čtvrtek 19. ledna 2017

Korektor Astor Perfect Stay

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Dnes vám přináším recenzi na korektor od značky Astor. Tuto značku v drogerii nějak přehlížím, ani nevím proč vlastně. Měla jsem od nich jednu rtěnku, která byla moc hezká a příjemná na rtech, ráda jsem ji používala. Před nějakou dobou mě ale v jejich nabídce zaujal tekutý korektor, který by v sobě měl obsahovat i primer a díky tomu vydržet až 24 hodin. Samozřejmě jsem ho na sobě nezkoušela mít celý den a noc, ale řeknu vám, co si o něm myslím a zda stojí za koupi nebo ne. Tak jdeme na to! :)


Korektor je v klasickém balení v tubě s houbičkovým aplikátorem. Tohle balení mi u tohoto typu produktu vyhovuje nejvíc a záměrně si v drogerii vybírám, právě produkty v tomto obalu, protože se mi s nimi jednoduše pracuje a korektor vypotřebuji téměř do poslední kapky. I samotný aplikátor je tak akorát veliký a práce s ním je snadná. 
Výhodou tohoto korektoru je bezesporu to, že se dá sehnat i ve velmi světlých odstínech. Odstín 001 je velmi světlý, skoro až do bíla a bude sedět opravdu hodně světlým typům. Já jsem sáhla po 002 Sand, což je pro mě tak akorát. Ráda bych ještě řekla, že tekuté korektory používám především na oční okolí. Očekávám od nich zejména projasnění a zamaskování barevných nedokonalostí pod očima. K tomuto účelu mi tento produkt úplně dostačuje a jsem s ním spokojená. Do pleti ho zapracovávám pomocí navlhčené houbičky, krásně s pletí splyne, nezalézá nijak přehnaně do vrásek, není téměř vidět a po zafixování pudrem mi pod očima vydrží v dobrém stavu opravdu celý den. Určitě ale nezakryje pupínky nebo stroupky - pokud hledáte korektor s vyšším krytím tak můžu doporučit třeba tekutý Camouflage od Catrice nebo tuhé korektory. Tento od Astor vám bude vyhovovat, pokud hledáte něco, co bude mít střední krytí, zároveň vypadat přirozeně a dobře držet. Já jsem s tímto korektorem spokojená, dělá přesně tu službu, kterou od něj chci a v budoucnu bych si ho klidně pořídila znovu. Mám ho vyzkoušený v kombinaci s klasickým tekutým i pěnovým makeupem a několika BB krémy a na všech těchto podkladech vypadal pořád stejně dobře. 
Momentálně mám touhu vyzkoušet všechny korektory, které jsou v drogeriích v tomto balení dostupné (blázen, já vím) a najít ten nejlepší, ale s tímto určitě vedle nešlápnete :) Navíc ho používám už asi půl roku a teprve teď se blížím na jeho dno, takže super.


V sobotu odjíždím na hory, načerpat trochu energie a užít si sněhu, budu se na vás těšit u dalšího článku zhruba za týden.

Jaký je Váš oblíbený korektor, který stojí za to vyzkoušet? Budu ráda za Vaše tipy! :)

Mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. tak po tomto sa určite pozriem, keďže hľadám nejaký stredne krycí korektor, ktorý nie je až taký hustý :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě by ti tento mohl vyhovovat :)

      Vymazat
  2. Já ho měla a vyhovoval mi, ale co se týče korektorů, tam mám jediného favorita a tím je hodně proslavený tekutý korektor Catrice Camouflage. Už ani nemám potřebu objevovat nebo zkoušet nové:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Catrice Camouflage jsem taky měla a je super, rozhodně se k němu budu vracet i nadále, ale mezitím chci zkoušet i ostatní. Pořídila jsem si nový korektor od Bourjois, který je taky hodně chválený, tak jsem na něj zvědavá :)

      Vymazat
  3. Já Astor taky nějak přehlížím, vybavím si jen másla na rty, která vlastním 3. Myslím, že o tomhle korektoru už jsem četla. Mám ale ve stejném balení Maybelline a furt nějak nedochází, takže se k dalšímu jen tak nedostanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, máslíčko na rty mám taky a je super, na to jsem úplně zapomněla, jak mám odrbaný ten nápis :D Maybelline korektor jsem si taky chtěla pořídit, ale v našem DMku nějak není k mání, tak třeba zase příště :)

      Vymazat
  4. Tento korektor mám taky, už ho nepoužívám tak často jako před rokem, ale jednou za čas ho použiji. Na kruhy pod očima a projasněné pleti je vážně super!

    Bione | Salicylový líh, Pleťové sérum Antakne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)