úterý 15. dubna 2014

Sprchový gel Palmolive

Ahoj moje milé čtenářky.

Jak se máte? Doufám, že minimálně stejně dobře jako já. Během včerejška a dneška jsem úspěšně absolvovala čtyři zápočty, tak mám radost. Za dva týdny nastupuji na praxi, jsem docela zvědavá a plná očekávání. Ale to odbočuji od tématu :). 
Dnes bych Vám chtěla dát pouze rychlý tip na sprchový gel se zajímavou vůní. Jedná se o sprchový gel od značky Palmolive z jejich řady Ayurituel. Já mám verzi Ayurituel energy a ta vůně mě okouzlila. Tento gel obsahuje indické santalové dřevo a zázvor, ta vůně je velice neobvyklá, ale příjemná. Nejvíce při sprchování cítím právě zázvor a mám pocit, že i badyán. Tento sprcháč moc hezky pění, o něco lépe než sprchové gely od Baley, takže k umytí celého těla potřebujete vážně jenom malinko.
Toto je má první zkušenost se sprchovými gely od Palmolive a určitě se jim nebudu do budoucna bránit. Běžná cena tohoto produktu je kolem 70 Kč, ale dneska jsem ho viděla v DM ve výprodeji za 35 Kč a mají tam i více druhů, takže kdo chcete vyzkoušet, šup šup do DMka :).




Přeji Vám krásný den a těším se u dalšího článku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)