čtvrtek 12. ledna 2017

Nákupy - prosinec

Zdravím Vás holky!

Dnes naposled bych se ráda ohlédla za prosincem a ukázala vám, co pěkného jsem si v tomto měsíci pořídila. Nakupovala jsem dárečky na Vánoce, ale přitom jsem odměnila i sebe. Navíc jsem si konečně pořídila zimní kozačky. Dlouho jsem si nemohla vybrat, ale nakonec se mi jedny zalíbily v CCC a navíc jsou i kožené, tak snad mi nějakou dobu vydrží. Balerínky a letní obuv bych mohla nakupovat pořád, ale zimní boty mě nebaví :) Pojďte se mrknout, co dalšího mi v prosinci udělalo radost.


u Lenky se mi podařilo vyhrát pleťové sérum Yves Rocher a u Klárky set koupelových koncentrátů Tetesept, moc děkuju holky! :-*

sprchový gel Tesori, Nivea, deodorant Dove, Nivea, univerzální krém Nivea

pleťový olej + noční krém Alverde, parfém Bel´amour, odličovač Helvetia Apotheke

gel na obočí Trend it up, bílá kajalová tužka Essence, měsíčková vazelína Herbavera, sprej s mořskou solí Toni & Guy

kalhoty Takko, košile Vinted

kozačky CCC

Udělaly jste si v prosinci taky něčím radost nebo jste nakupovaly jen pro svoje blízké? Moc se těším na Vaše komentáře! :)

Krásný den!


16 komentářů:

  1. pekné nákupy :) zaujali ma olej a krémik Alverde..táto kozmetika je v poslednej dobe moja obľúbená :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě spotřebovala krémy a olejíček od Havlíkovy Apotéky a tyhle produkty od Alverde mě v drogerii zaujaly, jsem na ně moc zvědavá :)

      Vymazat
  2. Ten set kúpeľových koncentrátov od Tetesept vyzerá zaujímavo. Na Trend it up gél na obočie som zatiaľ počula chválu, veľmi by ma zaujímal, ak sa dostanem do českej dmky, tak si ho určite kúpim i ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel na obočí od Trend it up je úplně super, za mě rozhodně lepší než Alverde a Essence. Taky jsem je měla moc ráda, ale jakmile jsem vyzkoušela Trend it up, tak už se k nim nejspíš nevrátím. Za zkoušku rozhodně stojí :)

      Vymazat
  3. Zkusím ten gel na obočí, pokud na něj nezapomenu :D Alverde mi už dochází. A ty puntíky jsou super, došlo mi, že tenhle vzor v mé skříni chybí a budu to muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gel určitě zkus, je super, moc mi vyhovuje. Já puntíčky můžu na všem, to je moje :D

      Vymazat
  4. pekné nákupy. Páčia sa mi tie čižmičky. Ja som minulý mesiac nakupovala iba vianočné darčeky. Sebe som takmer nič nekupila, ožno nejaké drobnosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá, já už se taky budu muset krotit. Ale když já mám pořád pocit, že něco nutně potřebuji :D

      Vymazat
  5. Moc hezké nákupy, ty kozačky jsou super :-)
    Já nakupovala snad jen v povánočních výprodejích :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kozačky jsou boží a hlavně pohodlné jako bačkůrky. Výprodeje jsou nejlepší, taky jsem pár kousků ukořistila, hlavně oblečení. Ukážu v Nákupech za leden :)

      Vymazat
  6. Nejvíc se mi líbí ty kozačky, ty jsou parádní:-) Já jak jsem byla v tom nakupovacím živlu, kdy jsem nakupovala dárky, tak jsem nezapomněla ani na sebe, plus nějaké dárečky a už to nemám skoro kde skladovat:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kozačky jsou vážně super, jsem ráda, že jsem konečně sehnala takové, které se mi líbí a padnou mi. No to mi povídej, já mám těch kosmetických zásob taky nějak moc, musím se krotit :D

      Vymazat
  7. Kozačky jsou pěkný :) mě taky nakupování zimních bot nebaví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vystačím s dvěma páry bot celou zimu, přičemž jedny mám snad už osmou sezónu :D Ale pořád fungují dobře, nevypadají zle a navíc jsou kožené, tak se jich zatím nechci zbavovat.

      Vymazat
  8. Jaký je ten sprej s mořskou solí? Přemýšlím, že bych si ho pořídila :)

    Veronika se rozhodla zemřít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nemůžu úplně objektivně říct, zkoušela jsem ho jednou, trochu vlnky udělal, výsledek se mi líbil. Ještě ale nemůžu posoudit následnou výdrž :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)