neděle 6. dubna 2014

Tag 25 otázek

Krásný den Vám přeji a vítám Vás u dnešního článku.

Dnes si dáme po delší době zase jeden tag, který jsem viděla zde. Doufám, že se Vám bude líbit jako takové zpestření, aby tu pořád nebyla jen samá kosmetika. Tak jdeme na to :)

1. Máš nějaké domácí mazlíčky?

Ano, mám fenku pražského krysaříka Hedušku, kterou jsem si před šesti lety vyprosila u našich. Mám ji moc ráda, ale když jsem teď přes týden na koleji, tak se mi o ni stará moje hodná mamka a taťka. Potom doma ještě máme německého ovčáka a kočku.

2. Jmenuj 3 věci, které jsou právě fyzicky nejblíže tebe.

Notebook, hrnek s čajem, deka.

3. Jaké je u vás právě počasí?

Krásné, už od rána svítí sluníčko což jsem moc ráda, miluji jaro a to, jak se všechno probouzí ze zimního spánku.

4. Řídíš? Jestli ano, měla jsi někdy dopravní nehodu?

Ano řídím, řidičák už letos budu mít už třetím rokem, ale naštěstí jsem nikdy zatím žádnou nehodu nezpůsobila a doufám, že to tak zůstane i nadále.

5. V kolik hodin jsi dnes vstávala?

Kolem půl osmé.

6. Kdy ses naposledy sprchovala?

Sprchovala nevím, ale včera před spaním jsem si dala plnou vadu vody s voňavoučkou pěnou o které na blogu budete moci v brzké době číst.

7. Co byl poslední film, který jsi viděla?

Nejsem moc na sledování filmů, raději se kouknu na pár svých oblíbených seriálů nebo dokumentů jako např. První republika, nebo Čtyři v tom. Ale poslední film, který jsem viděla byl asi Fair play na kterém jsem byla nedávno v kině.

8. Co bylo v tvojí poslední textové zprávě?

Cituji :D : Čus bus, půjdete na chvíli ven?

9. Jaká je tvá vyzváněcí melodie?

Adele - If It Hadn´t Been For Love

10. Byla jsi někdy v cizí zemi?

Ano byla, ale ne nijak extrémně daleko. Taková ta klasika - Chorvatsko, Itálie, Rakousko, Polsko, Slovinsko, Slovensko, Maďarsko.

11. Máš ráda sushi?

Ano mám, ale chutná mi pouze s lososem (ne se zeleninou) a bez wasabi.

12. Kde nakupuješ potraviny?

V obchodě? :D Nejblíže mám Tesco, takže nejčastěji tam.

13. Vzala sis už někdy léky na spaní?

Ne, naštěstí nemám problémy se spánkem a kdybych měla, určitě bych to hned neřešila léky na spaní.

14. Kolik sourozenců máš?

Mám tři sourozence - dva starší bratry a maličkou sestru.

15. Máš stolní počítač nebo notebook?

Notebook, je to pro mě praktičtější.

16. Jakého věku dosáhneš při svých dalších narozeninách?

21

17. Nosíš brýle nebo kontaktní čočky?

Jsem krátkozraká a nosím kontaktní čočky, ale časem bych chtěla jít na operaci očí. Brýle jsem nosila asi rok a je to strašně nepraktické pro mě, tlačily mě na nose a za ušima, v zimě se mi pořád mlžily a ani nemluvím o tom, jak mi vadily při sportu. Čočky jsou pro mě osobně mnohem pohodlnější.

18. Barvíš si vlasy?

Snažím se je moc nebarvit a když, tak pouze nějakým šamponem nebo přelivem. Období blond, černé a červené barvy už mám za sebou a je pak peklo, když se toho chcete zbavit a mít normální hnědou.

19. Co se chystáš dneska dělat?

Jelikož už je večer tak nic moc. Užila jsem si skvělý den, letos poprvé jsem si vyjela na kole, teď už si jen přečtu kousek z knížky, vykoupu se a asi půjdu koukat na chvilku na televizi.

20. Kdy jsi naposledy brečela?

No není to zas tak dávno, jelikož jsme se nedávno rozešli s přítelem..ale kdy přesně na den už nevím :)

21. Jaká je tvoje nejoblíbenější pizza?

Nemám jednu vyhraněnou, ale chutná mi Hawai a pak jakákoliv kde je špenát nebo niva. A nesmí tam být cibule :).

22. Co máš radši? Hamburgery nebo Cheesburger?

Fastfoody moc často nenavštěvuji, ale když tam občas zavítám, dávám si Cheese.

23. Byla jsi už někdy vzhůru celou noc?

Určitě, to jsou takové ty akce, kdy jdete večer do města nebo na zábavu a vracíte se v sedm ráno :)

24. Jaká je tvá barva očí?

Hnědozelená.

25. Cítíš podle chuti rozdíl mezi Coca Colou a Pepsi?

Tyto nápoje piju vyjímečně, takže žádný rozdíl necítím.


Tak to je všechno. Doufám, že se vám tento tag líbil, moc Vás nenudil a zase jste se v něm o mě dozvěděly něco nového.
Krásný den moje milé! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)