sobota 3. února 2018

Co jsem dělala v lednu?

Zdravím Vás holky a přeji krásný víkend!

U nás dneska zase mrzne, tak jsem zvědavá jestli to ještě nějakou dobu vydrží nebo už přijde jaro. Já bych se nezlobila, kdyby ještě trochu nasněžilo, aby se dalo jít alespoň na běžky. Máme za sebou první měsíc letošního roku a já se pořád divím, jak rychle utekl. Prostě když máte práci, zábavu a povinnosti, tak ten čas letí, ani nevíte jak :) Můj leden byl výborný, užívala jsem si ho plnými doušky. Přečetla jsem poměrně dost knížek, což je činnost, kterou miluji v každém ročním období, ale v zimě si to užívám o to víc, tím, že se můžu zachumlat do deky a uvařit si k tomu čaj nebo horkou čokoládu. Taky jsem byla dvakrát na horách, což bylo naprosto úžasné a jsou to přesně ty chvíle, kdy si uvědomuji jak moc miluji život. Samozřejmě jsem se i já počátkem letošního roku více zaměřila na pohyb, stravování a životosprávu celkově. Snažím se do jídelníčku zařazovat ještě víc ovoce a zeleniny než dosud, hodně si dělám různá smoothie a ovocné šťávy a musím říct, že se cítím dobře a zatím mi to takhle vyhovuje. Na celý můj leden se můžete podívat prostřednictvím fotek, takže vzhůru do toho! :)




 miluji tyhle chvíle odpočinku s dobrou knihou ❄

 k alpinningu, kruhovému tréninku a józe jsem si ještě přidala cvičení podle fitfabstrong.cz a zatím mě to baví a vždy po cvičení jsem plná energie

 tohle počasí je prostě nádhera

 s přítelem jsme navštívili Špindlerův mlýn, kde jsme si božsky zalyžovali

 a co jiného na horách k jídlu než Germknödel? :)

 samozřejmě jsem se zúčastnila voleb, ale konečný výsledek mě příliš nepotěšil

 udělala jsem si malou radost novou kosmetikou, protože moje pleť teď opravdu blázní, tak snad jí tohle aspoň trošku pomůže

 po dlouhé době jsem si zase pochutnávala na sushi

a k snídaním nemohly chybět moje oblíbené kaše



 dala jsem si takovou malou osobní výzvu a to že každý týden budu používat jinou rtěnku a tvářenku, abych nezanedbávala žádné kousky v mé kosmetické sbírce...tohle je jen ukázka, více na mém instagramu

 užívali jsme si s přítelem výborného wellness, je potřeba najít si občas čas jenom na odpočinek a zrelaxování mysli a těla

a na závěr kosmetika, kterou v poslední době ráda používám 

Jsme u konce, doufám, že se Vám článek líbil a napište mi, jaký byl Váš leden :)

Krásný víkend!

4 komentáře:

  1. A to jsem si říkala, že hlad ještě nemám a dám si oběd za chvilku :D No nic, jdu se podívat do ledničky :D Já se začala potahovat pravidelně, takže pár cviků z jógy denně. Bohužel ta pravidelnost mi vydržela tak tři dny, pak jsem odjela na chalupu a flákala to. Nicméně už jsem zas doma, tak snad.... :D Měla jsi moc pěkný leden, na hory bych vyrazila taky :) Už se fakt těším, až skončí škola :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pardon, že jsem ti udělala chutě :D Já jsem taky přišla na to, že mi protahování a pohyb celkově svědčí, snažím se hýbat když je čas, alespoň třikrát týdně, ale naopak se do toho nenutím za každou cenu. A kdy končíš Jani? Někdy v červnu?

      Vymazat
  2. Miluji Tvoje fotky, protože jsou mimo jiné o dobrém jídle a kosmetice:-) Na horách jsem taky byla, takže jsem co se týče zimních sportů a zimy vyřáděná, no a teď už by to chtělo to jaro:-) Navíc jsou teď všichni v práci a kolem mně nemocní, tak se trochu bojím, aby to neskolilo i mně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář, to mě moc těší! Kosmetika, jídlo a knížky to je moje :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)