírat. Navíc se mi moc líbí i vzhled, jedná se o kombinaci dřeva a skla, což podle mě vypadá moc hezky a decentně, není to žádný kýč jako třeba klasické vonné stromečky.

Já musím říct, že vůně do auta mě opravdu nadchla, Olivet používám taky moc ráda a Alien mám ráda spíš na všednější den. Nicméně pokud toužíte po nějakém dražším parfému, ale nechcete nebo nemůžete investovat tolik peněz a nevadí vám častější aplikace během dne, tak tohle bude něco pro vás. Na webu si můžete vybrat ze 121 parfémů, takže si myslím, že na své si přijde opravdu každý. Navíc nabízí i dárkové poukazy, což může být fajn tip na dárek pod stromeček :)



A jsme u konce. Budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět, zda investujete do dražších parfémů nebo hledíte spíše v levnějších vodách? :)

Krásný den!

1 komentář:

  1. Patřím mezi milovnice parfémů a nedá se říct, že ráda, ale investuji do nich :D Prostě jsem se několikrát přesvědčila, že kvalita je znát...Zrovna se mi do ruky dostala jedna "levnější" vůně a ačkoliv voní moc hezky, tak ji za půl hodiny absolutně necítím. Holt jsem z těch Diorů rozmazlená, už jsem si zvykla, že parfém mi vydrží celý den. Zrovna minule jsem si všimla, že takovéhle vůně jsou teď trend - parfémy inspirované značkovými parfémy. Youtuberky si to nemohly vynachválit, jak takové vůně vydrží, jak jsou identické...Až jsem se nechala zlákat a vytvořila si na takových stránkách objednávku. Do druhého dne se mi to ale rozleželo a nakonec jsem se na to vykašlala. Je sice lákavé ušetřit, ale jsem toho názoru, že originál je prostě originál a když si můžu vybrat, kam peníze investuji, tak to bude vždy originál. Neříkám, že takovéhle vůně musí být všechny špatné, nemorální a věřím i tomu, že pro mnohé jsou s originálem k nerozeznání (tyhle tvoje se mi i líbí jako flakonky), ale přijde mi to jako kupovat si mobil, který vypadá jako iPhone, ale uvnitř má místo iOs Android. A něco takového já nechápu.

    Sim in the Bubblegum
    Píšu, tedy jsem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)