sobota 17. února 2018

Korektor Maybelline Fit me!

Přeji Vám krásný víkend holky!

Dneska bych vám ráda řekla pár slov o Fit Me korektoru, který už pár měsíců používám a blížím se k jeho vypotřebování, takže si myslím, že je ten správný čas na recenzi. V této řadě najdete právě zmíněný korektor, několik makeupů, tvářenek a samozřejmě pudr. 


Na úvod bych ráda řekla, že já korektor používám především pod oči, na zakrytí dobrých kruhů a především prozáření očního okolí. Na zakrytí ostatních nedokonalostí si většinou vystačím s makeupem, ale pokud mám nějaký lehčí tónovací krém nebo BB krém, tak k zakrytí používám i korektor.
Tento korektor jsem si vybrala v odstínu 15 Fair, ale nyní je nově v nabídce ještě jeden světlejší odstín. Já jsem ale s barvou spokojená, je o trošku světlejší než moje pleť, takže právě krásně prozáří oční okolí. Moc se mi líbí, že má klasický aplikátor s houbičkou, jelikož tenhle typ korektorů je pro mě úplně nejlepší a po jiných třeba v kalíšku nebo v tubě se v drogeriích vůbec nekoukám. 

Co se konzistence týče, tak jsem moc spokojená. Já korektor nanáším po makeupu a zapracovávám ho navlhčenou houbičkou. Tenhle způsob se mi osvědčil nejvíc a vlastně teď celkově na podklad používám už jenom houbičky, protože to vypadá velmi dobře a jednoduše se mi s nimi pracuje. Korektor má krémovou konzistenci, dobře se nanáší, nedělá fleky a hlavně není na pleti celý den vůbec cítit a vůbec nezalézá do vrásek. Je velice příjemný a když ho na sobě mám, tak o něm ani nevím. A něco málo k pigmentaci a krytí obecně. Řekla bych, že je to vhodný kompromis mezi silně krycím Camouflage korektoru od Catrice a rozjasňujícím Radiance Reveal korektorem od Bourjois. Oba mám vyzkoušené, oba mám ráda, ale vyhrává mezi nimi jednoznačně Fit me, který mi dodává jak pro mě potřebné krytí, tak právě projasnění. 

Takže abych to shrnula. Korektor Fit me je pro momentální potřeby mojí pleti to pravé ořechové. Vypadá krásně přirozeně, na pleti je lehoučký, má střední krytí a dělá přesně ten efekt, který po korektoru požaduji. Pokud hledáte něco na zakrytí akné, tak bude asi lepší Camouflage, ale pokud máte jenom menší nedokonalosti jako např. červené žilky, zarudlé flíčky, tak s tím si tenhle produkt hravě poradí. A navíc jak říkám, na očním okolí vypadá úplně dokonale. Zkoušela jsem ho i jako podklad pod oční stíny, nanesla jsem ho a následně zapudrovala, a stíny byly rozhodně intenzivnější a déle vydržely. Už několik let jsem nositelkou kontaktních čoček a občas mívám problém, že mě některá kosmetika dráždí a způsobuje mi citlivost a slzení očí, ale tady jsem vůbec žádnou negativní reakci nezaznamenala. Parfemace je taky poměrně neutrální, taková klasická makeupová, takže mě nijak neirituje a vlastně ji při aplikaci ani nevnímám. Jsem maximálně spokojená a protože mě korektor tak mile překvapil, tak bych ráda časem zkusila i makeup z této řady. Pokud s ním máte nějakou zkušenost, budu ráda, když mi to napíšete :)



Co Vy a značka Maybelline? Jaký je Váš top produkt? 

Mějte se krásně a užívejte si krásného, zasněženého víkendu! ❄

2 komentáře:

  1. Taky ho mám moc ráda, zcela se ztotožňuji s tím, co jsi napsala, jsou nedokonalosti, na které je lepší Camouflage od Catrice a jsou nedokonalosti na které je lepší tento:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář, jsem ráda, že moje články opravdu čteš a jsou ti snad přínosem, vážím si tvojí zpětné vazby :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)