čtvrtek 8. února 2018

Spotřebováno - leden

Zdravím Vás holky!

Už máme únor, takže je nejvyšší čas na pravidelné měsíční články. Dneska si dáme článek o vypotřebované kosmetice a příště o oblečení a kosmetice, kterou jsem si pořídila v lednu.
V uplynulém měsíci jsem se podívala na dno celkem sedmnácti kouskům kosmetiky, což je na mě opravdu vysoké číslo. Dalo by se říct, že na co jsem sáhla, to jsem spotřebovala. Jedná se především o produkty z pečující kosmetiky, ale objevil se tady třeba i parfém. Tak jdeme na to, příjemné čtení! :)



Gel na holení Balea - 5/5
Klasika, která mi vyhovuje a kupuji si ji stále dokola. Konkrétně tuhle verzi s růžovým grepem mám už podruhé, funguje výborně a navíc krásně provoní celou koupelnu.

Suchý šampon Batiste - 5/5
Suché šampony této značky ode mě už taky znáte. Nepoužívám je často, ale vždy musím mít alespoň jeden doma. Je to super pomocník, když potřebuji rychle odmastit vlasy a dodat jim objem. Ani v mých tmavých vlasech nedělá bílý povlak. Tenhle navíc krásně sladce voněl a vůně byla dlouho z vlasů cítit.

Pěna do koupele Dermacol - 5/5
Není to tak dávno, kdy značka Dermacol rozšířila řadu Aroma ritual o koupelové pěny. Já mám obecně tuto jejich tělovou péči moc ráda, mojí nejoblíbenější parfemací jsou právě hrozny s limetkou a proto jsem si pořídila pěnu v této vůni. Musím říct,  že mě moc překvapila, byla výborná, stačilo jí málo, vytvořila opravdu hustou pěnu a navíc nádherně provoněla celou koupelnu a vůně se tam držela i dlouho po umytí. Rozhodně ji nemám naposledy.

Tělový krém Isana - 3/5
Používala jsem ho někdy předloni a zdál se mi strašný. Strašně dlouho trvalo než se vůbec rozetřel a vytvářel na pokožce takový nehezký bílý povlak. Nedávno jsem si na něj vzpomněla a s nechutí jsem se donutila k jeho spotřebování. Čekala jsem hrůzu, ale překvapivě nebyl špatný. Nevím jestli se nějak změnila moje pokožka nebo co se stalo, ale jednalo se o průměrný krém, který šel roztírat tak nějak normálně a normálně i hydratoval. Jen ta vůně byla taková umělá a nelíbila se mi. Rozhodně nenadchne, ale ani neurazí. Balea je mi sympatičtější.


Měsíčková vazelína Herbavera - 2/5
Jednalo se o mojí vůbec první kosmetickou vazelínu. Čekala jsem, že to bude univerzální produkt, který budu moct použít jak na obličej, tak na tělo. Nicméně byla opravdu extrémně mastná, takže jsem ji nakonec používala jenom na péči o chodidla a i tam trvalo neskutečně dlouho, než se do pokožky vstřebala. Na to, jak moc byla konzistence mastná, tak hydratace nebyla nic převratného. Ani vůně nebyla to pravé pro mě. Znovu už ji určitě nepotřebuji.

Roztok na kontaktní čočky OptoSoak - 5/5
Klasika, kterou u mně už vidíte asi po stopadesáté. Je prostě nejlepší, tečka.

Sprchová pěna Dove - 5/5
Zajímavý produkt, který mě moc bavil a mohli jste ho vidět i v oblíbencích. Nádherně voněl, pěna byla hustá, dlouho vydržela a dobře se s ní pracovalo. Navíc nevysušovala pokožku. Milé překvapení.

Deodorant Dove - 5/5
Další klasika, kterou si kupuji pořád a stále, jenom střídám parfemace. Pro mě jsou deodoranty Dove ty nejlepší.



Sprej usnadňující rozčesávání vlasů Sternenzauber - 5/5
Tenhle sprej je určen pro malé princezny, ale to nic nemění na tom, že jsem si ho moc oblíbila a kradla jsem ho mé malé sestře. Výborný produkt, který jsem aplikovala do vlhkých umytých vlasů, které po něm šly výborně rozčesat, ale hlavně naprosto dokonale voněly po broskvích. Myslím, že tohle potřebuji znovu a celkově mě tahle dětská kosmetika moc láká, protože ta vůně byla opravdu neuvěřitelně autentická.

Micelární vody Astrid - 5/5
Psala jsem o nich samostatný článek, takže jenom stručně. Podle mého názoru jsou výborné, dělají přesně to co dělat mají, skvěle mi odlíčí i oči aniž by byly jakkoli podrážděné a hravě se vyrovnají i mnohem dražším micelárkám. Myslím, že je nemám naposledy.

Pleťový krém Lirene pro citlivou pleť - 4/5
Byl fajn, uživatelsky příjemný, dobře hydratoval suchá místa, příjemně voněl, ideální na běžné denní použití na nenáročnou, bezproblémovou pleť. Samostatná recenze zde.



Čistící pleťová maska Ziaja - 3/5
Tuhle jednorázovou masku jsem si pořídila na internetu, mám v zásobě ještě jednu, ale na první použití se mi zdála moc příjemná a pleť po ní byla rozhodně hladší. Nemůžu říct, že bych zaznamenala nějaké viditelně menší póry nebo čistější pleť, ale byla příjemná a určitě něco dělala. Obecně mám jílové masky moc ráda. Uvidíme po použití toho druhého balení. 

Balzám na rty Yves Rocher - 5/5
Balzámy na rty této značky patří obecně k mým nejoblíbenějším, tohle je už můj třetí a všechny byly super. Výborně hydratují, jsou příjemné, pro mě ideál. V budoucnu chci určitě vyzkoušet i zbývající varianty. Tohle bylo nějaké limitované balení, ale jedná se o klasický makadamiový oříšek.

Top coat Essence - 5/5
O tomhle laku jsem se taky zmiňovala v oblíbencích. Je výborný, udělá krásný lesklý gelový finish a prodlouží o několik dní výdrž laku, který je pod ním. Už používám další balení.

Houbička na makeup Oriflame - 5/5
Mám jí moc ráda a nějak moc nevidím rozdíl mezi ní a originálním Beauty Blenderem. Je příjemná, makeup se s ní výborně nanáší a je akorát tak měkká. Nemám jí co vytknout a klidně si ji koupím znovu.

Parfém Calvin Klein Euphoria - 5/5
A to nejlepší nakonec. Tento parfém jsem dostala před dvěma lety k Vánocům, bylo to obří 100 ml balení a ani po těch letech mě ta vůně neomrzela a to je co říct. To se mi zatím stalo pouze u Givenchy Live Irésistible a teď až u Euphorie. Krásná vůně, která mi sedí, vystihuje mě a vydrží na mě. Teď si od ní chci dát chvíli pauzu, ale za pár let si ji ráda pořídím znovu. Více třeba zde.


Budu ráda, když mi napíšete, jestli máte s některým z těchto produktů zkušenost :)

Krásný den, těším se na Vás u dalšího článku. 

4 komentáře:

  1. Takový obří krém bych nikdy nespotřebovala :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. Gely na holení Balea a suché šampony Batiste jsou mé stálice, po jiných značkách už ani nekoukám, kupuji jen tyto, jen vždy vyměním parfemaci:-) A i micelárky Astrid jsou skvělé, neměla jsem je naposledy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme úplně stejně, taky je musím mít vždycky doma v zásobě :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)