pondělí 30. března 2015

Nákupy - březen

Zdravím Vás a přeji krásný úterní den! :)

Protože je dnes poslední den v měsíci, připravila jsem si pro vás očekávaný článek, kterým jsou nákupy. V březnu jsem se lehce rozšoupla v Yves Rocher. Zařídila jsem si u nich členství a obdržela jsem nějaké dárky a slevy, proto jsem toho musela využít a udělat si radost. Jinak jsem si nekupovala žádné zbytečnosti, pouze jsem doplnila zásoby kosmetických produktů, které mi už docházely. Z oblečení jsem si pořídila tričko a ve slevách teplý svetr. Dále jsem si v H&M pořídila jarní bundu, ale ta mi nešla nijak normálně vyfotit, tak třeba vám ji někdy ukážu až na sobě :)


 šampon, krém na ruce, čistící gel - Yves Rocher

 pleťová maska Freeman, sprchový gel Dermacol

 lak na nehty Mary Kay, balzám na rty Yves Rocher, řasenka Yves Rocher, nadlak a podlak Miss sporty

tričko F&F, svetr C&A

Čím jste si v uplynulém měsíci udělaly radost Vy? :)

Budu se těšit na Vaše postřehy a komentáře, krásný den!

15 komentářů:

  1. Tričko a svetr se mi moc líbí :) I kosmetika super, taky chci jít do YR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tričkem s motýlky přivolávám jaro :D

      Vymazat
  2. Těším se na recenzi na tu masku od Freemana. Tuhle černou jsem ještě v drogerii neviděla a to jsem o ní četla už dost dávno, že se prodává.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí taky v drogerce neviděla, sehnala jsem ji v Albertu :)

      Vymazat
  3. Masku na obličej mám taky a velká spokojenost. Balzámek na rty je prima a mycí gel byl super. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se těším až ji vyzkouším! :)

      Vymazat
    2. http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/
      zvu tě na můj blog

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji :) Lákám na něj sluníčko, ale nějak se mi to nedaří.. :D

      Vymazat
  5. ten čistiaci gel yves rocher bol velmi dobry som ho mala dobra kupa:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, rozhodovala jsem se jestli ano nebo ne :)

      Vymazat
  6. Pleťovou masku Freeman mám a je skvělá ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím na ni slyším chválu ze všech stran, o víkendu ji budu muset konečně zkusit :)

      Vymazat
  7. Na ten balzámek na rty od YR jsem také koukala, vypadá skvěle a přijde mi super, že mají tolik příchutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je strašně fajn, dobře hydratuje a navíc rty i lehce přirozeně zabarví :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)