čtvrtek 21. srpna 2014

Srovnání krémů od Essence

Přeji Vám krásnou středu moje milé čtenářky! :)

Doufám, že se máte dobře. Já odjíždím na víkend do Vizovic, kde se koná festival Vizovické trnkobraní a už se moc těším. Snad to počasí aspoň trochu vyjde a občas vykoukne sluníčko. Jak je poslední dobou zataženo a deštivo, jsem strašně unavená a klidně bych celé dny prospala kdybych neměla povinnosti. Jste na tom také tak?
Dnes pro vám mám ale srovnání krémů na ruce od Essence. Jeden je z jejich klasické řady a druhý z loňské vánoční limitované edice. 


Nejprve začnu hydratačním krémem, který je ve stálé nabídce. Já jsem si vybrala variantu s jogurtem a zeleným čajem. Parfemace je taková velmi lehká a svěží. Co se konzistence týče, je krém spíše gelové textury. Je velmi tekutý, proto ho stačí jen maličko a velmi rychle se vsakuje. Nevýhodou je, že i po vsáknutí krému do kůže ruce trošku lepí, což se mi úplně nelíbí. Jinak konzistencí i vůní je ideální na léto, je to vážně jenom lehoučký krém, navíc ta gelová konzistence v létě příjemně chladí :)

Druhý krém je z vánoční limitky a voní po banánu a hořké čokoládě. Musím říct, že parfemace je opravdu intenzivní a někomu by určitě mohla vadit, já jsem teď zhruba v polovině balení a už se mi také nelíbí tak jak ze začátku. V nabídce je ještě varianta jahody nebo kiwi, ale mě osobně nejvíc voněl právě banán, ten voní nejvíc autenticky. Konzistence tohoto krému je hutná, krém se nikde nerozprskává, pro mě je určitě lepší než krémy ze stálé nabídky. Navíc tento krém obsahuje 100 ml, zatímco klasické krémy od Essence pouze 75 ml. Ruce jsou po něm jemné a dobře hydratované, na pokožce je příjemný.
Já osobně určitě dávám přednost vánoční limitce, ale v létě upotřebím i ten gelový krém s jogurtem a čajem, znovu bych si ho ale už nepořídila.



Budu ráda, když mi do komentářů napíšete své zkušenosti s krémy na ruce a nějaký mi doporučíte :)
Krásný den! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)