úterý 8. dubna 2014

Gabriella Salvete

Krásný den Vám přeji! :)

Dnes Vám přináším jen jeden rychlý tip na dobrý lak na nehty. Mé nejoblíbenější laky na nehty jsou odstíny červené a růžové a nedávno jsem měla zase potřebu koupit si nějaký nový. Po chvilce rozmýšlení jsem sáhla po krásném světle růžovém laku od Gabrielly Salvete. Je to hezká nenápadná růžová barvička s lehkým stříbrným shimmerem, ideální na běžné denní nošení do školy nebo do práce.
Od Gabrielly mám strašně ráda pískové laky a tenhle jsem si také zamilovala. Má velký štěteček, dobře se nanáší, kryje ve dvou vrstvách a na nehtech mi vydrží nepoškozený asi 4 dny, což je velice slušné. Obsah je 11 ml a tuším, že stojí něco kolem 60 Kč.
Ráda bych ještě od této značky vyzkoušela nové "puntíkaté" laky z kolekce Sugar Enamel.




A jaká je Vaše zkušenost s laky od Gabrielly? :)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)