neděle 29. ledna 2017

Čistící pleťový gel Alverde s mořskou solí

Zdravím Vás moje milé čtenářky! 

Včera jsem přijela z hor, vybalila a vyprala tunu prádla a musím se přiznat, že bych si s radostí dovolenou ještě klidně o týden prodloužila, užívala sněhu a sluníčka, a oddálila tak návrat do reality, který bývá vždycky těžký. Nicméně dovolená byla krásná, načerpala jsem nové síly, mám úžasné zážitky a teď nejspíš zase až v létě, ale věřím tomu, že to uteče, ani nebudu vědět jak :)
Dnes bych vám ale chtěla říct něco málo o mycím pleťovém gelu, který aktuálně používám. Od značky Alverde jsem nedávno vyzkoušela čistící pěny na pleť, které mě nadchly, tak jsem se rozhodla, že vyzkouším i klasický gel. Na výběr jich mají více, já jsem sáhla po verzi pro normální a smíšenou pleť, který kromě jiného obsahuje i mořskou sůl.


Já osobně si čistím pleť dvakrát denně. Ráno si vystačím s micelární vodou nebo tonikem. Večer je moje rutina obsáhlejší - oči odlíčím micelárkou nebo dvoufázovým odličovačem, následně vyčistím pleť pomocí vody a buď právě mycího gelu nebo pěny a následně ještě dočistím opět micelární vodou a tonikem. Mám ráda hustější mycí gely, se kterými se dobře pracuje a hned mi nestečou z rukou pryč. Když jsem poprvé použila tento gel od Alverde, překvapilo mě, jak je tekutý a říkala jsem si, že nejspíš kamarádi nebudeme. Taky mě zarazila parfemace, která je taková slaně svěží jestli to dává smysl a na poprvé mi nebyla úplně příjemná. 
Ovšem po několika použitích jsem změnila na oba dva tyto atributy názor - i přesto, že je gel tekutý, tak se dobře nanáší, velmi dobře a rychle pění, pleť výborně vyčistí a téměř vůbec ji nevysušuje. Na vůni jsem si po pár použitích zvykla a dokonce mi začala být příjemná. Myslím, že díky této parfemaci bude tenhle produkt ideální na léto, protože při jeho použití se opravdu přenesu na chvilku na pláž, je to taková fajn relaxační vůně, která navozuje atmosféru jako kdybyste byly u moře. Nedokážu přesně určit co v ní cítím, ale je to prostě léto v tubě :)
Když si vyčistím obličej tímto gelem a následně dočistím micelárkou, zůstává vatový tamponek víceméně v takovém stavu jako byl, zachycené nečistoty jsou minimální, protože všechen makeup a prach už byl odstraněn právě tímto gelem. Já jsem si ho moc oblíbila, rozhodně ho doporučím všem. Já mám normální pleť a myslím, že by nevadil ani uživatelkám sušší pleti. Po spotřebování si ho za nějakou dobu určitě pořídím znovu, nemám co bych mu vytkla. U některých mycích gelů mám problém, že jdou z obličeje špatně smýt dolů nebo se mi po jejich použití tvoří více pupínků a ucpaných pórů. U tohoto produktu jsem ale žádný takový problém nezaznamenala. Pokud preferujete odličování a čištění pleti na mokro, tak ho určitě vyzkoušejte. Myslím, že nebudete zklamané. Celkově čistící produkty na pleť od této značky můžu doporučit. Teď jsem si ještě pořídila jejich denní a noční krém a pleťový olej, tak jsem zvědavá, zda s nimi budu taky tak spokojená.


Jaký je Váš oblíbený mycí pleťový gel? Budu ráda za tipy, předem děkuji! :)

Krásný zbytek neděle a začátek nového týdne!

6 komentářů:

  1. Gel vypadá moc dobře, bohužel mám zásob spoustu, tak tady nebudu veřejně slibovat, že si ho taky pořídím. Ale tu vůni si docela dokážu představit, asi takhle voní i peeling stejné značky, co mi dala kamarádka a taky ho mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude nejspíš stejná vůně, trošku mi trvalo než jsem si na ni zvykla, ale nakonec se mi moc líbí.

      Vymazat
  2. mala som ho, bola som s ním veľmi spokojná, teda až na tú zvláštnu vôňu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně mi z počátku taky přišla ne vyloženě příjemná, ale postupem času jsem si na ní zvykla a vážně mi vyhovuje :)

      Vymazat
  3. Já už mám několikáté balení čistícího gelu od Marrionaud. Je dražší, ale s akné si poradí hravě. Pokožku trošičku vysušuje, takže nic pro sušiny. Ale pokud chceš akné držet na uzdě, tak tohle je udatný bojovník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na akné nijak moc netrpím, teď v zimě se řadím právě spíše k sušinkám, takže by to nebylo nic pro mě. Ale moc díky za tip :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)