neděle 22. března 2015

Neutrogena Visibly clear 2 in 1

Zdravím Vás holky! :)

Dnes bych Vám ráda řekla něco málo o čistícím krému od značky Neutrogena, který se dá zároveň použít jako pleťová maska. Tento produkt používám již několik měsíců, pomalu se blížím na jeho dno, takže ho mám už dokonale vyzkoušený a myslím si, že ho můžu objektivně zhodnotit.


Balení je v barvách typických  pro tuto značku. Je jednoduché, aplikační otvor je přiměřeně velký, takže se emulze nespotřebovává zbytečně moc. Samotný krém má bílou barvu a aroma, které nemusí být každému příjemné. Cítím z něj něco jako mentol a i na pleti lehce chladí a jakoby pálí, těžko se to popisuje. Není to vůbec nepříjemný pocit, ba naopak. Já při jeho použití vážně cítím, že mi na pleti něco dělá a působí do hloubky, nejen na horní vrstvu pokožky. Tento produkt má fungovat jako čistící krém a zároveň jako maska. Pokud ho chcete použít jako čistící krém, jednoduše ho nanesete na vlhkou pleť, krouživými pohyby aplikujete na celý obličej a poté opláchnete vodou. Při použití jako maska se nechá na pleti zaschnout 5 - 10 minut a poté se smyje. Jenom je třeba dát si pozor a nenanášet ho moc blízko k očím, to mentolové aroma je dráždí. Musím se přiznat, že produkty typu "dva a více v jednom" v lásce moc nemám, protože jsem skeptická k jejich účinkům. Tenhle výrobek je ale vyjímkou a jsem z něj nadšená! Na oba dva způsoby funguje úplně skvěle, má pleť je po jeho použití hebká, projasněná a černé tečky jsou redukované.
Tohle je má první zkušenost se značkou Neutrogena, jsem velmi mile překvapena a určitě se po kosmetických produktech od Neutrogeny budu teď v drogerii více koukat a nebudu je opomíjet. Mám ráda odličování různými čistícími gely, už jsem jich vyzkoušela nespočet a tenhle je jeden z nejlepších. Pokud vás trápí ucpané póry a černé tečky nebo mastná T-zóna, určitě ho vyzkoušejte, je skvělý.




Jaký je Váš oblíbený produkt od značky Neutrogena? Používáte čistící gely? 

Těším se na Vaše názory v komentářích! :) 

6 komentářů:

  1. Mockrát dík za tip, určitě zkusím :) Od Neutrogeny jsem měla na obličej grepový peeling. Moc krásně voněl a byl poměrně jemný, takže jsem ho používala často jen jako obyč gel. Pak jsem měla peeling okurkový, ale ten mi moc nevyhovoval. Sice byl drsnější, ale jeho krémový základ se mi hůř oplachoval.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten grepový peeling jsem četla dost pozitivní recenze, ten mě taky láká k vyzkoušení. Já mám ty krémové základy docela ráda, nemám po nich pak na pleti suchá místa :)

      Vymazat
  2. Jeee, diky moc za tip;) v patek jsem si koupila tonikum od Neutrogena a jsem na nej zvedava. Znam jen jeleni loje - ktere jsou super, toto bude vsak muj prvni produkt na plet. Moc rada vyzkousim i gel, pac i ve svych skoro 32 letech bojuji se spatnou pleti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tonikum mi zrovna dochází, tak bych si mohla pořídit nějaké nové právě od Neutrogeny... Myslím si, že pleťové produkty od téhle značky budou na problematickou pleť vhodné, přece jen jsou vyvinuty ve spolupráci s dermatology, tak se to musí někde projevit :D :)

      Vymazat
  3. Já měla čisticí gel z Avonu i Oriflamu a oba 2 mi dost vysušovaly pleť - pokud máš sušší pleť jako já - tento nevysušuje? :) A od Neutrogeny jsem jinak nic nezkoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám normální pleť se smíšenou T-zónou, některé gely mi vysušují oblast kolem nosu a pak se mi dělají suché šupinky, ale s tímhle jsem žádné takové problémy neměla :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)