sobota 28. března 2015

Avon sérum na suché konečky vlasů

Krásné sobotní ráno Vám všem! :)

Jak se máte? Já jsem byla ve středu na bodystylingu, měly jsme jinou cvičitelku než obvykle a musím se přiznat, že ještě dnes mě všechno bolí :D. Tak snad budou brzy vidět nějaké výsledky.
Dnes Vám přináším recenzi na jeden vlasový produkt od značky Avon z řady Advance Techniques, který jsem si moc oblíbila.


První co bych chtěla vyzdvihnout je balení, žádný plast, ale pevné sklo. Součástí balení je praktická pumpička, která na jedno pumpnutí vydá akorát množství produktu, které je potřeba na konečky vlasů. Toto sérum slibuje okamžité vyhlazení a ošetření roztřepených konečků vlasů a to, že vlasy po jeho použití budou hedvábně hebké.
V minulosti jsem měla již několik produktů z řady Advance Techniques a všechny krásně voněly, ani tenhle výrobek naštěstí není vyjímkou. Tu vůni neumím popsat, ale zdá se mi strašně luxusní a profesionální, připomíná mi vůni kadeřnictví, jestli to dává smysl :D. Já si aplikuji jednu pumpičku tohoto séra do umytých a fénem vysušených vlasů. Sérum promnu v dlaních a poté vtírám do konečků vlasů. Aplikovat se dá ale i do vlasů vlhkých nebo jen během dne pro lepší pocit. Přiznám se, že nejsem schopna objektivně posoudit jestli vám zacelí roztřepené konečky, protože já momentálně roztřepené konce nemám. Troufám si ale říct, že bravurně zvládá předcházet vzniku roztřepených a poničených vlasů. Zkoušela jsem si ho nanést i do celé délky vlasů a s potěšením jsem zjistila, že po něm vlasy nejsou mastné ani zplihlé. Upřímně nevidím moc rozdíl mezi tímto sérem a olejíčkem Mythic oil od Loreal. Vlasy jsou po jeho použití vážně úžasně jemné, hebké a voňavé. Já jsem s tímto výrobkem velice spokojena a můžu vám ho jedině doporučit. Kupovala jsem ho asi za 70 Kč a za tu cenu je to vážně bomba! Až tohle balení dopotřebuji, ráda bych od této značky zkusila podobný produkt, ale v modrém balení, který obsahuje vyživující marocký arganový olej.



Máte rády řadu Advance Techniques? Používáte do vlasů olejíčky nebo séra?

Budu se těšit na Vaše poznatky v komentářích! :)

6 komentářů:

  1. Z této řady jsem měla šampon a kondicionér, to byla naprostá hrůza - vlasy úplně splihlý. A olejíček jsem měla taky, ale i když jsem dala na konečky jen trochu, tak se pak strašně mastily a nijak mi celkově na ně nepomohl :).
    No to já se musím učit na test, ale vůůůůbec se mi nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem naopak s touhle řadou spokojená, měla jsem i šampon a kondicionér ve spreji a byly moc fajn :) Tak to ti nezávidím, já už se pomalu budu muset do toho učení taky vrhnout, už máme vypsané nějaké termíny zkoušek..

      Vymazat
  2. Moc dík za srovnání s Mythic Oil, vůbec mě nemrzí, že jsem nezačala od něčeho levnějšího než jsem si ho koupila rovnou v kadeřnictví :D Mně se dostala jednou do ruky lahvička od tohohle séra, do které jsem něco přelívala kamarádce, a ta vůně byla super. Nedávno jsem poprvé měla katalog Avonu a po séru jsem koukala, ale nakonec jsem si objednala jiné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pardon :D ale vážně mezi nimi rozdíl moc nevidím :)

      Vymazat
  3. toto serum mám moc ráda, ale momentálně používám od Balea s argonovým olejem a je také prima.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)