úterý 19. srpna 2014

První giveaway!!!

Přeji vám krásný den moje milé čtenářky! :)

Myslím si, že každá žena má ráda překvapení a ráda dostává dárky, proto vám dnes na mém blogu přináším první giveaway. Chtěla bych odměnit ženy a dívky, které opravdu můj blog čtou a sledují a aspoň malinko je potěšit a protože vás tady zatím moc není, výherce bude pouze jeden.
Ale teď už k tomu na co se v případě výhry můžete těšit :). Balíček obsahuje Balea sprchový gel s jablky a meduňkou, krém Bioderma Hydrabio Riche, rtěnku Rimmel Kate Moss v odstínu 03 a náramek se symbolem nekonečna.


Podmínky soutěže:

1) Napsat mi do komentářů, jaký je váš nejoblíbenější produkt od značky Balea.
2) Sledovat můj blog přes GFC.
3) Napsat do komentářů váš e-mail.

Soutěž ukončím přesně za měsíc tedy 19.9.2014 a výherce budu kontaktovat prostřednictvím uvedeného mailu. 

To by bylo pro dnešek vše, doufám, že jsem vám udělala radost a držte si palce ať vyhrajete!:)

5 komentářů:

  1. Ahoj, koukám že jsem první :-) Baleu jsem začala zkoušet teprve nedávno, kontrétně šampony, momentálně mám šampon s kofeinem, ale určitě toho hodlám vyzkoušet víc, hlavně sprcháče, takže svého oblíbence zatím ještě nemám :-)
    gfc karwen
    mikuskova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já mám od této značky nejradši sprchové gely, krásně voní a jsou levné. Vždycky si v dm kupuji nějaký z limited edition :). Mám doma i nějaká tělová mléka, která jsem si taky oblíbila. :)
    Sleduji tě přes email domiik313@gmail.com a můj kontaktní email je dominika.malinova@seznam.cz
    Přeji hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Od Balei mám najradšej sprchové gély, ktoré si kupujem stále dookola a ich klasické telové mlieko pre normálnu pokožku (modré). Sledujem ťa cez môj kontaktný e-mail : era.blogg@gmail.com ... Prajem veľa úspechov s blogom :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za pozvání na tvůj blog. Asi tu zůstanu pravidelným návštěvníkem. Moc se mi tu líbí. Od značky Balea miluje sprchové gely, hlavně limitované edice. Jsem hrozný sysel, teď v akci jsem si vzala snad každý sprchový gel který jsem ještě nevyzkoušela. A stejně tak miluju i jejich krémy. Neustále se vracím ke kokosové řadě.

    lifewithsandra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásná giveaway :)
    Blog přes GFC sleduju
    Já mám nejradši sprchové gely a gely na holení
    VeruKru@seznam.cz

    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)