neděle 10. srpna 2014

Ideální pleťový krém na léto

Přeji Vám krásnou neděli moje milé :)

Dnes pro vás mám opět po delší době jednu recenzi a to na pleťový krém, který se stal letošní léto mým velkým oblíbencem a nedám ho z ruky. Jedná se o Zvláčňující a regenerační krém s konopím od české značky Bione Cosmetics.


Musím se přiznat, že v poslední době mě dost začala zajímat přírodní a lékárenská kosmetika, jelikož se mi na obličej osvědčila mnohem lépe než pečující přípravky z drogerie. Proto, když jsem viděla v prodejně Coop tento krém s obsahem konopí, navíc bez parabenů a silikonů, neváhala jsem a ihned jsem si ho pořídila.
Balení je jednoduché, ze silnějšího plastu. Zaujalo mě, že obsah krému je 51 ml, takové nezvyklé množství.
Samotný krém je gelovo-krémové konzistence, je velmi lehký, rychle se vstřebává, ale překvapivě i velmi dobře hydratuje. Je nazelenalé barvy a parfemace je taková čistá, nevím jak jinak bych ji popsala. Nic násilného ani silně parfémovaného, krém je hypoalergenní. Já si ho aplikuji ráno po vyčištění obličeje a pleť je po něm krásně jemná a vyživená, bez problémů se dá použít i jako podkladový krém pod makeup.
Výrobce slibuje pozitivní účinek tohoto výrobku na různé dermatitidy, atopický ekzém, lupénku, akné a opary což mohu jen potvrdit. Trpím na atopický ekzém na bradě a při používání tohoto krému ho mám v dobrém stavu, ekzém téměř není vidět.
Já jsem s tímto krémem moc spokojená, pleť je po něm božsky vyživená a určitě chci vyzkoušet i další kosmetické produkty ze sortimentu této značky.



 

   Máte zkušenosti s produkty značky Bione Cosmetics? Ráda si v komentářích přečtu vaše názory.
Mějte se krásně a přeji hezký den :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)